Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen nämä yksin jääneet "hyvät miehet on varattu" naiset sitten haluaisivat?

Vierailija
09.01.2017 |

Onko kriteerejä? Mikä miehessä olisi heille paha turn off?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein samanikäinen, eli n. 30 -39 -vuotias., olen siis itse 33-vuotias. Kykenee käymään töissä (tai esim. opiskelee) ja kohtelemaan kunnioittavasti läheisiään - kuten minäkin. Ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta kiva olisi, jos mies olisi pidempi kuin minä eli yli 170cm, eikä kovin pahasti yli- tai alipainoinen, koska en itsekään ole, tosin tällä hetkellä olen normaalipainon ylärajoilla mutta aikeenani on laihduttaa nämä joulukilot ihan pikimmiten. Keskustelutaitoa toivon, sillä edellinen mies vain olla möllötti, tuhahdellen silloin tällöin tyytymättömänä jotain minua halventavaa. Alkoholistia en myöskään huoli, sillä olen itse absolutisti, mutta toisten sivistynyt alkoholin käyttö ei minua haittaa, kunhan se ei muutu kännäämiseksi.

Jos vaatimukseni ovat mahdottomat, niin pysyn mieluummin sinkkuna kuin otan miehen, joka on lähes mykkä juoppo ja jolle ei tule mieleenkään käydä töissä, eikä opiskella ja joka (kyetessään ääntelemään) kohtelee halveksuvasti läheisiään, esim. naistaan piikana, joka sopii herran "pussien tyhjennykseen". Näistä seikoista en tingi, elämän laatuni vain heikentyisi merkittävästi, jos joutuisin passaamaan jotain lokkeilevaa törkimystä, joka vaatisi minulta vielä seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
22/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei olisi väliä koulutuksella ja tuloilla, mutta pitäisi kyllä osata puhua muustakin kuin jääkiekosta ja autoista ja rasistista asennetta en hyväksy. Tällaisia on tullut viime aikoina vastaan ihan liikaa. Ulkonäön pitäisi olla siedettävä, kun itsekin ihan nätti kuulemma olen.

Mikä tuossa rasismissa nyppii? Ei siitä ole vielä kovin kauaa, kun teidänkin iso- ja isoisoäidit olivat hyvinkin lynkkaushenkisiä kaalimaata kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mukavan suunnilleen omanikäisen miehen, joka tulee taloudellisesti omillaan toimeen ja tekee oma-aloitteisesti osansa kotitöistä. Plussaa olisi, jos on kiinnostunut juoksemisesta ja matkailusta kuten minä eikä alipainoa olisi yli 10 kg tai ylipainoa yli 30 kg.

Tunnen monta tämän kaltaista varattua miestä (tosin tunnen sinkkumiehiä muutenkin huonosti, koska niitä on ikäisissäni melko vähän), mutta nämä miehet eivät ole vapautumassa nykyisistä liitoistaan.

BMI on keksitty 1600 -luvulla jolloin ihmiset olivat aliravittuja kääpiöitä. BMI normaalipaino -10 kg alipaino on todellisuudessa patologinen tapaus varsinkin jos on miehen mittainen. BMI normaalipaino +30 kg taas on rankasti ylipainoinen eikä juuri juokse. Laittaisin tuon riman BMI +0..10 kg ylipainon kohdalle.

t m 184/84

Vierailija
24/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mukavan suunnilleen omanikäisen miehen, joka tulee taloudellisesti omillaan toimeen ja tekee oma-aloitteisesti osansa kotitöistä. Plussaa olisi, jos on kiinnostunut juoksemisesta ja matkailusta kuten minä eikä alipainoa olisi yli 10 kg tai ylipainoa yli 30 kg.

Tunnen monta tämän kaltaista varattua miestä (tosin tunnen sinkkumiehiä muutenkin huonosti, koska niitä on ikäisissäni melko vähän), mutta nämä miehet eivät ole vapautumassa nykyisistä liitoistaan.

BMI on keksitty 1600 -luvulla jolloin ihmiset olivat aliravittuja kääpiöitä. BMI normaalipaino -10 kg alipaino on todellisuudessa patologinen tapaus varsinkin jos on miehen mittainen. BMI normaalipaino +30 kg taas on rankasti ylipainoinen eikä juuri juokse. Laittaisin tuon riman BMI +0..10 kg ylipainon kohdalle.

t m 184/84

Nämä olivat niitä plussia miehessä, ei ehdottomia vaatimuksia. Ja maratoneilla olen kyllä nähnyt sekä alipainoisia että yli kymmenen kiloa ylipainoisia miehiä. Ennemminkin halusin ilmaista, että sisäinen kauneus on miehessä ulkoista tärkeämpää. Leveä hymy ja elämänilo ovat komeita kasvoja ja raameja viehättävämpiä.

Vierailija
25/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei olisi väliä koulutuksella ja tuloilla, mutta pitäisi kyllä osata puhua muustakin kuin jääkiekosta ja autoista ja rasistista asennetta en hyväksy. Tällaisia on tullut viime aikoina vastaan ihan liikaa. Ulkonäön pitäisi olla siedettävä, kun itsekin ihan nätti kuulemma olen.

Olet itse ihan nätti "kuulemma" ? Kuka näin on sanonut äitisi ja isäsi 😀👍

Vierailija
26/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t m 184/84

Nämä olivat niitä plussia miehessä, ei ehdottomia vaatimuksia. Ja maratoneilla olen kyllä nähnyt sekä alipainoisia että yli kymmenen kiloa ylipainoisia miehiä. Ennemminkin halusin ilmaista, että sisäinen kauneus on miehessä ulkoista tärkeämpää. Leveä hymy ja elämänilo ovat komeita kasvoja ja raameja viehättävämpiä.

No ei kai niinkuin 4real

Vierailija
27/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t m 184/84

No ei kai niinkuin 4real

No, kun on kerran ollut pitkässä suhteessa itsekkään marttyyrin kanssa, niin kyllä se aito elämänilo on todella viehättävää.

Vierailija
29/31 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että 80% sinkkunaisista huolisi minut. Menin kuitenkin Uutena vuotena kihloihin ja avioidun rakastamani naisen kanssa ensi kesänä.

Vierailija
30/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yhtään murehdi. Ei mulle todennäköisesti sun miehesi kelpaisi kuitenkaan vaikka se olisikin vapaa.

Vierailija
31/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- empaattinen, herkkä ja muut ihmiset huomioiva

- fiksu

- minua nuorempi (ei ole pakko olla mutta niistä nyt vain yleensä kiinnostun)

- samankaltainen arvomaailma

- EI PARTAA

- tarpeeksi yhteisisä kiinnostuksenkohteita

- ei etsi lastensa synnyttäjää koska en halua lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän