Minkälaisen ihmistyypin kanssa et tule hyvin toimeen?
Kommentit (33)
Erittäin huomion kipeät naiset jotka rääkyvät juttujaan mitkä ei ketään kiinnosta muiden asioiden päälle ja tyrkyttävät itseään jokaiselle miehelle.
Hiljaiset alistuvat kynnysmatto ihmiset joilla ei ole omia mielipiteitä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaoottisten. Siis sellaisten, jotka ei yhtään pysy asiassa, ei pysty keskittymään hetkeäkään ja joiden jälkiä saa korjailla. Yks alainen on tällainen, ihan todella mukava tyyppi muuten, mutta keskittymiskyky on kuin kärpäsellä, palavereissa puhuu ihan puuta heinää asian vierestä ja koko ajan muut joutuu palauttamaan raiteilleen. Omasta mielestään on vaan ihanan luova.
Esimiestyö on tämän kanssa hankalaa välillä, koska innostuu ihan kaikesta suunnattomasti, mutta motivaatio kestää noin minuutin. On aika nuori, joten toivon, että tuosta vielä asettuu. Todella hyvä työssään silloin kun pääsee tekemään ja suunnittelemaan, mutta pitkäjänteisyys puuttuu tyystin.
Höh. Olen itse tuollainen. Tosin olen porukassa hiljainen, enkä tuo "sivuraiteille menemistä" mitenkään esille. Mulla onkin todettu ADD.
Sionistihihhilin joka on uusnatsi päälle tai noitapiiriin jäsenen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaoottisten. Siis sellaisten, jotka ei yhtään pysy asiassa, ei pysty keskittymään hetkeäkään ja joiden jälkiä saa korjailla. Yks alainen on tällainen, ihan todella mukava tyyppi muuten, mutta keskittymiskyky on kuin kärpäsellä, palavereissa puhuu ihan puuta heinää asian vierestä ja koko ajan muut joutuu palauttamaan raiteilleen. Omasta mielestään on vaan ihanan luova.
Esimiestyö on tämän kanssa hankalaa välillä, koska innostuu ihan kaikesta suunnattomasti, mutta motivaatio kestää noin minuutin. On aika nuori, joten toivon, että tuosta vielä asettuu. Todella hyvä työssään silloin kun pääsee tekemään ja suunnittelemaan, mutta pitkäjänteisyys puuttuu tyystin.
Höh. Olen itse tuollainen. Tosin olen porukassa hiljainen, enkä tuo "sivuraiteille menemistä" mitenkään esille. Mulla onkin todettu ADD.
Tsemppiä! Ja siis, kuten sanoin tää on mukava tyyppi ja hyvä työssään, mutta kun esim. palaverit on kestoltaan rajallisia, niin välillä joutuu olemaan todella tiukkana että pysytään asiassa eikä viime kesänä syödyssä pistaasijäätelössä. Ja huomaa, että ne rauhallisemmat ja hiljaisemmat ei halua tuoda mielipiteitään esille, kun tämä yksi hölöttää muidenkin edestä ja sitten saan jälkikäteen kuulla, kuinka joku tärkeä juttu jäi sanomatta kun ei ollut aikaa.
Olin itse nuorempana aika samanlainen, vaikka mitään diagnoosia ei olekaan. Eli siis ymmärrän tätä tyyppiä hyvin ja haluaisin jotenkin tukea, mutta en oikein tiedä miten. Se on vähän auttanut, että kaikki sanoo vuorollaan omat juttunsa ja ihan muutamalla lauseella. Tosin se taas johtaa siihen, että introverttienkin on pakko aukaista suunsa. Eli harmillista kyllä, joku tuntee itsensä epämukavaksi kaikissa vaihtoehdoissa.
Semmoisen normeihin kangistuneen konservatiivin, joka miettii mikä on "normaalia" ja mikä ei.
Oikeisto- tai keskusta-arvoja kannattavan.
Ihmisen, joka luokittelee muita ihmisiä joko parempaan ainekseen tai roskasakkiin.
Ihmisen, jonka mielestä ihan jokainen on oman onnensa seppä.
Ihmisen, joka uhoaa pahoinpitelevänsä eläimiä.
Ihmisten, jotka ovat typillisissä asioissa kunnianhimoisia eivätkä arvosta niitä, jotka eivät ole kunnianhimoisia tai se ei ole huomattavissa.
Yleisesti ottaen ihmiset, jotka eivät arvosta muita, saavat mulla karvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävän rationaalisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole yhtään tunteellisia (aleksitymia/torjunta?), joille tunteet ovat heikkoutta ja joilla ei ole tunneälyä (usein itse kieltävät koko tunneälyn olemassaolon).
Täppäsin alapeukun, koska useat ihmiset eivät tiedä, mitä "tunneäly" oikeasti tarkoittaa.
Sillä ei ole mitään tekemistä tunteellisuuden, s.o. sentimentaalisuuden kanssa ja vain vähän yhteistä emotionaalisuuden kanssa.
Rationaalisuus ja vielä parempi termi: pragmaattisuus on huomattavasti tavoiteltavampaa kuin tunteissaan vellominen.
Yäk.
Näsäviisastelijoita kesken vakavan keskustelun. On puhujalle rasittavaa, kun kesken vakavaa asiaa tulee jotain kevytkenkäistä vitsiä.
Jeesus sanoo: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
Ei siis erotella lähimmäisiä niihin joista tykkääme ja joita emme siedä.
Leuhkojen, ylimielisten ja toisia alaspäin katsovien ihmisten kanssa en tule toimeen.
Tyhmien, medialukutaidottomien, tieteellisestä tutkimuksesta mitään ymmärtämättömien mutuilijoiden. Kuulostaa näin sanottuna pahalta, mutta välit yhteen kaveriin viilenivät välittömästi, kun alkoi spämmäämään Facebookiin safkatutkaa ja Zinzinon ripuliöljyjä.