Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (380)

Vierailija
21/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näki taas jonkun imettävän ja järkyttyi liikaa?

Hei kamoon kanssakirjoittelija. Minäkin kritisoin aikoinaan sitä keissiä, mutta se loppui tänään. Kuolleita ei rienata.

Mä kirjoitin jo viikko sitten täällä että jättäkää Teri rauhaan. Näin hänen kasvoistaan ettei voinut hyvin ja kertoi lehdessä masentuneensa ja käyneensä terapiassa.

Itsekkin olen imettämisen puolella, mutta näin jo jokin aika sitten että Teri voi huonosti.

Voisitko linkittää artikkelin?

Vierailija
22/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kamoon kanssakirjoittelija. Minäkin kritisoin aikoinaan sitä keissiä, mutta se loppui tänään. Kuolleita ei rienata.

Mä kirjoitin jo viikko sitten täällä että jättäkää Teri rauhaan. Näin hänen kasvoistaan ettei voinut hyvin ja kertoi lehdessä masentuneensa ja käyneensä terapiassa.

Itsekkin olen imettämisen puolella, mutta näin jo jokin aika sitten että Teri voi huonosti.

Tiedän, että typerää on spekuloida, mutta entäs nykyajan masennus/psyykelääkkeet? Tietävätkö lääkärit/psykiatrit, mitä oikeastaan määräävät ja antavatko riittäviä ohjeita asiakkaille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, se on sit just niin. 

Vierailija
24/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohoh eipä olisi uskonut :( rip Teri <3

Vierailija
25/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehtyi maanantaina, eli tänään ja nyt jo uutinen. Tuntuu jotenkin tosi absurdilta näin miettiä, että vaikka vain pari tuntia sitten on ollut hengissä tuolla jossain sairaalassa, ja nyt ei olekaan enää, lakannut olemasta kokonaan, eikä koskaan tule takaisin. Todella surullinen ja yllättävä uutinen :(

Vierailija
26/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumankauta tuon ikänen ei tosiaan ole vanha!!!

Vierailija
27/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista missä lehdessä juttu oli. Täällä oli jokin aika sitten taas ketju, jossa vieläkin naurettiin Terille ja siihen ketjuun kirjoitin että tyst nu!

Vierailija
28/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai joululounaalla Vakavan sydänkohtauksen ja joutui teho-osastolle.

Ei ollut todellakaan mikään huumeidenkäyttäjä vaan kova urheilemaan.

Vierailija
29/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä on jotakin yhteistä: Olipa sitten miljardööri omassa kartanossaan tai pahvilaatikossa asuva koditon, kaikki päätyvät lopulta siihen yhteen ja samaan pisteeseen.

Vierailija
30/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehtyi maanantaina, eli tänään ja nyt jo uutinen. Tuntuu jotenkin tosi absurdilta näin miettiä, että vaikka vain pari tuntia sitten on ollut hengissä tuolla jossain sairaalassa, ja nyt ei olekaan enää, lakannut olemasta kokonaan, eikä koskaan tule takaisin. Todella surullinen ja yllättävä uutinen :(

Niinhän sitä yleensä kuollaan, joskus itse kullekin tulee se viimeinen henkäys.

Vierailija
31/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä uutinen on viihdeosastolla?

Millä osastolla sen sitten pitäisi olla? Kotimaan uutisissa vai urheilusivulla?

Vierailija
32/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska kyseessä oli viihdealan julkkis. Heidän kuolemansa, lasten syntymät, avioerot ja naimisiinmenot uutisoidaan viihdeosiossa.

Vierailija
33/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuosta eräästä marraskuussa ilmestyneestä naistenlehdestä, että Tero Niitti kertoi alkuvuotensa ollut musta ja vaikea, koska oli eronnut pitkäaikaisesta suhteestaan. Oli näkemässä kuitenkin silloin vielä valoa tunnelin päässä. Ei sitä koskaan tiedä, mitä tuleman pitää. Paska vuosi päättyi vielä paskemmin.

Vierailija
34/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun stylistin kuolema iltapäivälehdistön ykkösuutinen? Nyt on lähtenyt uutisointi vähän laukalle. Suurin osa ihmisistä ei edes tiennyt koko tyypistä. Nyt jauhetaan varmaan monta päivää. Ikävää, että nuori ihminen kuolee, antakaa omaisille rauha surra.

Vierailija
35/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi järkyttyä jostain Teri Niitistä? En tiedä tyypistä yhtään mitään imetysgatea lukuunottamatta.

En ole niin pyytänytkään, vai lukeeko aloituksessa niin? En minäkään olisi tiennyt varmaankaan hänestä ilman tuota imetyskohua, mutta kyllä se vain niin on, että yllättävä ja nuoren ihmisen kuolema aina järkyttää.

Ap

43v ei ole enää mikään nuori.

No huh. 43 on ihan sama kuin 20.

73 on sitten eri

Vierailija
36/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa tunteneeni Teriä mitenkään hyvin, muutaman kerran olin hänen kanssaan työasioissa tekemisissä. Mukava, rento ja ystävällinen ihminen, toki persoonallinenkin. Surullinen uutinen.

Vierailija
37/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä sen pitäis olla? Politiikka, urheilu vaiko kulttuuriosastossa? Kyllä se vaan niin on, että viihde-ihmisistä jutut julkaistaan "viihteen" alapuolella, vaikkei itse uutinen viihdettä olekaan.

Ja ei tätä tarvitsisi joka ikinen kerta ihmetellä.

Vierailija
38/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapselle annettiin nimi, joka on ilmeisesti vitsikäs väännös "Oy Terinit Ab:n" tuotteista? En meinannut uskoa, kun ensimmäisen kerran nimen näin.

Vierailija
39/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska kyseessä oli viihdealan julkkis. Heidän kuolemansa, lasten syntymät, avioerot ja naimisiinmenot uutisoidaan viihdeosiossa.

Sulta meni pointti ohi.

Vierailija
40/380 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää. Surullista. Otan osaa.

Ketju on lukittu.