Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****MARRASMURUT KESKIVIIKKONA*****

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään malttaisi sinne asti x) Ultrassa aion käydä ennen tuota neuvolaa.

Pakko saada tietää, että ollaanko sitä oikeassa paikassa, hyvässä kunnossa (sydän lyö) yms.

Ja jotain todistetta sitten neuvolaankin x) ettei luule että puljutan x)

Swehina rv 5+3 (ihanaa kun saa merkitä rv:t eikä kp:t)

Vierailija
22/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun päivitän marrasmurujen listaa päivittäin, jotta pysymme ajantasalla paremmin. Kunhan marrasmurut vakiintuu (eli kaikki mahdolliset on esittäytyneet, ilmoittautuneet yms.) niin listaa voi päivittää harvemmin.

Onko näin hyvä?

Loppua kohden lista ei varmaankaan paljoa muutu, joten sillon sitä voi päivittää hieman harvemminkin, mutta näin alkuun voisi olla hyvä jos päivitän sitä päivittäin. Jos ketään ei häiritse x)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otin äitiyshousut käyttöön ja tuntuipas mukavalta ku ei mikään puristanut.

Aamuisin kouluun lähtö on yhtä tuskaa, kun väsyttää niin kovasti. Olen viimeiset kolme yötä nukkunut huonosti ja nähnyt sekavia unia vauvoista, synnytyksestä ja raskaudesta.. aamulla olenkin ollut sitten aivan sippi. En tiedä johtuuko siitä että nukun aina mahallaan, ja pikkuhiljaa pitää opetella nukkumaan kyljellään kun masu kasvaa. Nytkin mahallaan nukkuminen tuntuu jo vähän pahalta.

Onko muita mahallaan nukkujia? miten opitte nukkumaan kyljellään?

Mun on vaikea saada unta jos en nuku mahalleen. Taitaa tulla rankka odotus aika, jos en opi pian uusia nukkuma-asentoja. Aiemmissa raskauksissa oon joutunut käymään läpi saman ja ihaninta synnytyksen jälkeen on ollut paluu masulleen nukkumiseen.

Oon kuullu että mahalleen nukkumisessa on huonoja puolia muulloinkin mm. turvottaa, aiheuttaa silmäpusseja tms.

Raskausoireista: Mulla on tullut himo banaaneihin. aiemmin en oo välittänyt kovinkaan banaaneista ja nyt tekee niitä mieli kokoajan. sen sijaan jogurtti ällöttää. outoa. ja väsymys kasvaa päivä päivältä..

T.Vaavaa rv 6+5

Vierailija
24/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin kukuin puolille öin ja kellon soidessa aamulla kuudelta... Tänään ajoissa nukkumaan ja onneksi huomenna vasta iltavuoro. Nyt meen laittamaan lapset iltapalalle ja unten maille. Tulen sitten varmaan vielä käymään.

Vierailija
25/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on eka ultra takana... Kahden viikon päästä uudestaan,koska ultrassa näkyi kaksi sikiöpussia mutta kun raskaus niin alussa niin pitää vielä varmistaa uudella ultralla että molemmissa on elämää .. Ainakin ne on siellä missä pitää =o)

mahdollisesti ilta_tähti x 2 rv5+3

Vierailija
26/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ihanaa jos saatte kaksi vauvaa! Tehtiinkö sulle tuo ultra emätinanturilla? Tiedätkö tai tietääkö joku muu millä viikolla näkyy sikiön syke emätinanturilla/vatsanpeitteiden päältä?

Vierailija
27/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä emätinanturilla tehtiin... Lääkäri sanoi että kahden viikon päästä näkyy varmasti sen takia laitettiin uusi ultra aika... onhan se ihanaa mutta samalla pelottavaa miten pärjää kahden vauvan kanssa... mutta kaikki aikanaan ei kannata stressata asioita etukäteen =o)

Nyt peiton alle uni silmässä ihan just =o)

Vierailija
28/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukun mahallaan... laitan tyynyn siten että se on osaksi mahan ja osaksi reiden alla... sillä lailla saan hyvän asennon ja makeat unet =o) kannattaa koittaa tuota tyynyä eri paikkoihin niin eiköhän se sinullekkin uni tule =o)

Vierailija
29/29 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit varmaan yksityisellä ultrassa? Paljonko maksoi? Olisi kiva käydä itsekkin :0) Korvaakohan kela mitään? Täällä meillä on vain yksi ultra raskausaikana viikoilla 12. Tuntuu niin hassulle, ettei masuun pääse katsomaan sen enempää.

Oran vaunuista: -Selkänojan säätö on ihan P....stä (anteeksi kiroiluni) sitä on jouduttu korjaamaan n1000 kertaa.

-Jarru on kerran auennut,meni siis rikki (vaunut lähetettiin tehtaalle)

-työntöaisan napit jumii

-turvakaari oli valmiiksi rikki

-kuomu on alkanut lerpattaa

Meillä on maanantai kappaleet :-( en ole kuullut muilla olevan tuommoisia vikoja. Tai sitten ei..Näytti tuolla huutonetissäkin olevan samat vaunut myynnissä joihin oli vaihdettu uusi runko ym..

Jalkapeittoon ja kankaisiin olen ollut tosi tyytyäinen ja tavarakoriin.

Pikkuesteri rv5+0

ps.Tänään sain ihanan punaisen viivan r-testiin....Oli siis vahvistunut...