Huomenta Suomen (MTV3) uudistukset 2017 - no huh huh! :(
Mitä maikkarin aamuohjelmalle on oikein tapahtunut? Ei vaikuta kovin hyviltä tai herätä luottamusta nuo uudistukset... :(
Pekka Poudan koiralle sympatiapisteet, mutta taidan siirtyä vakituisesti Ylen puolelle.
Kommentit (43)
tykkäätkö ap muistakin fake news ohjelmista
Mä katson aiheet ensin molemmista kanavista ja käännän sitten sen kiinnostavimman päälle. Joskus ei kiinnosta mikään tarjolla olevista, niin sitten ulkomaille.
Uusi hyvä. Uudistua pitää. Annetaan nuoremmille tilaisuus kiitos.
Ei stna, ei teille mikään kelpaa! Uudistunut formaatti on mun mielestä just hyvä, onhan siellä asiaakin.
Ehkä maikkarilla on huomattu, ettei minkäänasteinen asiaohjelma sovi enää nykyihmisen aamuun. Tyyliin töissä käyvät eivät jaksa ja muita ei kiinnosta. "Pysykää kanavalla" on ideana, kun mainostuloista on kova taistelu. Tyhmentykäämme yhdessä.
Mä oon aina kattonu YLEn aamutelkkaria, jotenkin asiallisempi. Ei kiinnosta jonkun Pekka Päivänpaisteen piski ja muut niin "hauskat" jutut.
Koiralla on ollut parhaat jutut tähän mennessä.
Ylellä on rahaa enemmän kuin BBC:llä, turhaan aamushowssa 8 toimittajaa hihittelee toistensa vitseille. Vähempi olisi parempi, niin saisi joskus haastateltavakin puhua.
En ole katsonut maikkarin aamuohjelmaa enää moniin vuosiin koska se tuntuu ihan vitsiltä. Ja huonompaan suuntaan ilmeisestinollaan menossa koko ajan. Tiellä on sentään jotain järkeviä vieraita, vaikken heidänkään kesäjuontajistaan kauheasti perusta. Oikeastaan työaamuina katson ylen uutiset seitsemältä ja sit panen telkkarin kiinni. Oikeat uutiset voi lukea netistä (ei is.fi!).
Huomenta Suomen juontajat tämä Ivan ja vaalea missukka ovat täysin ammattitaidottomia. Yleissivistyksen puute paistaa. Luulisi Suomesta löytyvän osaavia toimittajia. En ole persujen kannattaja, mutta miesjuontaja on joka kerta persuja haastatellessaan todella hyökkäävä ja asenteellinen. Juontajan kai pitäisi olla neutraali ja eri mielipiteitä esittäviä kunnioittava. Siirryin Ylen aamulähetyksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Se naisjuontaja oli todella ärsyttävä kälättäjä! Ja koko ajan viljeli kaksimielisyyksiä. Ihan pilalla koko ohjelma. Tuskin eläkeläiset esim. tuollaista enää jaksaa kattoo
Ei maikkari halua eläkeläiskatsojia. Vääränikäiset ihmiset pilaavat mainosmyynnin. Olen ymmärtänyt, että katsojan ollessa n. 40v niin hän siirtyy ns, "ei toivottujen henkilöiden listalle" 🤢.
Muutenhan niitä mainoskatkoja on melko turha moittia, ilman niitä ei olisi maikkaria, eikä myöskään niitä turhakkeiksi luokiteltuja viihdeohjelmia. Katsoo ken haluaa, jokaisen oma asia, sinulla on siihen oikeus, ikä ei sitä estä, ellet sinä itse sitä tee :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sitä n. minuutin. Tuntui, että Maikkarin kantava ajatus on, että aamuohjelmassa viihteellisyyden pitää ajaa asia- ja uutispitoisuuden edelle. Minusta pitäisi olla päinvastoin.
Uutisia ja asiaa on liikaakin. Juuri siksi en koskaan näitä aamuohjelmia katso. Jos viihdettä tulisi lisää, niin sitten voisi alkaa kiinnostaa. Ilmeisesti moni muukin ajattelee näin, koska uudistuksia tehdään. Hyvä.
Kuka sitä kanavaa edes katsoo, täyttä paskaa (paitsi emmerdale).
Täällä on aina Ylen AamuTV päällä aamusin, ja on jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku todellakin kuvitella, että studioon tuotu koira nostaa katsojaluvut pilviin?!
P.Poudan "kollegoita" löytyy moneltakin työpaikalta: ollut liian pitkään samassa työssä, työ ei enää tuo mitään uusia haasteita, kun hommat osaa tehdä vaikka silmät kiinni, päivät kuluvat jaaritellessa niitä näitä.
Tämä! 😂😂😂
Itse katson enää perjantain jälkiviisaat ykköseltä. Tosin senkin vain siinä tapauksessa, ettei Rosa Meriläinen ole siellä aivopieruineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku todellakin kuvitella, että studioon tuotu koira nostaa katsojaluvut pilviin?!
P.Poudan "kollegoita" löytyy moneltakin työpaikalta: ollut liian pitkään samassa työssä, työ ei enää tuo mitään uusia haasteita, kun hommat osaa tehdä vaikka silmät kiinni, päivät kuluvat jaaritellessa niitä näitä.
Tämä! 😂😂😂
voisiko tämän "Tämä!"n hokemisen täällä jo lopettaa, mitä helvettiä edes tarkottaa. Ettekö osaa mitään järkevämpää keksiä, jos olette kommentista samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin pieleen mennyt Huomenta Suomi uudistus. Koiran hortoilu studiossa kamera selässäkö tuo jotain kiinnostavaa katsojille? Ottakaa oppia vaikka Gomorron Sverige lähetyksistä, asiallista ohjelmaa ilman ylimääräisiä häiriötekijöitä. Olenkin siirtynyt vakinaiseksi Ylen Aamu-tv katsojaksi.
Itse en kestä katsoa yleä sen puolueellisuuden ja aatteellisuuden takia mutta miksi ihmeessä yle lakkasi lähettämästä tuota ruotsin aamuohjelmaa? Se kun oli aika ontuva syy, että teema ja fem yhdistyi samalle kanavapaikalle ja siksi SVT:n ohjelmaa ei enää voida lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä kanavaa edes katsoo, täyttä paskaa (paitsi emmerdale).
Täällä on aina Ylen AamuTV päällä aamusin, ja on jatkossakin.
Yle on niin puisevan kuivaa, että sopii vain vanhuksille ja uskovaisille. Juontajatkin rumia.
Ja Emmerdale se vasta paskaa onkin.
Tero Karhu- voi kauhistus! Nyt puhevikainen, mitä huomenna?
Totta, ruotsalaiset osaavat tehdä aamu-tv:nkin paremmin kuin suomikanavat. Esimerkiksi SVT:n aamuohjelma on todella asiallinen, olematta kuitenkaan rutikuiva.
Jos haluaa katsella viihteellisempää, niin sitäkin Ruotsista löytyy.