Paljonko palvelumaksuja pankkinne veloittaa?
Huomasin juuri, että Nordea ottaa 6.5 eur/kk. Jaettuna jotenkin ihmeellisesti 2 eur yhtä lajia ja 4,5 eur toista lajia. Kaikki hommat itsepalveluna, joten taitaa olla aika vaihtaa pankkia.
Olen kuullut, että S-pankissa on kohtuulliset maksut? Entäs muissa pankeissa?
Kommentit (18)
Juu, kattelin tossa että näin köyhälle (ei säästöjä, tosin ei velkaakaan) on tuo nordea melkosen kallis.. 2€ tilin kk-maksu, 3€ verkkopankkitunnukset ja 2,50€ visa electron. Jos olis säästöjä tai lainaa 30000 niin sittenhän maksuja ei kai juurikaan olisi. Taidan sulkea koko Nordean tilin ja siirtyä käyttämään S-pankkia kun sieltä ei näytä katoavan kuukausittaisia maksuja. Varmaan siihenkin tulee joskus muutos, mutta nyt näin.
Säästöpankissa menee 0,75€/kk palvelumaksua ja S-pankissa ei mene mitään.
Ei ole tullut katsottua. Ilmaisia lounaita kun ei ole, ei mistään pankista saa kaikkea ilmaiseksi.
Nordeassa joku 2 e nettipankkitunnuksista + masterin yhdistelmäkortista.
Tilin kuukausimaksu 2,00
Verkkopankkitunnukset 3,00
Pankkikortti 2,00
Eli 7 euroa kuussa, onhan se aika paljon mutta en silti ajatellut vaihtaa pankkia. Mulla on kuitenkin Nordeassa käyttötilin lisäksi vuokravakuustili, asp-tili ja lainaa.
5.5e handelsbanken. Pankkikortti ja palvelumaksu ja mitä lie, en ole katsonut tarkemmin. Enkä suunnittele pankin vaihtoa, asuntolainassa marginaali 0.4 niin aika turha yrittää muilta saada yhtä hyvää tarjousta. Lisäksi palveluun ollaan aina oltu tyytyväisiä tämän 17 vuotta jatkuneen asiakkuuden aikana.
Säästöpankissa menee 9€, sis. kortit ja nettipankki.
Ihan törkyhintaista ja neuvottelemalla ei saa pienemmäksi vaikka on lainaa, sijoituksia, säästötiliä ym.
En voi suositella, vaihdetaan pankkia kun vaan hyvä tarjous saadaan.
5,38 OP, mukana yksi maksukuitti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan törkyhintaista ja neuvottelemalla ei saa pienemmäksi vaikka on lainaa, sijoituksia, säästötiliä ym.
Nordeassa ei mene palvelumaksuja kun on tarpeeksi säästöjä tai lainaa. Köyhät maksaa.
En ole koskaan huomannut, että menisi jotain palvelumaksuja. Olen Nordean Premium Banking -asiakas.
S-pankki: verkkopankki ja depit 0€.
Säästöpankki: verkkopankki, depit/credit 0€ ja visan tapahtumat nettipankkiin 0,75€.
Danske: perikunnan tilin pelkästä olemassaolosta 2€/kk. Ei tule olemaan pitkäaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Aika jänää että mulla menee 0,75€ Liedon Säästöpankin palvelumaksuun, eikä ole mitään neuvoteltu vaan on tullut ihan pyytämättä. Asiakkaas alkanut joskus 2006-2008, en muista tarkkaan. Lainaa on ollut koko ajan reilu 100.000€ puolison kanssa puoliksi.
Nordeassa mulla kaks tiliä joista toiseen menee palkka ja toiseen aiirrän ns ylimääräsiä säästöön. Tykkään kuitenkin siirtää vähän liikaa yöimääräiseksi etten tuhlais joten joudun loppukuusta siirtelee pakosta takaisin aina vähän. Kuitenkin näin säästän enemmän. Eli en voi niin kutsuttuun säästötiliin vaihtaa toista eli mulla kaksi käyttötiliä. Molemmista marraskuusta lähtien on menny 2e/kk eli yht 4e. Lisäks maksan pankkitunnareista ja kortista 5,5euroo. Eli kyllä on ajatuksissa myös vaihtaa pankkia mut se kai oli nordean tarkoituskin eli köyhät pois nordeasta laittamalla heille kalliit maksut samalla kun rikkaat saa saman ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Säästöpankki: verkkopankki, depit/credit 0€ ja visan tapahtumat nettipankkiin 0,75€.
Danske: perikunnan tilin pelkästä olemassaolosta 2€/kk. Ei tule olemaan pitkäaikainen.
Aivan... Säästöpankissa ei mene palkin palvelumaksua jos on riittäväsumma lainaa/säästöjä. Tuo 0,75€ tuli silloin kun visan hallintamahdolisuus yhdistyi nettipankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan... Säästöpankissa ei mene palkin palvelumaksua jos on riittäväsumma lainaa/säästöjä. Tuo 0,75€ tuli silloin kun visan hallintamahdolisuus yhdistyi nettipankkiin.
Se on ihan oma valinta ottaako ne visan tapahtumat nettipankkiin vai ei. Mulla on, miehellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa ei mene palvelumaksuja kun on tarpeeksi säästöjä tai lainaa. Köyhät maksaa.
Arvopapereiden säilytys on ainoa josta menee http://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/asiakasedut/avainasiakas.html#tab…
Minulla avainasiakkaana menee kuukausittain:
Ao-tili- ja säilytysmaksu 1,95-
Sijoittajan palvelu 4,00-
Korttitapahtumakysely 0,75-
Nordea, nolla euroa.