Mies hoki viikko sitten, että voisin aloitta jonkin liikuntaharrastuksen.
Ensin vedin herneen nenään, mutta ajattelin sitten, että Okei. Hankin kuntosalikortin, ja kävin perjantaina ja lauantaina. Ihan inhimilliseen aikaankin n.17-18 välillä. No mieshän suuttui jo lauantaina, että olen tavannut jonkun miehen, kun liikunta niin yhtäkkiää kiinnostaa. TÄH! Itsehän hän minua patisti liikkumaan. Nyt olen itkeä tihruttanut miltei koko päivän, kun en koskaa osaa tehdä mitään oikein. Mies on ollut sellainen, että ei tästä kuntoilusta mitään tule. Kiva kun oli aloitusmaksukin, ja irtisanominen käsittää 2 täyttä kuukautta, eli 3 kk maksuakin menee..
Kommentit (10)
Voi hyvä jysäys, toki jatkat kuntosaliharrastusta ja käsket miehen lopettaa ruikutuksen.Teithän juuri niin kuin mies toivoi, olkoon mies nyt hiljaa ja laittakoon itsetuntonsa kuntoon.
Mä varmaan sanoisin tollaselle pikkupojalle että mars mutsin helmoihin kiukuttelemaan.
Ai nyt mukamas jätät leikin tähän? Just.
Sun miehes on tyhmä. Tyhmien takia vollaaminen tyhmentää sutkin. Lopeta hölömö akka ja tee kuten tykkäät ja mikä hyvää tekee!
Höpöhöpö mitään lopetat! Sanot miehelle että oletkin oikeen innostunut tästä harrastuksesta ja alat käydä siellä harvasepäivä :) muista myös kiittää miestä vinkistä!
Käsket miehesi hankkimaan kanssa sen kortin ja menette yhdessä. Voit sitten itse syyllistää miestä pettämisestä, jos hän ei olekaan valmis lähtemään salille kanssasi.
Tai jätät sen sian ja kasvatat itsetuntosi takaisin samalla, kun kasvatat lihaksiasi ja kiinteytät kroppaasi salilla :)
Argh, miksi naiset katselee ja mihin ne tuollaisia totaali tomppeleita katselee?
Tammikuu on sopiva ajankohta aloittaa uusi harrastus. Saat kuitenkin itse päättää mitä teet.
Sovitte juuri täydellisesti toisillenne, kaksi pöljää. Onnea tulevalle! <3
Mies on ollut vaan todella ilkeä. En taida oikein jaksaa tätä henkistä väkivaltaa. Ilmeisesti hän oletti, että menen jonkun naisystävän kanssa kerran viikossa sauvakävelemään.
Ap.
Älä nyt jätä kunstosalia ainkaan tuon asian takia. Huono tekosyy