Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYSKEIJUT keskiviikkoon***

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä silloin pari vkoa sitten lueskelin ja myös kuulin juttua, että alakautta voi synnyttää, vaikka istukan reuna tulisi kohdunsuun reunaan asti kiinni. Vauva alas tullessaan painaa istukan reunan niin littanaan, että vuotoa istukan reunasta ei pitäsi tulla. Mutta varmaan katsotaan aina tapauskohtaisesti.

Minäpä näytän olevan aktiivinen tänään ;) Mies töissä ja tyttö mummilassa. Ikkunat sisäpuolelta sain pestyä, muuten vaan olen olla möllötellyt ja ollut täällä... ;)

rv 14+6

Vierailija
42/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO nyt mä pääsinkin sinne ryhmään sisään ja kirjauduin sinne.

inkuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vihdoin uskaltautua mukaan,kun on toi eka seulonta ultrakin takana..Elikkä tänään kävimme asukkia katselemassa vähän tarkemmin ja hyvin liikkuvainen kaveri tuntui olevan,kunhan ensin saatiin hereille..Joten niiltäosin kaikki hyvin :)

Pientä esittelyä meidän katraasta:

Itse olen syksyllä 29v täyttävänä naimisissa oleva 2 lapsen äiti..Mies on 32v.Esikoinen on syntynyt 7/99 ja meidän " pieni" rinsessa 4/05.

Joten näille lapsukaisille tulee ikäeroksi 1v 5kk..

Tämä " Vötkylä" on ihan puhdas yllärivauva ja ensijärkytyksestä toivuttua oikeastaan mukava sellainen :)

Ompahan sitten lapset tehty,elikkä tämä jää meidän viimeiseksi lapsukaiseksi..

Meidän perhe asustaa Espoossa ja lasten,miehen lisäksi siihen kuuluu kaksi maailman nopempaan koirarotuun kuuluvaa koiraa sekä pari akvaariota..Itse olen ihan hullantunut vedenalaiseen elämään ja toiveissa on sellainen 700l allas..

Mutta nyt muihin:

Alkuraskaushan ei ole mun osalta sujunut kauhean hyvin järjettömän väsymyksen ja huononolon takia..Pientä päänsärkyäkin on ollut..

Joten rankkaa on ollut juosta neiti 11kk perässä ja pidätellä pahaaoloa..

Mutta onneksi muilta säryiltä ja kivuilta oon vielä välttynyt..

Myös närästystä löytyy,jos oon nauttinut jotain ihan suolaista..Joten herkut täytyy unohtaa vähäksi aikaa,syyskuuhun asti..

Nyt täytyy mennä,neiti kutsuu parvekkeelta siihen malliin...

Terkuin: Kuningascobra rv 12+6 ja neiti 11kk

Vierailija
44/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinah(ko?) kyseli neuvolaa; Mä käyn Suvelan lastentalon neuvolassa. Eli ei käydä samassa paikassa.

Tämä päivä on ollu ihan kamala. Aamulla oli ihan ok ja pirtee olo, laitoin tiskit, lähettiin ulos, mut sen jälkeen kaikki onkin menny päin peetä.

Ensin pääs koirat vaan pienelle pissalle, kun tyttöä ei kävely huvittanut ja se keksi et sillä on pissa hätä, mut pönttöön ei kumma kyllä tullut mitään.

Loppu puoli tuntia pihalla oli sitten itkua joka asiasta. Päikkäreilläkään ei ollu ku tunnin, kun en ollut vieressä, koska piti hypätä pesutuvassa. Ja kaiken kukkuraksi tyttö oli käynyt potalla kakalla, minun ollessani siellä pesutuvassa, päätti sitten pyyhkiä ite ja en tiedä paljonko paperia se pönttöön syyti, mutta tukossa se on. AAARGH!

Sitten tuli vielä pää kipeäksi. Ja nyt on pinna kireellä ku viulun kieli.

Huono omatuntokin on kun oon tytölle tänään niin paljon huutanut. :´(

Onneks mies tuli just kotiin.

Alkaa kauhistuttaa miten sitä jaksaa kun on vielä vauva tässä hötäkässä?

Pikkuhiljaa rupee tää väsymys, saamattomuus ja hermostuneisuus vaikuttaan masennusoireilta, mulla kun on vähän sellaista taipumusta, lääkityskin oli ennen ku aloin esikoista oottaan, ja synnytyksen jälkeen tuli sitten se synnytyksen jälkeinen masennus. Mutta keskustelukäynnitkin lopetin ennen ku tyttö täytti vuoden. Tarttiskohan sitä miettii taas kallonkutistajalla käyntiä.

Vierailija
45/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kaikilla meillä kai on noita päiviä? Ainakin mulla :) Joskus tuntuu, että herään aamulla vain saadakseni riidellä miehen kanssa ja silloin tytönkin kaikki tempaukset ottaa kaaliin, kun joskus taas niitä jaksaa enemmän. Kauhulla odotan, kun neidille tulee kahden vuoden uhma, kun en valitettavasti ole pitkäpinnasemmasta päästä.. Vaikka itsehillintä on kummasti tässä kehittynyt parin vuoden aikana..

Meillä mies joskus sanoo, kun olen kiukkusellla tuulella, että mites sitten menee syksyllä menee, kun on kaksi.. Ja itsekin sitä tulee joskus mietittyä, varsinkin hankalina hetkinä..

Toki, jos sulla on oikeasti halu juttelemaan jonkun kanssa, niin varmasti pääset, kun masennus taustaa on..

Yritä nyt vaan ilta selvitä, huomenna päivä alkaa taas hyvin :)

Vierailija
46/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

np-ultra eilen meni hyvin, aivan terveen oloinen pikkuinen. Seuraava ultra n. viikolla 20, siinä ehkä sitten näkisi jo sukupuoltakin, saattaisi kiinnostaa, jos se erottuu sieltä.. :

itkuhan siinä tuli kun näki tuon ensimmäistä kertaa potkimassa vatsassa. tuntuu jotenkin, että se on poika, mutta en kyllä tiiä. säälitti kun hoitaja vähän töni sitä hereille, ensin nukutti niin kovasti ettei se meinannut herätä, mutta sitten alkoi kauhea sätkiminen ja tohina. varmaan kiukuttaa kun ensimmäistä kertaa elämässä herätetään :)

eilen illalla tuntui myös ekaa kertaa potkut, kuin joku olisi kutittanut sormella vatsan sisällä, ja se tuntui tänäänkin muutaman kerran. oletin ettei ensisynnyttäjä tuntisi vielä näin aikaisin liikkeitä, mutta jostain kumman syystä olin varma heti, että vauva siellä liikkui eikä se voi olla mikään muu porina :)

kovin on onnellinen olo! yhden potkupuvun rohkenin ostaa, mutta toistaiseksi saa riittää. tuleva isomummu kyllä oli haalinut jo vaikka mitä kirpparilta, ja pessyt ja silittänytkin valmiiksi. ilahduttaa kun ihmiset ovat innoissaan. (:

rv 14+1

Vierailija
47/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuplarattaatja-vaunut/brio/briotwinet…

Meillä nämä ja ei voi kuin kehua. Meiän vaunut vaan vanhempaa mallia,nää uudemmat on vielä paremmat ominaisuuksiensa vuoksi. Suosittelen ;)

Vierailija
48/48 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi vähemmän-keijumainen ensimmäisen odottaja. Uskaltauduin vihdoin näkyvästi joukkoonne vaikka olen plussasta lähtien enemmän ja vähemmän aktiivisesti lukenut odotus-palstaa :-)

Ensimmäinen lapsi on siis tulossa ja odotuksen alun paha olo vähän kerrassaan tasaantunut. Olin muutaman viikon todella väsynyt ja käytin kaiken energiani töissä pärjäämiseen. Olen aika vaativissa hommissa ja työpaikalla saa tsempata tosissaan ilman ylimääräistä väsymystäkin. Onneksi mitään ylimääräistä ei ole viime kuukausina joutunut tekemään, en olisi pystynyt esimerkiksi matkustamaan.

Töissä kukaan ei vielä tiedä tilastani, arvata joku toki saattaa koska olen siirtynyt koosta 40 koon 44 vaatteisiin talven aikana. Olen paisunut tasaisesti joka puolelta! Perusvaatteilla ja hakaneuloilla sekä kuminauhanpätkillä koetan pärjätä vielä muutaman viikon ennen oikean mammavaateparren käyttöönottoa. Miten on muilla työssäkäyvillä keijuilla, missä vaiheessa aiotte kertoa työnantajalle?