Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt milloin sinne perheparkkiin saa parkkeerata?

Vierailija
08.01.2017 |

Samassa asunnossa asuva pariskunta on perhe. Jopa Kelan mukaan. Ja jos Kela sanoo, että kuulun perheeseen, minulla on oikeus parkkeerata perheparkkiin.

Jos vaaditaan, että on lapsia mukana, niin voin ottaa oman äitini mukaan kauppaan ja silloinkin parkkeeraan huoletta perheparkkiin, koska missään ei määritetä ikärajaa perheen lapsille.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheparkkiin saa parkkeerata kuka vaan, ei ole laissa kielletty. AV-mamman vihaisen katseen ehkä joudut kohtaamaan mutta siinä kaikki.

Joskus kuulemma joku on oikein mehukkaan räkäklöntin käynyt jättämässä auton sivulasiin josta sitä ei sen jäädyttyä ihan noin vaan ole putsattukaan.... hih...

Korostan että kye on vaan huhupuheesta! :)

Toisen omaisuuden tärveleminen on taas rikoslaissa kiellettyä. Siitä voi saada sakot ja vanhingonkorvausvelvoitteen. Tämän niin kuin tiedoksi jos ei AV-mamma sitä tiedä.

Onneksi vahingossa vikapaikkaan räkäisty klöntti ei ole sinne päinkään mitä lasketaan omaisuuden tärvelemiseksi.

Vierailija
22/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Perheparkkiin saa pysäköidä kuka vaan koska vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Perheparkkiin saa pysäköidä kuka vaan koska vaan.

Tyypillinen minäminä -kommentti.

Suosituksilla ja kauppiaan toiveella ei ole mitään merkitystä, koska MINÄ olen maailman napa. Minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi