Miten löytää alkoton, savuton, mukava, ystävällinen mies, joka ei valehtele, ilkeile ja panostaa parisuhteeseen?
Kertokaa palstan miehet. Mistä tällaisen miehen löytää? Pitäisi olla alle 43-vuotias ja lapseton. En jaksaisi enää yhtään miestä, josta paljastuu että onkin mielenterveysongelmainen, alkoholisti, saanut rikostuomion, valehtelee ja pelaa kaksin kortein, pettää, haukkuu ja nimittelee ja on ilkeä, harrastaa mykkäkouluja. Ei välttämättä minulle tee näitä, mutta on tehnyt jossain edellisessä suhteessaan ja siksi oletan että jatkossa kohdistuisi minuunkin kun arki koittaa. Vieläpä pitäisi panostaa kotiin ja parisuhteeseen, harrastaa ja mennä minun kanssa yhdessä ja olla läsnä, ei vain piilossa kännykän ruudun takana hiljaa. Onko ihan liikaa toivottu? Koulutuksella ja varallisuudella ei ole väliä, saa olla pari kiloa ylipainoa, lihaksia ei tarvitse olla.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi joku mies alkaisi panostamaan kanssasi kotiin ja parisuhteeseen ja mitä ne panostukset tarkoittavat?
Panostaminen tarkoittaa sitä että molemmat huomioi toisensa (on kiinnostunut kuulumisista, välillä tekee pieniä tekoja joista tietää toisen tykkäävän), haluaa viettää aikaa yhdessä, on läsnä ei vain paikalla, osaa puhua eikä vaikene mykäksi jos on vaikeaa, molemmat tekee kotitöitä. Ap.
Nieletkö? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa palstan miehet. Mistä tällaisen miehen löytää? Pitäisi olla alle 43-vuotias ja lapseton. En jaksaisi enää yhtään miestä, josta paljastuu että onkin mielenterveysongelmainen, alkoholisti, saanut rikostuomion, valehtelee ja pelaa kaksin kortein, pettää, haukkuu ja nimittelee ja on ilkeä, harrastaa mykkäkouluja. Ei välttämättä minulle tee näitä, mutta on tehnyt jossain edellisessä suhteessaan ja siksi oletan että jatkossa kohdistuisi minuunkin kun arki koittaa. Vieläpä pitäisi panostaa kotiin ja parisuhteeseen, harrastaa ja mennä minun kanssa yhdessä ja olla läsnä, ei vain piilossa kännykän ruudun takana hiljaa. Onko ihan liikaa toivottu? Koulutuksella ja varallisuudella ei ole väliä, saa olla pari kiloa ylipainoa, lihaksia ei tarvitse olla.
Juu, on ihan liikaa pyydetty. Ethän sinäkään niele.
enkö?
Taitaa olla liikaa pyydetty nykypäivänä, miesten ja asiantuntijoiden mielestä olet hemmoteltu prinsessa. :D
Itse löysin omani kavereiden kautta. Onneksi en tyytynyt huonoon parisuhteeseen niin löysin lopulta unelmieni miehen. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois 35-v mies, muuten sopisin kuvaukseen mutta en ehkä panostaisi parisuhteeseen hirveästi. Viihdyn enemmän töissä.
Miksi haluat parisuhteen, mutta et halua panostaa siihen? Haluaisitko siis vain kämppiksen tai vakipanon?
Miksi olet jäänyt sinkuksi, neiti "täydellinen" kaikkine vaatimuksiesi kera?