Hikoilen herkästi, mitä kuntoilua (rasvaa polttavaa) voisin harrastaa?
Uinti, jossa ei tule hiki, sekä lenkkeily hiljaiseen aikaan. Mutta kuntosalilla ei kuulemma saa haista hiki, joten se on pois suljettu. Tykkäisin kyllä. En ole edes kovin pahasti ylipainoinen, muutama kilo, mutta hikoilen silti. Mitä muuta? Hiihto ehkä, kunhan lunta vain on.
Kommentit (6)
Häh? Ootko sä ihan terve? Salilla saa hikoilla. Sit mennään suihkuun. Salille ei tietenkään ole kiva tulla valmiiksi likaisena ja pahan hajuisena, mutta kyllä siellä on ihan normaalia hikoilla.
Oon lukenut mikä salilla ärsyttää ja hikoilu ärsyttää, joten en uskalla enää mennä sinne. En halua häiritä muita.
Minä hikoilen salilla, ihan sama vaikka muut valittais. Menee ite toiselle salille.
Pahalle haiseva hikoilu on eri asia kuin itsensä ennen treeniä pessyt ja antiperspiranttia käyttävä hikoileva. Huolehdi siitä, että olet käynyt suihkussa ja kainaloissa + jaloissa vahva antiperspirantti, ehkä myös talkkia nivusissa ja läskipoimuissa. Näin et haise pahalle eikä hiki haittaa. Muista ottaa salille pyyhe jolla suojaat penkit yms kun istut ja nojaat niihin ja lähtiessä kuivaat jäljet pois. Ongelma hoidettu.
ps. hikoilu on terveellistä!
Vierailija kirjoitti:
Oon lukenut mikä salilla ärsyttää ja hikoilu ärsyttää, joten en uskalla enää mennä sinne. En halua häiritä muita.
Sellainen trolli siinä, 3/5.
Rasva palaa syömällä rasvaa.