Nuoresta terveestä narttukoirasta lähtee välillä makeahko haju?
Joskus sen haistan kun koira vaikka makaa ihan lähelläni sängyllä. Se on sellainen löyhähdys vaan, ei koko ajan siltä haise. Eikä siis haise miltään muultakaan pahemmin muuten. Kuvittelenko tuon hajun vai voiko siihen olla joku oikea syy? Vai onko sittenkin vaan tuon koiran ominaishaju?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Guukkeloi: tuoksukoira... minun koirani tassut tuoksuivat popkornille :)
Googletin. Ohhoh, aika mielenkiintoista. Ja söpöä. 😍 Kiitos kun kerroit.
Siis lähteekö vai eikö lähde?
Pieree.
Vierailija kirjoitti:
Polttaa kannabista.
Miksi porukalla on mielikuva, että se haisisi jotenkin makealle?
Meillä on myös tuoksukoira. Otsasta silmien välistä tuoksuu myskiltä.
Hiivatulehdus korvissa todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Anopin koira haisee perseelle.
Meilläkin oli toinen shelteistä tuoksukoira. Tuoksui sellaiselle makealle myskille etenkin päästä ja silmien läheltä.
http://kuono.fi/loyhkaava-hengitys-merkki-sairaudesta/
Kyllä tuo verensokeri kannattaa ainakin tutkituttaa muiden arvojen lisäksi.
Kaverin narttustaffilla oli se joku tuoksurauhanen otsassa, haisi aivan uskomattomasti sellaiselta hajuvesimäiseltä kukkaistuoksulta. :) En olisi uskonut ellen omin nenin olisi haistanut joka visiitillä.
Meillä on molemmat nartut tuoksukoiria. Toinen haisee sellaiselta vähän paahdetun mantelin ja hunajan sekoitukselta, toinen sitruunaiselta hunajalta. Erityisesti tyytyväisinä levossa ne erittävät aivan ihanaa hajua asuntoon, niin että joku on kysynyt olenko polttanut suitsukkeita. En, mun koirat vaan tuoksuu :D
"
http://kuono.fi/loyhkaava-hengitys-merkki-sairaudesta/
Kyllä tuo verensokeri kannattaa ainakin tutkituttaa muiden arvojen lisäksi."
No ei tässä mistään löyhkästä ole kyse vaan hyvästä hajusta, eikä luultavasti edes hengityksen hajusta vaan rauhasten erittämästä ihon kautta erittyvästä tuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Hiivatulehdus korvissa todennäköisesti.
Tuo hiivatulehduksen tuoksu on aika tympäisevä ja tulee nimenomaan sieltä korvista. Se on sellainen käyneen oloinen, selvästi viljamainen ja makea. Joten kannattaa nyt ne korvat haistella ja tarkistaa onko eritettä.
Mutta todennäköisemmin tässä on kyse ihan vaan tuoksukoirasta, joka erittää ihonsa kautta hyvää tuoksua :)