Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä ollut nyt flunssaa mikä alkoi lihas säryllä.

Vierailija
08.01.2017 |

Ja on pää niin kipeä ettei särkylääke auta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan influenssaa?

Vierailija
2/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun on ollut vaan lämpöä 37.3-37.5. Mulle kyllä on laitettu se piikki. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutaman kerran tullut jalat kipeäksi ennen flunssaa, ei mitenkään "pistävän" kipeäksi mutta sellainen ärsyttävä jomotus koko ajan, johon ei tunnu auttavan mikään.

Vierailija
4/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa sinulla on, siihen kuuluu juuri lihassärky, parantumaton pääkipeä ja kuume. Minulla on nyt flunssa ja tämä on ihan vain "räkätauti", ei edes lämpöä.

Ja vaikka olet piikin saanut, ei se estä tartuntaa koko virus on muuttuva.

Vierailija
5/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa. Rokote ei suojaa tänä vuonna kuin 30%, moni rokotettu on saanut silti taudin. Influenssa ei aina nosta kovaa kuunetta, tutulla oli kuume korkeimmilkaan hiukan yli 38 (ei ollut ottanut rokotetta ja influenssaa oli testin mukaan).

Hae tamiflu.

Vierailija
6/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että pää on kokonaan kipeä. Poskiontelot ja korvat myös. Ei ole nuhaa tai yskää. Onko mentävä huomenna käymään tkssa? Ap

Vierailija
7/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko influenssa olla kuumeeton? Koko kroppa kipeänä ja palelee, ei kuumetta nosta kuitenkaan.

Vierailija
8/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samanlaiset oireet ja kuumetta noin 38. Olin viikon sairaslomalla mutta nyt alkaa elämä voittaa.

Vierailija
9/9 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssa. Rokote ei suojaa tänä vuonna kuin 30%, moni rokotettu on saanut silti taudin. Influenssa ei aina nosta kovaa kuunetta, tutulla oli kuume korkeimmilkaan hiukan yli 38 (ei ollut ottanut rokotetta ja influenssaa oli testin mukaan).

Hae tamiflu.

Onhan hiukan yli 38 kuitenkin jo kuumetta. Normaalissa flunssassa minulla jää lämpö aina 37:n alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan