No niin nytpä kävi minullekin... Eilisellä treffiseurallani olikin kihlattu jo kotona odottamassa
Ei helvetti mikä mies...
Olen itse jokunen aina sitten juuri eronnut pitkästä suhteesta, ja suoraan sanottuna halut ovat yltyneet aika koviksi. Sovin sitten erään miehen kanssa treffit, hän yöpyi hotellissa lähellä minua.
Nähtiin hotellin baarissa ja aika nopeasti siirryttiin hänen huoneeseensa. Harrastettiin seksiä kahdesti, ja olin lähtemässä kotiini. Mies meni käymään vessassa ja itse keräilin tavaroitani sillä välin. Miehen puhelin oli pöydällä, ja satuinpa näkemään, kun siihen syttyi valo ja taustakuvana oli joku vaaleatukkainen nuori nainen.
Ajattelin heti, että ei helvetti, mies onkin varattu, mutta jotenkin en siinä tilanteessa saanut sanottua mitään, poistuin vain nopeasti. En kuitenkaan voinut yhdestä kuvasta mennä 100% varmaksi sanomaan, että olisivat parisuhteessa.
Kotona sitten katselin miehen facebookia ja kyllä, kihloissahan nämä kaksi ovat... Nyt kaduttaa, kun en edes sanonut miehelle mitään. Enkä tiedä, pitäisikö ottaa naiseen yhteyttä?
Ällöttää, kuinka mies niin helli, hali ja pussaili minua, vaikka itse tiesi, että siellä oma rakas kotona odottaa.
Kommentit (23)
Onhan noi miehet tuollaisia: vasta kihloissa niin vielä ehtii kokeilla ympäriinsä. Ja jos on uskonnollisista piireistä niin muija antaa vasta kun on menty naimisiin. Sitten jos sun antoi ymmärtää, että jatkoakin olisi luvassa, niin voisi johonkinpäin kiristä.
Käräytä!