Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskallanko käydä Kelan terapiassa enää koska käyntikerrat käytetty

Vierailija
08.01.2017 |

Ensimmäiseltä vuodelta. En kai voi luottaa siihen että saan jatkoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ekalla kerralla 3 vuotta ja kun on viisi vuotta väliä haen uudelleen. Lääkärille ja b lausuntoa kelaan.

Vierailija
2/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ekalla kerralla 3 vuotta ja kun on viisi vuotta väliä haen uudelleen. Lääkärille ja b lausuntoa kelaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätös tehdään aina vuodeksi kerrallaan.

Vierailija
4/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voit luottaa kai siihen että sinua kuullaan.

Vierailija
5/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voit luottaa siihen että et saa jatkoa? Miksi tämä vaihtoehto on parempi?

Vierailija
6/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa, kelasta ei voi koskaan tietää. Mä en saanut jatkoa samassa tilanteessa ja ehdin saamaan tonnin laskun aikaiseksi.

Vierailija
7/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa, jos haluat minimoida riskin joutua itse maksumieheksi. Nytkö vasta heräsit asiaan, kun kerrat on jo käyty? Eikö ole terapeutin kanssa aiemmin ollut puhetta? Voi olla, että päätös tehdään hieman takautuvasti sen kuun alusta, kun hakemus on tehty, mutta se voi myös tulla päätöksentekopäivästä eteen päin. Siksi on riski, että väliin jäävän ajan käynnit joutuu maksamaan itse.

Onko sinulle tehty uusi suunnitelma lääkärissä jo? Olethan jo tehnyt hakemuksen itse? Onhan terapeuttisi kirjoittanut palautteen lääkärille ja Kelaan?

Terapiasta riippuen kuntputussuunnitelma voidaan tehdä lääkärissä 1-3 vuodeksi kerrallaan. Kela sitten voi myöntää samaten 1-3 vuodeksi suositeltua terapiaa.

Kela ei ole mikään automaatti, mutta jos on paperit ja perustelut kunnossa niin kyllä terapiaa yleensä saa.

Vierailija
8/8 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin pyytämään b-lausunto ja lisäksi pyydät terapeutilta puoltavan lausunnon jonka otat lääkärille mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän