Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein saatte orgasmin?

Vierailija
08.01.2017 |

Ja saatteko aina yhdynnässä vai tarviiko muutakin? Ja jos osaat kertoa, niin miks saatte tai ette saa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina yhdynnässä käyttämällä lihaksiani, jos vaan olen, en saa. Mutta teen itselleniaina orgasmin. Tuntuisi muuten turhalta edes naida.

Sama.

Vierailija
22/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni asennoista paras on se kun minä olen päällä, eli normaali ratsastus. Tällöin klitoris saa sopivasti stimulaatiota ja penis hieroo emätintä oikeista paikoista. Kun mies panee takaapäin joudun hieromaan klitorista kädellä (tai sitten mies joutuu), mutta sillä tavalla saan myös. Kunhan ei työnny aivan pohjaan asti kovaa, koska se sattuu. Muissa asennoissa en ole saanut yhdynnässä, perus lähetyssaarnaaja esimerkiksi ei tunnu oikein miltään. 

Minulla on erittäin takapillu, eli esim. seisaallaan on mahdollista panna edestä. Myös lähetyssaarnaaja on hankala, mutta nostamalla jalat miehen harteille asento on hyvä. Rakennehan vaikuttaa tosi paljon siihen, mikä asento kenestäkin tuntuu hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, ainakaan mieheni kanssa. Millään tavalla. Harvoin "omatoimisestikaan", siinäkin menee varmaan 20 min. Ei vaan tunnu missään eikä miltään. Tämä ongelma tullut ssri -lääkitysarvontojen jälkeen. Olen lääkkeet lopettanut jo vuosia sitten. En tiedä ovatko ne syy nykyiseen tilanteeseen (en siis ole masentunut enää muutenkaan) mutta tuntoa ja halua oli paljon enemmän ennen niitä.

Jotenkin pää ei ole mukana ,eikä ole mitään intohimoa jäljellä. Vai voisiko syy olla stressi , lapsiperhearki-helvetti, läheisyyden ja huomioinnin puute arjessa. Ehkä syitä on jo liian monta eikä tätä voi enää korjata. Vaikea sanoa.

Vierailija
24/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut ystävättärieni kanssa siihen tulokseen että naisen orgasmin salaisuus riippuu eniten korvien välistä. Jos olen kiihottunut voin saada orgasmin vaikka ajatuksen voimalla tai lantionpohjan lihaksia käyttämällä. Orgasmien määrä riippuu siis mielentilasta ja haluista. Joskus panettaa jatkuvasti ja ajatukset harhautuvat jatkuvasti seksiin, mutta niitäkin aikoja on, että asia ei tule päivä- tai viikkokausiin edes mieleen. Oikealla partnerillakin on väliä, kumppaniin pitää pystyä tuntemaan oikeaa vetoa.

Kaikille joilla on tulemisessa ongelmia suosittelen opettelemaan kuuntelemaan omaa kehoaan, tehdä mielikuvaharjoituksia ja treenata niitä lihaksia.

Itse teen sellaista harjoitusta, että kuvittelen vetäväni vaginan lihaksilla ikäänkuin hissin ylös, jatkan jännittämistä jonkin aikaa ja rentoutan. Tuntuu ihanalta myös yhdynnässä, myös miehestä.

Vierailija
25/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Missään tilanteessa. En tiedä miksi.

Vierailija
26/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni asennoista paras on se kun minä olen päällä, eli normaali ratsastus. Tällöin klitoris saa sopivasti stimulaatiota ja penis hieroo emätintä oikeista paikoista. Kun mies panee takaapäin joudun hieromaan klitorista kädellä (tai sitten mies joutuu), mutta sillä tavalla saan myös. Kunhan ei työnny aivan pohjaan asti kovaa, koska se sattuu. Muissa asennoissa en ole saanut yhdynnässä, perus lähetyssaarnaaja esimerkiksi ei tunnu oikein miltään. 

Minulla on erittäin takapillu, eli esim. seisaallaan on mahdollista panna edestä. Myös lähetyssaarnaaja on hankala, mutta nostamalla jalat miehen harteille asento on hyvä. Rakennehan vaikuttaa tosi paljon siihen, mikä asento kenestäkin tuntuu hyvältä. 

Tarkoitin siis, että minun on MAHDOTONTA panna seisaallaan edestä. Miehen täytyisi pitää minua sylissä ja minun nojata taaksepäin, jotta onnistuisi seisaaltaan. Vain takaapäin onnistuu, ja silloin ei tarvitse pyllistää lainkaan tai mitään. Sen takia myös esim. lähetyssaarnaaja on minulle asentona hankala eikä oikein tunnu miltään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän