Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan kuulla komettinne kelpaavuudestani

08.01.2017 |

Minäkin haluan kuulla kommentit kelpaavuudestani. Terveisiä tutuille, jos joku tunnistaa.

Olen 24. Ulkonäöllisesti aika taviksen näköinen: ylipainoinen, 170cm pitkä, silmälasit. Tykkään lautapeleistä, kirjoittamisesta, keskustelemisesta ja nauramisesta. Olen matemaattisesti lahjakas. Minusta olisi hauska testata joskus escape-roomia. En pidä kotitöistä tai ruuanlaitosta, mutta hoidan myös ne välttävästi. En pukeudu naisellisesti. En välitä perinteistä. Sisustamisesta pidän. Olen optimisti ja yleensä hyväntuulinen, joten en tule erityisen hyvin toimeen pessimistien kanssa. Olen hyväntuulinen aamuisin, lauleskelen itsekseni ja jollekin tämä voi olla liikaa. Arvostan terveellisiä elämäntapoja, en polta. Minua häiritsevät kovat arvot.

Tällä hetkellä en etsi suhdetta, minua kiinnostaa vain av:n rehellinen tuomio.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut! Taksit tarkoittaa kommenttinne! Ei mikään komeetti ole tulossa!

Vierailija
2/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten yhtään turhempia asioita osannut kertoa itsestäsi? Oisit vaikka sanonut että hengität ilmaa, syöt, juot ja nukut joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä joku toinen päivä uudestaan, nyt ei jaksa.

Vierailija
4/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisit vastaan, niin saattaisin haastaa sinut reversi-otteluun (siis se mitä myös Otello-nimellä kutsutaan).

Vierailija
7/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulisit vastaan, niin saattaisin haastaa sinut reversi-otteluun (siis se mitä myös Otello-nimellä kutsutaan).

Mun täytyis tunnistaa sut jostain. Muuten voi käydä niin, että lähestyt turhaan kaikkia ruskeatukkaisia silmälaseja käyttäviä neitoja. Sitä paitsi välillä on piilarit käytössä.

Siksi siinä olikin se "jos", eli todennäköisyys on lähes olematon.

Vierailija
9/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyis tunnistaa sut jostain. Muuten voi käydä niin, että lähestyt turhaan kaikkia ruskeatukkaisia silmälaseja käyttäviä neitoja. Sitä paitsi välillä on piilarit käytössä.

Harmillista :/

No, et sinä muutenkaan olisi sitä kovin kauaa jaksanut, sillä olen tuossa pelissä kohtalaisen hyvä.

Paitsi jos olisit sattumoisin pelannut tarpeeksi kauan ja riittävän pitkällä.

Tuo peli on hiukan omituinen, sillä sehän on alussa hyvin helppo, mutta mitä pidempään pelaa, niin sitä monimutkaisemmaksi se muuttuu.

Vierailija
11/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö voit kysyä äidiltäsi ja isältäsi miksi sinua ei ole kasvatettu niin että tietäisit että kelpaat. Tietäisit, vaikka joku typerys olisi joskus väittänyt jotain muuta, tietäisit että kyseessä on typerys sinä kelpaat sellaisena kun olet.

Vierailija
12/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
14/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, et sinä muutenkaan olisi sitä kovin kauaa jaksanut, sillä olen tuossa pelissä kohtalaisen hyvä.

Tuo peli on hiukan omituinen, sillä sehän on alussa hyvin helppo, mutta mitä pidempään pelaa, niin sitä monimutkaisemmaksi se muuttuu.

Myönnän, en ole pelannut sitä kuin joskus lapsena tietokoneella. Mutta hyvinkin saattaisin kiinnostua siitä, en varmaan pärjäisi sinulle. Ainakaan aluksi;)

Ok, jos tulet vastaan niin pelataan vain.

Tosin edelleenkin todennäköisyys on äärimmäisen pieni.

(ja koska olen melko erakoitunut, niin parempi että todennäköisyys pysyykin pienenä)

((vaikutat kyllä erittäin mukavalta ja tuntemisen arvoiselta))

Vierailija
15/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
16/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
17/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/22 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
20/22 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tihihihi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, en ole pelannut sitä kuin joskus lapsena tietokoneella. Mutta hyvinkin saattaisin kiinnostua siitä, en varmaan pärjäisi sinulle. Ainakaan aluksi;)

Ok, jos tulet vastaan niin pelataan vain.

Tosin edelleenkin todennäköisyys on äärimmäisen pieni.

(ja koska olen melko erakoitunut, niin parempi että todennäköisyys pysyykin pienenä)

((vaikutat kyllä erittäin mukavalta ja tuntemisen arvoiselta))

Olipa kiva kuulla:) Sinäkin varmaan olisit tutustumisen arvoinen ihminen. Toivottavasti löydät jostain pelikavereita.

Kiitos samoin ja hyviä pelejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi