Minne lähdette reissuun hiihtolomalla?
Minkälainen porukka lähtee? Onko lapsia mukana? Kauan olette reissussa?
Kommentit (28)
Lapsi on menossa ystäviensä kanssa Himokselle (uskoisin, että kovaa juhlintaa sisältää reissu ainakin, alkaa vanhojenpäivätansseista)
Minä säästän lomia keväämmällä ja lähdemme sitten johonkin päin Eurooppaa (ehkä Espanjaan tai vaikkapa Praha voisi olla viehättävä kevätkaupunki )
Dubaihin lähdemme, 2 aikuista ja 3 lasta.
Ouluun. 2+1. Varmaan ma-pe/la, kattoo sitten.
Mietitään vielä. En tiedä onko mitään matkoja enää jäljelläkään.. Kaksi pientä lasta on. Ajankohta ei tarvi olla juuri hiihtoloma, kun lapset eivät ole vielä koulussa.
Rukalle mennään. 2 aik ja kolme lasta. 6-7 päivää
Emme mihinkään kun ei ole rahaa. Ois kyllä kiva joskus päästä jonnekin.
En tiedä onko mulla lomaa lasten hiihtolomaviikolla mutta vaikka olisikin, niin ei mitään ihmeempiä tehtäisi. Varmaan käytäisiin mummolassa ja joko laivalla tai kylpylässä yhden yön reissu.
Pitäisi lähteä kauas, jotta saisi lämpöä. Yksi viikko ei riitä jossain Thaikuissa, kun aikaerosta toipuminenkin vie monta päivää...
Ei ole lomaa valitettavasti. Mies pitää etänä suurimman osan viikosta ja minä paikkailen hiukan, että saadaan koululaisen hoito järjestettyä.
Saisin lomaa hiihtolomaviikon töistä, olen kysynyt alustavasti. Minulla olisi vara tehdä lasten kanssa päivittäin jotain pientä kivaa: leffapäivä, vaikka joku risteilypäivä, uimahallireissu, joku päivä pizzalle jne.
Exän puolelta isovanhemmat veisi heidät Lappiin. Niin paljon kuin haluaisinkin viettää aikaa heidän kanssa ja mun vuoro olis pitää hiihtolomalla, niin yritän niellä itkuni ja ajatella, miten hauskaa lapsilla siellä Lapissa olisi. Pääsisivät joka päivä kunnon mäkiä laskemaan ja välillä kylpylään.
Ei ole lomaa mutta ruotsinristeily tehdään viikolla 8 pe-lähdöllä.
Mulla ei oo lomapäiviä ja esikoisen harrastuksen takia ei oo mahdollisuutta koko viikon lomaan muillakaan. Jos mies kävisi lasten kanssa vaikka mummolassa tms. Ei mikään katastrofi tämä kuitenkaan: just oltiin viikko Lapissa.
Ei ole lomaa eikä pakkoa päästä reissuun.
Alpeille, kahden ystäväperheen kanssa. Mukana lapsia ikähaarukalla 11-16 eli suunnilleen sama päiväohjelma kaikilla: päivät rinteessä, illalla hyvää ruokaa ja yhdessä oloa.
Mennään varmaan Vantaalle Jumboon.
Vierailija kirjoitti:
Saisin lomaa hiihtolomaviikon töistä, olen kysynyt alustavasti. Minulla olisi vara tehdä lasten kanssa päivittäin jotain pientä kivaa: leffapäivä, vaikka joku risteilypäivä, uimahallireissu, joku päivä pizzalle jne.
Exän puolelta isovanhemmat veisi heidät Lappiin. Niin paljon kuin haluaisinkin viettää aikaa heidän kanssa ja mun vuoro olis pitää hiihtolomalla, niin yritän niellä itkuni ja ajatella, miten hauskaa lapsilla siellä Lapissa olisi. Pääsisivät joka päivä kunnon mäkiä laskemaan ja välillä kylpylään.
Entä jos lähdet mukaan
Lähteekö kukaan etelään? Jos niin minne?
Phuket. Yksin lähden. T. Pena 65v