Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän läski ja olen silti aina saanut helposti miehiä

Vierailija
08.01.2017 |

Toivoisin että vihdoin voisi loppua ne väitteet, että nainen ei kelpaa miehelle jos on ylikiloja. Minä olen ollut aina vähän läski, ja silti saanut aina helposti seuraa. Seksiseuraakin saisi (siihen tulee usein ehdotuksia), mutta se ei minulle kelpaa, en harrasta yhden yön juttuja ollenkaan. Mutta saan siis treffikutsuja ja yleensä miehet innostuvat minusta treffeillä ja moni haluaa alkaa seurustelemaan. Olen ollut hyvin harvoin sinkku, takana pitkä avoliittokin. Nytkin olen pitkässä parisuhteessa. Olen minä välillä pakitkin saanut, mutta siinä on ollut muu syy takana kuin painoni. Koskaan painoni ei ole estänyt minua löytämästä seuraa ja enkä todellakaan tyydy seuranhaussa vähään, minulla on ihan kovat kriteerit itselläni. Vähärasvaista ammattiurheilijaakin tapailin 4 kk kunnes itse lopetin sen suhteen, hän olisi halunnut jatkaa. Joten joko vihdoin voisi loppua se naisten syyllistäminen painosta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoks kelpaa nyt melkeen mikä rotta vaan.

Vierailija
2/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panoks kelpaa nyt melkeen mikä rotta vaan.

Ehkä, mutta miten se liittyy aloitukseen? Aloittajahan nimenomaan kertoo, että pelkkiä panosuhteita hän ei harrasta vaan kyse on avoliitoista ja muista seurustelusuhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin varmaan

Vierailija
4/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan kuva niin arvioidaan pitääkö länkytyksesi paikkansa. Vittua nyt kaikki on vailla ja moni osaa sen naamioida muuksi, tuollaiset läskit menevät helposti lankaan.

Vierailija
5/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. Mä olen en-ihan-laiha BMI 23 enkä ole koskaan löytänyt miestä. En yhdeksi yöksi enkä muutenkaan. En tiedä mikä mättää.

Vierailija
6/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, meillä tavallisilla ja mukavilla naisilla on aina ystäviä. Hyvä luonne sen tekee.

Vierailija
7/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, aina ollut pikkasen pläski, mutta hyvin harvoin sinkkuna vaikka kriteerini miesten suhteen ovat korkeat. Ei pieni pyöreys todellakaan haittaa, pitää vain pahimmat fuckboyt kaukana.

Vierailija
8/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. Mä olen en-ihan-laiha BMI 23 enkä ole koskaan löytänyt miestä. En yhdeksi yöksi enkä muutenkaan. En tiedä mikä mättää.

Jep, tosi kiva kuulla miten muilla on helppoa. Itselläni BMI 19,5 ja treenaan paljon, silti en koskaan löytänyt miestä. Mielestäni olin kiva ja aurinkoinen persoona mutta 20 vuotta pelkkiä pakkeja vetää väkisinkin vähän katkeraksi.

Vierailija
9/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot jossain piilossa ja et tee mitään asian eteen.

Vierailija
10/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tosi kiva kuulla miten muilla on helppoa. Itselläni BMI 19,5 ja treenaan paljon, silti en koskaan löytänyt miestä. Mielestäni olin kiva ja aurinkoinen persoona mutta 20 vuotta pelkkiä pakkeja vetää väkisinkin vähän katkeraksi.

Lähestyt vääriä miehiä.

Vierailija
11/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut itse hoikka, ylipainoinen ja normaalipainoinen (nykytilanne). Eniten miehiltä tuli aloitteita kun olin ylipainoinen, ilmeisesti minut koettiin helpommin lähestyttävänä? Tuolloin olin n. 25-vuotias. Nuorempana ja hoikkana keräsin kyllä katseita, mutta harva tuli juttelemaan. Nyttemmin olen tosiaan normaalipainossa ja ikää alkaa jo olemaan, mutta lähestytään minua edelleen enemmän kuin hoikkana. Olen pitkässä, onnellisessa suhteessa ja niin olen ollut lähes koko aikuisikäni. Ylipaino ei ollut itselleni todellakaan mikään este miesrintamalla.

Vierailija
12/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pillua antava vähän pullukkakin on ihan kiva, jopa lyhyeen suhteeseenkin kunhan ei nyt ihan oljamiin jää.

Vierailija
13/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 31. Aina on miehiä riittänyt.

Vierailija
14/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Moni joka nainen joka pitää itseään pullukkana ja naapurintyttömäisenä, onkin monen miehen mielestä kaunis ja oikeista paikoista muodokas/hoikka, eli hyvävartaloinen, sekä kauniskasvoinen, siihen kun lisätään ulospäinsuuntautunut luonne, positiivisuus, iloisuus ja hetkeen heittäytymisen taito naisella niin miehet käy kuumana.

Eli pointti on, että nainen itse ei tajua että onkin hottis vaan pitää itseään taviksena. Se vaan menee niin, että miehet kiinnostuu viehättävistä naisista, jotka ovst heidän silmiinsä haluttavia.

Vierailija
15/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset on ihan samat kun ap:n, mutta en oo saanut kun yhet pakit. Olen seurustellut paljon, mutta yhdenillan juttuja on vain yksi. Eksistäni kukaan ei muuten ole lihava ja esim exavomieheni oli playeri joka ei ennen mua ollut seurustellut kuin kuukauden. Moni oli kateellinen kun mä olinkin se, jota tuo kosikin. Siitäkin suhteesta mä lähdin.

Ei se paino tunnu loppujen lopuks olevan niin iso ongelma miehille.

Vierailija
16/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä kiloilla niin väliä, kunhan on nätti naama ja mukava luonne.

Vierailija
17/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mun suosikkeja on keskenään täysin ristiriidassa olevat ohjeet:

- Ei sitä saa etsiä, se tulee kun sitä vähiten odottaa.

- Sun täytyy olla itse aktiivinen, ei sua kotoa kukaan hae.

- Pitää olla itsenäinen ja elämäänsä tyytyväinen.

- Pitää tarvita miestä ja parisuhdetta.

- Laittaudu!

- Ole luonnollinen!

- Jne...

Vierailija
18/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa naiset jotka kehuvat että on miestä riittänyt. Suunnilleen sama jos minä kehuisin olevani suurikin ja taitava mehiläisenmetsästäjä jos jätän kesäpäivänä avatun siirappipurkin pihalle.

Vierailija
19/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat varmaan ottaa suihin erittäin taitavasti?

Vierailija
20/52 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt se "seksiin kelpaa rumakin" -uikutus. Kirjoitin jo aloituksessani, että kyse ei ole (pelkästä) seksiseurasta enkä sellaista itselleni kelpuuta. Pointti oli se, että olen aina saanut miehiä pitkiin suhteisiin, avoliittoni ovat tapahtuneet nimenomaan miehen aloitteesta, minua on kosittu jne. Olen vain itse ilmeisesti aika vaativa, niin olen torjunut kosinnan ja lopettanut suhteita. Minä en myöskään mene sänkyyn ekoilla treffeillä enkä tokillakaan, joten ei ole kyse siitä että olisin jotenkin helppo nakki. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä