Haittaako naisia, jos miehellä on pienet säkit?
Mulla on pikkukassit, ja ne ovat olleet suurin häpeäni nuoruudesta asti. "Miehen vartalo, pojan pussukat", kuten kylän vääräleuat perääni huutelivat. Mistä lie saaneet tuonkin faktan tietoonsa.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla jotkut erikoismallin pöksyt, että sait tungettua kaiken tuon sisälle? Mee apina syömään banaani.
Oletko harkinnut terapiaa jos isot vehkeet aiheuttaa noin paljon kateutta. Sitähän se on. Näytät olevan jatkuvasti valittamassa jos joku avautuu isoista vehkeistä.
Ei täällä avaudu niistä kuin yksi mies eikä yksikään nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla jotkut erikoismallin pöksyt, että sait tungettua kaiken tuon sisälle? Mee apina syömään banaani.
Oletko harkinnut terapiaa jos isot vehkeet aiheuttaa noin paljon kateutta. Sitähän se on. Näytät olevan jatkuvasti valittamassa jos joku avautuu isoista vehkeistä.
Ota apina banaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota apina banaani.
Koville näyttää ottavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annetaan Bablon kehua kulkusiaan. Eihän sillä muutakaan kehuttavaa ole.
Kyllä minua pieni muna ja kassit haittaa, haluan naisen pillulla.
M50
Sen siitä saa kun piikittää anabolisia. Ja lisäksi aivot surkastuu ja tiltahtelee kuin tintti keväällä.
Naisilta kysyttiin. ekat 50 kommentoijaa siis identifioituvat naisiksi, vaikka eivät sitä olekaan. Lukutaidon puute on niin oksettava piirre miehessä, että PRÖÖÖÖÖT
Vierailija kirjoitti:
Innie-pallit ovat ihanat. Polvissa riippuvat vitjamunat ovat äklöttävät, tulee vanha mies mieleen.
Höpöhöpö. Pitkät vitjat ovat miehisyyden osoitus.
Mieluummin pienet. Tuntuu ällöltä, kun ne heiluu vasten mua takaapäin pantaessa. Munassa se mielenkiinto on.
N44
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pienet. Tuntuu ällöltä, kun ne heiluu vasten mua takaapäin pantaessa. Munassa se mielenkiinto on.
N44
Eikö se tee höpöä klitassa?