Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaverin pitää laittaa meille tullessaan aina "huonot vaatteet" koska meillä on kissoja ja vaatteet karvaantuvat

Vierailija
08.01.2017 |

Kuulin eteisestä kun lapsen kaveri 11v huikkasi tytölleni "Odota mä käyn vaihtamassa huonot vaatteet kun äiti käski" Juttelin sitten tyttöjen kanssa ja selvisi että hänen äitinsä ei halua että hyvät vaatteet karvaantuvat.

Tuli jotenkin loukattu olo, ihan kuin meidän perheemme olisi huonompi kuin heidän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistutan aina kaveriani laittamaan huonot vaatteet kun tulee luokseni, koska haluaa kuitenkin puljata kissojen ja koirien kanssa ja on joskus laittanut päälleen sellaiset vaatteet, jotka oikein imevät karvat itseensä ja siinä yritetään sitten toisen lähtiessä yhdessä puhdistaa karvoja pois hänen vaatteistaan.

Yhdessä välissä hän jopa säilytti "lökövaatteita" kaapissani, jotka vaihtoi aina päälleen kun tänne tuli. Toisinaan myös lainaa minun vaatteitani, jos ei ole muistanut laittaa "huonompaa päälleen".

Ja olemme ihan aikuisia ihmisiä. En ymmärrä miten tuollaisesta voi loukkaantua, jos ei kuitenkaan kyse ole mistään juhlista tms.?

Vierailija
2/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt vaan eivät halua kissan karvoja ja hajua omaan kotiinsa. Uusia parempia vaatteita on harmittavaa pestä tavallaan turhaan sen takia, wttä on piipahtanut teillä. Huonommat rytkyt voi heittaa suoraan koneeseen teiltä tultua, pesusta johtuva kuluminen ei haittaa.

Noin minäkin tekisin, jos lapseni vierailisi kissataloudessa. Olen hyvin allerginen kissalle ja siksi en halua kissan pölyä meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huonompi. Meilläkään ei ole lemmikkejä, mutta ärsyttää ihan suunnattomasti että kylä tai mummola reissun jäljiltä lapset on yltä päältä koiran/kissan karvoissa. Ja minä sentään tykkään eläimistä, mutta niiden karvoista en, varsinkaan kodissamme, joka on eläinhilse ja karva-vapaata aluetta. Älä suotta loukkaannu.

Vierailija
4/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten karvat vaatteissa on ärsyttäviä. Ei se ole pahuutta eikä ilkeyttä, vaan viisautta, miten kaveri ja äiti toimivat. Noin minäkin tekisin.

Enkä mä inhoa kissoja enkä niiden omistajia, enkä pidä huonompina ihmisinä. Minä vaan en tykkää karvoista vaatteissa.

Vierailija
5/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sams juttu, jos mennään eläin perheeseen niin "huonot vaatteet" päälle ja sit käynnin jäökeen vaatteet roskiin. Toimii!

Vierailija
6/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että tämä lapsesi kaverin äiti on sanonut sulle suoraan tuon asian, se olisi saattanut ehkä kuulostaakin vähän tylyltä.

Muuten en näe mitään pahaa tuossa.

Vierailija
7/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
8/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suunnittelen aina tarkemmin vaatetuksen, kun menen kaverin luo, jolla on tosi karvainen ja kuolaava, rasittava koira. Lisäksi pidän aina "huonompia" vaatteita mahdollisuuden mukaan, kun menen kissatalouksiin. Olen lievästi allerginen kissoille enkä halua tuoda sitä eläinhilsettä omaan kotiini. Joudun siis aina, joka kerta pesemään vaatteet, kun olen käynyt jossain kissataloudessa tai tämän yhden tietyn koiran luona. Muiden koirien kanssa ei ole samaa ongelmaa (itsellänikin on ollut koira), tämän koiran karvat on jotenkin erilaista ja runsasta. Lisäksi koira on koulutettu niin huonosti, että hyppii vasten ja tökkii limaisella kuonolla housunlahkeet märäksi. Ei sellaisen lyhyen visiitin takia kannata pilata kunnon vaatteitaan.

Vierailija
9/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänen äitinsä, isänsä, tai sisaruksensa on allerginen?

Vierailija
10/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen kylään eläinperheeseen niin laitan aina navettavaatteet päälle.

Vierailija
11/11 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ratkaisu.

Minulla on kaksi kissaa ja kaikki vaatteeni ovat AINA kissankarvoissa, vaikka harjaan kissoja, nypin karvoja ja laitan vaatteet pesun jälkeen kuivausrumpuun, joka poistaa valtaosan kissankarvoista.