Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä osti minulle kalliin kaulakorun, kun laittoi sitä kaulaani sanoi "sä olet mun nainen nyt"

Vierailija
08.01.2017 |

Jotenkin inhotti tuo kommentti. Ihan kun minut voisi omistaa jonkun korun avulla?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakkaus on todellista, niin tottakai siinä omistetaan kumppani, puolin ja toisin. Mind, body & soul.

Muuten se on vaan jotain leikkimistä, toinen onkin pelkkä hyödyke elämässäsi, ihan kiva, kun ei nyt ole mitään muutakaan.

Todellakaan ei koskaan omisteta sitä kumppania vaan se kumppani on vapaaehtoisesti ja omasta halustaa sun kanssa. Pikkasen väärä käsitys sulla asioista.Sä voit  omistaa esineen muttet  koskaan toista ihmistä. Et ikinä!

Vierailija
22/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä annan naiselleni jotain, niin tarkoitan myös sitä. Jos osoittautuu kulkukissaksi niin palauttakoot lahjat ja lähtekööt heti, vielä kun väärinymmärrys jostain yhteisestä unelmasta on korjattavissa.

Haloo! Lahja on lahja, ei sitä palauteta. Älä osta kalliita lahjoja jos vingut niitä nolosti takaisin eron osuessa.

Oletko sellainen joka aina muistuttelee mitä kaikkea onkaan antanut, ihan hyvvää hyvyttään...?

Oletko sellainen joka käyttää muiden tunteita huomion ja hyödyn haalimiseksi?

Onko suhteesi oikeasti epätasa-arvoinen, ja sinua ärsyttää kun tästä huomauttaa, että sinä annat vähän ja saat paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä annan naiselleni jotain, niin tarkoitan myös sitä. Jos osoittautuu kulkukissaksi niin palauttakoot lahjat ja lähtekööt heti, vielä kun väärinymmärrys jostain yhteisestä unelmasta on korjattavissa.

Haloo! Lahja on lahja, ei sitä palauteta. Älä osta kalliita lahjoja jos vingut niitä nolosti takaisin eron osuessa.

Oletko sellainen joka aina muistuttelee mitä kaikkea onkaan antanut, ihan hyvvää hyvyttään...?

Kyllä kalliit lahjat kuuluu palauttaa erotessa ja entisaikoina palauttamattomista saattoi tulla oikeusjuttukin.

Itsekin olen lukenut erään 1800-luvun oikeuden pöytäkirjan, jossa käytiin läpi kihlauksen purkautumista ja annettujen lahjojen palautusta.

Vierailija
24/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakkaus on todellista, niin tottakai siinä omistetaan kumppani, puolin ja toisin. Mind, body & soul.

Muuten se on vaan jotain leikkimistä, toinen onkin pelkkä hyödyke elämässäsi, ihan kiva, kun ei nyt ole mitään muutakaan.

Todellakaan ei koskaan omisteta sitä kumppania vaan se kumppani on vapaaehtoisesti ja omasta halustaa sun kanssa. Pikkasen väärä käsitys sulla asioista.Sä voit  omistaa esineen muttet  koskaan toista ihmistä. Et ikinä!

Sä et voi, mutta mä voin. :)

Vierailija
25/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on lahjavero, eli kannattaa vähintään usuttaa verottaja kimppuun jos tukalaksi tilanne menee.

Vierailija
26/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt vedelkö herneitä nenäänne, tuohan oli vain poikaystävän tapa sanoa: minä rakastan sinua.

Vierailija
27/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kalliit lahjat kuuluu palauttaa erotessa ja entisaikoina palauttamattomista saattoi tulla oikeusjuttukin.

Itsekin olen lukenut erään 1800-luvun oikeuden pöytäkirjan, jossa käytiin läpi kihlauksen purkautumista ja annettujen lahjojen palautusta.

Mikä on kallis lahja? Kierrätetäänkö se seuraavalle omistettavalle?

Vierailija
28/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt vedelkö herneitä nenäänne, tuohan oli vain poikaystävän tapa sanoa: minä rakastan sinua.

Niinkö? Toivottavasti kyseessä on nuori mies, joka vielä joskus uskaltaa sanoa minä rakastan sinua. Minä omistan sinut kuullostaa vai ikävälle, ketään kun ei voi omistaa.

Vierailija
29/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kallis lahja? Kierrätetäänkö se seuraavalle omistettavalle?

Olihan Vesallakin juttu siitä eräästä Afrikkaan päätyneestä autosta.

Taisi saada sen lopulta takaisin, mutta oikeuden kautta.

Vierailija
30/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä haluaisi olla parisuhteessa sinun kanssasi.

Vierailija
31/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Toivottavasti kyseessä on nuori mies, joka vielä joskus uskaltaa sanoa minä rakastan sinua. Minä omistan sinut kuullostaa vai ikävälle, ketään kun ei voi omistaa.

Kyllä minulle eräs sanoi, että siitä hetkestä lähtien minä omistin hänet.

Vierailija
32/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä haluaisi olla parisuhteessa sinun kanssasi.

Enkä minä sinun.

Minä otan suhteeni tosissani, toisin kuin sinä. :)

Vierailija
33/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan innoissani. <3 Ihana!!!!!

Vierailija
34/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saanut korua vaan mies omistaa korun ja se on hänen merkki sinussa. Kuinka epäseksikästä. Kuuma mies olisi sanonut että olen sinun nyt. ❤

Vierailija
35/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään kun kaikesta pitääkin suuttua...

Vierailija
36/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama logiikka kuin baarissa drinkkien tarjoajilla.

Vierailija
37/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mielikuva, että ap:n mies olisi halunnut ostaa kihlat, mutta se on ollut vielä liian jännittävä asia ja onkin ostanut kaulakorun.

On niin kovin jännittänyt, että on tuon jännityksen ajatuksesta kihlata sinut priorisoinut tuohon kaulakoruun nyt ja kun sai sen sinun kaulaasi niin jotenkin mielsi nyt "merkanneensa" sinut omakseen, koska tuohon kaulakoruun oli latautunut se kokojännitys ja tunsi sen mukaista helpotusta saadessaan korun kaulaasi.

Siksi möläytti ääneen sen mitä itse tunsi, mutta ap ei voinut asiaa osata yhdistää niin se tuntui oudolle.

Ehkä kannattaa sanoa joku vinkki, että sen korun pariksi kävisi kaunis sormuskin niin uskaltaisi sitten senkin joskus ostaa ihan oikeasti.

Vierailija
38/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "rakkauteen kuuluu toisen omistaminen" -tyyppi on ilmeisesti sama, joka on käynyt pätemässä useissa sinkkuketjuissa. Yhdessä vapaaehtoista sinkkuutta käsittelevässä aiheessa jankkasi viesti toisensa perään, kuinka kaikki ihmiset haluavat parisuhderakkautta ja kuinka sinkkuuden syy on aina se, että sinkku ei vain saa ketään. Hymiöiden viljely ja lapsenomainen jankuttaminen viittaisivat siihen, että kyseessä on sama henkilö.

Vierailija
39/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli heti mielikuva, että ap:n mies olisi halunnut ostaa kihlat, mutta se on ollut vielä liian jännittävä asia ja onkin ostanut kaulakorun.

On niin kovin jännittänyt, että on tuon jännityksen ajatuksesta kihlata sinut priorisoinut tuohon kaulakoruun nyt ja kun sai sen sinun kaulaasi niin jotenkin mielsi nyt "merkanneensa" sinut omakseen, koska tuohon kaulakoruun oli latautunut se kokojännitys ja tunsi sen mukaista helpotusta saadessaan korun kaulaasi.

Siksi möläytti ääneen sen mitä itse tunsi, mutta ap ei voinut asiaa osata yhdistää niin se tuntui oudolle.

Ehkä kannattaa sanoa joku vinkki, että sen korun pariksi kävisi kaunis sormuskin niin uskaltaisi sitten senkin joskus ostaa ihan oikeasti.

Siksi ap kannattaa vinkata, ettei kaulakoru jää ainoaksi merkiksi suhteestanne useiksi vuosiksi kun noin oli jännittävä ostos.

Jotenkin nyt ilman pettymyksen sävyä tuo esille se, että sormuskin olisi kelvannut, jotenkin niin, että se ainoastaan rohkaisee.

Silloin hän saa sinulta selkeän hyväksynnän asialle etukäteen ja uskaltaisi toteuttaa asian oikeasti.

Ugh, nyt olen puhunut.. ;)

Vierailija
40/87 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä on kaulakoru Sinulle lainaksi. En halua, että sinulle tulee tunne, että jotenkin omistaisin sinua. Ole hyvä!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä