Onko täällä ketään, joka on laihtunut yli 20kg? Missä ajassa ja millä keinoin? Mistä motivaatiota laihduttamiseen?? (ev)
Kommentit (7)
Mulla on mennyt hermot kaveriin (vielä lihavempi kuin mä) sillä vaikka hän tietää että yritän laihduttaa, joskus on jopa itse dieetillä niin saattaa tulla kylään jonku kermapullien kans että ' repsahdetaan nyt yhdessä..' ! Ärsyttää!
Mä tarvitsisin jonku suht militantin lähimmäisen joka vahtis jääkaapin ovea esim. raipan kanssa.. Vois toimia paremmin.. :)
aamulla pari leipää ja sitten illalla kun " ehtii" , niin syön ruuan.. ja sitten kun onkin ollut päivän syömättä, niin illalla pitää sitten ämpätä ihan täyteen ittensä =P Mutta miksi on niin vaikea muuttaa syömisrytmiä? :O Miksi en saa itseä tarpeeksi niskasta kiinni..
T. Ap
Eli söin myös suklaata, munkkeja yms satunnaisesti mutta yhtenäkään päivänä en enempää kuin tuhannen kalorin edestä
Itse tykkäsin Point-ohjelmasta just siinä, että kaikkea sai syödä, munkkipossusta vaan menee suhteettoman paljon pisteitä verrattuna rusleipään.. Aika äkkiä oppi syömään järkevämmin! Ja sit kun kasviksia jne voi syödä pisteittä niin paljon kuin tykkää niin ei tartte olla nälässä!
Eli tavoitteena on reilu 20 kg pudotus. Ja ihan painonvartijoiden pointseilla ja liikunnalla on paino tähän mennessä pudonnu. Päätin vaan viime vuoden lopulla, että nyt tai ei koskaan. Painonvartijat toimii, ainkin mulla. Ja paino on lähteny tähän asti n. 1kg/vko. Enempää ei pidä lähteäkään ja luulen, että pikku hiljaa alkaa vauhti hidastua, ei sillä, että mulla kiire olisikaan. Jo tämä pudotus on hyvä. Niin, ja yksi pikku juttu, asetin itelleni tavoitteita, ensin - 5 kg, sitte - 10 kg, ja nyt seuraava tavoite on - 15 kg. Ja asetin tavoitteet niin, että niihin oli mahdollista tosiaan päästä. Lopullista tavoitettani en ole edes miettinyt. Vauvakin on meille tervetullut, joten kuukausi kerrallaan mennään ;)
Päätin, että itestäni huolehtiminen on nyt tärkeää! Aloittakaa leidit nopeesti, niin ehditte vielä kesäkuntoon saada roimasti parannusta!
Sitten tulin raskaaksi, lihoin, synnytin, lihoin ja sillä tavalla kahdessa vuodessa ne kilot on tulleet takaisin... Nyt olis sama projekti edessä. Tsemppaatko mua niin mä tsemppaan sua? :)