Kunnianloukkaussyyte,ensin yhteyttä poliisiin vai lakimieheen
Viestit tallessa,eräs henkilö kirjoitti valheellista tietoa minusta fbssa ja sen näku hänen sadat kaverit.ma alan hoitamaan asiaa,kyselen jo missä järjestyksessä yleensä toimitaan,tämä alkoi siitä kun ilmoitin etten halua ystävyytemme jatkuvab,itse en ole haukkunut tai moittinut häntä mitenkään kenellekkään.olime vain niin erillaisia ettei ystävyys ollut enää järkevää
Kommentit (4)
Poliisille rikosilmoitus niin homma lähtee käyntiin. Ensin tehdään tutkinta ja sitten harkitaan syytteiden nostoa. Oikeudenkäynnissä selvitetään onko tapahtunut rikosta vai ei. Aikaa voi mennä mutta jos löytyy todisteet niin sakkotuomio tulee ja saat kärsimyskorvauksia mahdollisesti.
Teet netissä rikostutkintapyynnön, siellä poliisin sivuilla siis.
Käyn maanantaina poliisilaitoksella,tutulle poliisille soitin mieheni kanssa äsken pikapuhelun ja kerroin itse tämän lyhyesti mitä väitti ja sanoi että törkeä kunnianloukkaus,koomisinta oli se että minulla ja ystävilläni yhteisiä sukulaisia jotka oli haukkuneet minua myös enkä ikinä ole tehnyt heillekkään mitään.odottelen levollisin mielin maanantaita,kiitos neuvoista!
No mitä väliä, kumpaan ensin, hoidat molemmat samana päivänä.