Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin eukko taas kylillä. 9 vuotias muksu yksinään kotona.

Vihainen mummeli
07.01.2017 |

Lapsi raukka tuli soittaa ovikelloa. Iltapalaa tarjosin kun ei osannut itse ottaa jääkaapista syöttävää. Elokuvaa katsellaan ja mietitään missä äiti lorvii. Ei hyvää päivää tätä maailmaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mikä YH-lehmä !

Tuollaiset ämmät pitäisi ruoskia hyväksi, ristiinnaulita tylsillä, ruosteisilla ja syöpäisillä nauloilla sekä lopuksi polttaa koko paska YH:nen päivineen.

Tuollaiset ihmisarvottomat paskat hankkii lapsia vaikkei ole edes alkeellisimpiakaan kykyjä niistä huolehtimiseen.

Vierailija
2/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu mikä YH-lehmä !

Tuollaiset ämmät pitäisi ruoskia hyväksi, ristiinnaulita tylsillä, ruosteisilla ja syöpäisillä nauloilla sekä lopuksi polttaa koko paska YH:nen päivineen.

Tuollaiset ihmisarvottomat paskat hankkii lapsia vaikkei ole edes alkeellisimpiakaan kykyjä niistä huolehtimiseen.

Kait sillä lapsella isäkin on. Miksi hän ei ole huolehtimassa jälkikasvustaan?

Enkä kyllä ap:n aloituksen perusteella olisi tuomitsemassa ketään. Voihan äiti olla käymässä vaikka kaupassa ja lapsi halunnut jäädä kotiin siksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen äiti hunningolla, tuomitsen täysillä. Ihmettelen samalla, ettei 9v osaa tehdä itselleen evästä.

Vierailija
4/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9vuotias osaa kyllä sanoa, missä äiti on, jos äiti on sen lapselle kertonut.

Kysy, missä äiti on?

Vierailija
5/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsen äiti hunningolla, tuomitsen täysillä. Ihmettelen samalla, ettei 9v osaa tehdä itselleen evästä.

No, jospa äiti on kykenemätön kasvattamaan ja opettamaan lastaan, kun kerran tuntuu olevan kykenemätön huolehtimaan lapsestaan muutenkin?? jättää yksin kotiin ja katoaa?

Vierailija
6/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teethän lastensuojeluilmoituksen, jos tiedät tämän olevan toistuvaa tai jos tiedät äidin olevan pois kauemmin kuin puolisen tuntia.

Vierailija
7/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 9-vuotiaalla ole äidin puhelinnumeroa? Selvitä äidin puhelinnumero ja soita sinne. Tai isän tai muun omaisen. Jos äitiä ei saa kiinni, yhteys lastensuojeluun.

Vierailija
8/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9vuotias osaa kyllä sanoa, missä äiti on, jos äiti on sen lapselle kertonut.

Kysy, missä äiti on?

Ei välttämättä kuule tiedä jos äiti on alkoholisti. Voi olla ties missä räkälässä istumassa. Ei ne lapsistaan välitä.

Vierailija
9/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun pidät pienestä huolta. Tee kuitenkin lastensuojeluilmoitus, jos ei ollut ensimmäinen kerta, ja jos epailet, että lapsen hoitoa laiminlyödään.

Vierailija
10/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin juuri äidille, vastaa joo. Mutta, kuuluu sekavaa hälinää taustalta. Puhe todella sekavaa ja epäselvää. Peti lapselle tehty sohvalle. Tuskin tulee puolentunnin päästä. Ap.

Vierailija
11/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin juuri äidille, vastaa joo. Mutta, kuuluu sekavaa hälinää taustalta. Puhe todella sekavaa ja epäselvää. Peti lapselle tehty sohvalle. Tuskin tulee puolentunnin päästä. Ap.

Ilmoitus lastensuojeluun jos äiti ei tule hakemaan itse lasta luotasi. Käske tulla hakemaan, älä päästä lasta yksinään kotiin.

Vierailija
12/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se lastensuojeluilmoitus?

Vierailija
13/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mahdollistat äidin kyseenalaisen tominnan, etkä soitä päivystävälle sossulle?????

Teet näin nostaaksesi itsesi jalustalle, mutta et kyllä yhtään ajattele lapsen parasta.

Vierailija
14/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatettuja tai vähä-älyisiä lapsia. Minä olin 6-vuotiaana koko päivän kotona itsekseni ja osasin syödä, käydä vessassa ja hoitaa kaikki muutkin hommat. Sisko oli 2 vuotta nuorempi ja oppi siinä samalla. Ilmansaasteet ovat varmaan tehneet nykylapsista hidasoppisia.

Vierailija
15/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se äiti sanoi? Pyysitkö tulemaan? Sanoiko että on tulossa?

Vierailija
16/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuliskin, niin älä päästä lasta kotiin, jos on äiti on päissään.

Anna nukkua yön yli ja sitten sossuun ilmoitus.

Vierailija
17/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotiaana olin koulun jälkeen 2-4 h yksin kotona. Otin välipalaa jne.

Toki nyt on jo myöhä ja voi vain miettiä millä asioilla äiti on..

Vierailija
18/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teethän lastensuojeluilmoituksen, jos tiedät tämän olevan toistuvaa tai jos tiedät äidin olevan pois kauemmin kuin puolisen tuntia.

Kyllä kai 9-vuotias voi jo olla kaemmin yksin kotona kuin vain puoli tuntia? Itse osasin tuossa iässä olla jo useamman tunnin yksin.

Vierailija
19/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normilapsi kirjoitti:

Huonosti kasvatettuja tai vähä-älyisiä lapsia. Minä olin 6-vuotiaana koko päivän kotona itsekseni ja osasin syödä, käydä vessassa ja hoitaa kaikki muutkin hommat. Sisko oli 2 vuotta nuorempi ja oppi siinä samalla. Ilmansaasteet ovat varmaan tehneet nykylapsista hidasoppisia.

No on kyllä outo tapaus. Klo on vaille 9 illalla. Äiti on jo hutikassa eikä lapsi osaa ottaa itse iltapalaa. Missä isä?

Vierailija
20/31 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan jo myöhä, mutta noin lähtökohtaisesti kyse on kuitenkin 3. luokkalaisesta lapsesta. kyllä tuollaisten puolituntisen jälkeen lastensuojeluun soittelijoiden pitäisi hieman miettiä. Meilläkin tuon ikäinen on usein neljäkin tuntia yksin kotona koulupäivän jälkeen, kesällä monet ovat useita työpäiviä, jos ei löydy hoitopaikkaa ja vanhemmat ovat töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän