Kummat on kauniimpia: blondit vai brunetet?
Kommentit (35)
Onpa epävarmoja naisia täällä, kun ihan yksinkertainen galluppi johon jokainen voi klikata oman mielipiteensä menee noin tunteisiin.
Onko sulla ap hyvät tissit ja peppu? Niillä on merkitystä, ei millään karvojen värillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä siellä makuukammarissa mitään hiuksia tuijottele.
M29No mitä sä siellä teet? Nukut?
No mitä luulet pyhä neitsyt Maria? Meillä aikuisilla on seksielämä, mutta sä et vissiin vielä tiedä, että mitä se tarkoittaa.
Et sinä mikään mies ole. Jäit kiinni, mamma. Sitä paitsi kai sen kauneuden näkee muuallakin kuin makuukammarissa. Aikuiset tajuaa senkin.
No jos sua asia noin paljon mietityttää, niin kutsu mua vaikka Ruskean talon pääministeriksi.
Älä mamma yritä. Olet ennenkin täällä esiintynyt miehenä ja nuo läpinäkyvät yrityksesi kirjoittaa "miesten lailla" on niin ontuvia, koska käsityksesi miesten psykologiasta on niin alkeellinen ettei voi olla huomaamatta.
Mulle kuule on ihan sama, mitä tuollainen pikkupimu ajattelee. Itse tiedän parhaiten, mitä mulla on haarojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa epävarmoja naisia täällä, kun ihan yksinkertainen galluppi johon jokainen voi klikata oman mielipiteensä menee noin tunteisiin.
Tuskin meni kenenkään tunteisiin. Tyhmään kysymykseen ei oikein vaan voi vastata järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet pyhä neitsyt Maria? Meillä aikuisilla on seksielämä, mutta sä et vissiin vielä tiedä, että mitä se tarkoittaa.
Et sinä mikään mies ole. Jäit kiinni, mamma. Sitä paitsi kai sen kauneuden näkee muuallakin kuin makuukammarissa. Aikuiset tajuaa senkin.
No jos sua asia noin paljon mietityttää, niin kutsu mua vaikka Ruskean talon pääministeriksi.
Älä mamma yritä. Olet ennenkin täällä esiintynyt miehenä ja nuo läpinäkyvät yrityksesi kirjoittaa "miesten lailla" on niin ontuvia, koska käsityksesi miesten psykologiasta on niin alkeellinen ettei voi olla huomaamatta.
Mulle kuule on ihan sama, mitä tuollainen pikkupimu ajattelee. Itse tiedän parhaiten, mitä mulla on haarojen välissä.
Näyttääpä olevan ihan sama kun täällä vastailet. Ihan vinkiksi vaan, niin 29-vuotias mies ei kirjoita mitään "voi pyhä maria sentään". Niin av-mammamaiset jutut sulla, että vähän epäilen jotain identiteettikriisiä kun mamma täällä larppailee miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin meni kenenkään tunteisiin. Tyhmään kysymykseen ei oikein vaan voi vastata järkevästi.
Onhan tuossa jo yli 60 vastausta tullut galluppiin, mutta muutama harva täällä kommenteissa itkee ja ruikuttaa. Siinä etunenässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain epävarma naisenalku voi tehdä tuollaisen aloituksen.
Olen mies.
Ihan varmaan juu. Älä halvenna meitä miehiä tuolla tavalla.
Millä tavalla? Esittämällä yksinkertaisen gallupin simppelistä aiheesta? Sinun ruikutushan siellä paljastaa että olet joku av-mamma, jolle ulkonäkö on arka aihe.
Kylläpä aloittajalla meni tunteisiin. Sulle taitaa hiusten väri olla todella arka aihe, kun tarvii tuntemattomien mielipiteitä kysyä täällä. Aiheesta on tehty niin monta gallupia, ettei kukaan jaksa enää vastata järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Millä tavalla? Esittämällä yksinkertaisen gallupin simppelistä aiheesta? Sinun ruikutushan siellä paljastaa että olet joku av-mamma, jolle ulkonäkö on arka aihe.
Kylläpä aloittajalla meni tunteisiin. Sulle taitaa hiusten väri olla todella arka aihe, kun tarvii tuntemattomien mielipiteitä kysyä täällä. Aiheesta on tehty niin monta gallupia, ettei kukaan jaksa enää vastata järkevästi.
Onhan tuossa jo monta vastausta tullut galluppiin, mutta te kommenteissa "ei-järkevästi" vastaavat ihmetytätte. Mikä on motiivinne? Mikä kiukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa jo yli 60 vastausta tullut galluppiin, mutta muutama harva täällä kommenteissa itkee ja ruikuttaa. Siinä etunenässä.
Millä tavalla olen ruikuttanut? Vastasin vaan yhden kerran, jossa kerroin, että aloitus oli minusta typerä.
Molemmat on mun mielestä vähän tylsiä, tykkään enemmän punapäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla olen ruikuttanut? Vastasin vaan yhden kerran, jossa kerroin, että aloitus oli minusta typerä.
Vain yhden? Moneskohan kommentti tuokin jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies.
Onhan tuossa jo monta vastausta tullut galluppiin, mutta te kommenteissa "ei-järkevästi" vastaavat ihmetytätte. Mikä on motiivinne? Mikä kiukuttaa?
Miksi jankkaat ja haastat riitaa? Jos jonkun mielestä sun aloitus oli typerä, niin ei siitä kannata vetää herneitä nenään. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yhden? Moneskohan kommentti tuokin jo on.
Tämä on mun kolmas vastaus ja viimeinen. En vaan kertakaikkiaan käsitä sitä, että miksi suutut siitä, jos joku ei pidä aloitusta fiksuna. Hyvää illan jatkoa ja koita relata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuit kylläkin hiusten väristä, et kauneudesta.
M29