Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkämallisia alushousuja käytät kuntosalilla/jumpassa?

Vierailija
07.01.2017 |

Mitkä on sinun alushousumallit kuntosalilla/jumpassa? Mitä merkkiä suosit ja mikä on alushoususi koko? :)

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloggi maxi. Käytä niitä aina. Mitä väliä?

Etkä yhtään ajattele et kuinka sun MAXI

Alkkarit näkyy tiukkojen trikoiden alta ja muodostaen kaksois pakarat ja perheen???

Mulla ei ole tiukkoja trikoita. Käytän löysiä housuja.

Vierailija
42/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mua huvittaa tää asenteellisuus stringejä kohtaan.

Ihan vaan tiedoksi, että

- ne ei hinkkaa anusta, pilua, klitorista eikä mitään muutakaan kun ne on SOPIVAT

- niiden käyttäjä ei ole jatkuvassa henkisessä orgasmissa pelkästä ajatuksesta, että ne ovat jalassa

- niitä käyttävillä ei ole koko ajan seksi mielessä eikä niitä pidetä sen varalta

- edelleen, ne jalassa voi urheilla ja käydä jopa töissä, koska NIITÄ EI TUNNE JALASSA OLLENKAAN KUN NE OVAT SOPIVAT

- ja varmaan suurin yllätys teille kaikille: ne EIVÄT ole häpyhuulten välissä!!!

Tuliko tämä nyt selväksi???

Olipas ytimekkäästi sanottu :D  Pidätkö itse joka päivä töissä/liikunnassa stringejä? Mikä on ikäsi ja onko peppu kuinka iso ja leveä kun voit käyttää stringejä???

Pidän aina töissä ja urheillessa stringejä. Ainoastaan öisin käytän maxi-alkkareita :) Peppu on kokoa 36 ja ikä 35 :D

Mikä stringeistä tekee sun mielestä niin hyvät että pidät niitä töissä ja urheilussa?? Onko sulla niin tiukat housut/ farkut et muuten tulisi kaksoispakarat ja niin tiukat urheilutrikoot et on välttämättömyys käyttää stringejä?? Eikö häiritse kun peppuvaossa Stringit??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP....UP.....UP

Vierailija
44/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit, kokoa 34

Ei urheilutrikoiden kanssa voi oikeen muuta käyttää.

Ostan vähän eri paikoista. Usein h&m:stä

Vierailija
45/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit, koska käytän niitä aina muulloinkin. Ne on ehdottomasti mukavimmat päällä, ei ole edes käynyt mielessä käyttää mitään muunlaisia kun en omista muunlaisia alushousuja.

N25, koko S ja tilaan yleensä netistä

Vierailija
46/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että

- ne ei hinkkaa anusta, pilua, klitorista eikä mitään muutakaan kun ne on SOPIVAT

- niiden käyttäjä ei ole jatkuvassa henkisessä orgasmissa pelkästä ajatuksesta, että ne ovat jalassa

- niitä käyttävillä ei ole koko ajan seksi mielessä eikä niitä pidetä sen varalta

- edelleen, ne jalassa voi urheilla ja käydä jopa töissä, koska NIITÄ EI TUNNE JALASSA OLLENKAAN KUN NE OVAT SOPIVAT

- ja varmaan suurin yllätys teille kaikille: ne EIVÄT ole häpyhuulten välissä!!!

Olipas ytimekkäästi sanottu :D  Pidätkö itse joka päivä töissä/liikunnassa stringejä? Mikä on ikäsi ja onko peppu kuinka iso ja leveä kun voit käyttää stringejä???

Pidän aina töissä ja urheillessa stringejä. Ainoastaan öisin käytän maxi-alkkareita :) Peppu on kokoa 36 ja ikä 35 :D

Sulla pitäisi olla 34 (XS-S) koko peppu et stringit näyttää hyvälle eikä 36 (M)???

Vierailija
47/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit, kokoa 34

Ei urheilutrikoiden kanssa voi oikeen muuta käyttää.

Ostan vähän eri paikoista. Usein h&m:stä

Miten niin Ei urheilutrikoiden kanssa voi oikeen muuta käyttää.????

Kerroppa lisää asiasta.......

Vierailija
48/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...... (   Y   )......   STRINGIT

Vierailija
49/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D

Vierailija
50/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit sopii joka pepulle ja kaikille vaatteille. Nim. String käyttäjä

Vierailija
51/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että

Sulla pitäisi olla 34 (XS-S) koko peppu et stringit näyttää hyvälle eikä 36 (M)???

Öö, mulle on aivan sama miltä ne näyttää, koska käytän niitä ihan muista syistä.

Vierailija
52/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että

Mikä stringeistä tekee sun mielestä niin hyvät että pidät niitä töissä ja urheilussa?? Onko sulla niin tiukat housut/ farkut et muuten tulisi kaksoispakarat ja niin tiukat urheilutrikoot et on välttämättömyys käyttää stringejä?? Eikö häiritse kun peppuvaossa Stringit??

Koska stringit ei tunnu jalassa yhtään miltään eikä niiden rajat näy housujen läpi.

Vierailija
53/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipstereitä ja mielellään saumattomia sellaisia. Naisten kuntosali, kukaan ei tiiraile perseitä tai vakoja (tai no sama vaikka vilkuilisikin, keskityn omaan tekemiseen :))

Toki yököttäisi jos joku hoitamattoman hiivan omaava tai virtsankarkailusta kärsivä hikoilisi ja levittelisi stringeissä tms. niin että siitä leviäisi ympäristöhaittoja!!

Vierailija
54/64 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipstereitä ja mielellään saumattomia sellaisia. Naisten kuntosali, kukaan ei tiiraile perseitä tai vakoja (tai no sama vaikka vilkuilisikin, keskityn omaan tekemiseen :))

Toki yököttäisi jos joku hoitamattoman hiivan omaava tai virtsankarkailusta kärsivä hikoilisi ja levittelisi stringeissä tms. niin että siitä leviäisi ympäristöhaittoja!!

Toki toki, ymmärrän että pitää käyttää vaippahousuja jos alapäästä valuu kaikenlaista.

Vierailija
55/64 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että

Öö, mulle on aivan sama miltä ne näyttää, koska käytän niitä ihan muista syistä.

No mistä syistä sitten käytät stringejä??

Vierailija
56/64 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.....UP.....UP

Vierailija
57/64 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki toki, ymmärrän että pitää käyttää vaippahousuja jos alapäästä valuu kaikenlaista.

Heh Heh  :D

Vierailija
58/64 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

STRINGIT. PISTE

Vierailija
59/64 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija