Naisten masturboinnista
Tuntevatko naiset koskaan syyllisyyttä masturboinnistaan? Miehet tuntevat jälkeenpäin useinkin - ei tietysti kaikki - huonoa oloa,häpeää ja syyllisyyttä.Toki aivan turhaan mutta eihän nämä mitään järjellä selitettäviä asioita olekaan. Se ei vain kuulu tosimiehen mieskuvaan vaan runkkareiden ja muiden looserien. :)
Kommentit (10)
Näin olen täältä internetin ihmemaailmasta useammankin kerran lukenut. KUnhan ihmettelen, että miksi?
En tunne masturboinnista syyllisyyttä, en edes tilanteissa, jotka ovat tavallaan ei sallittua. Se voi vain kiihottaa lisää. Esim työpöydän alla kun huoneessa ei ole muita, mutta toisen huoneen ikkunasta näkisi, jos hommaa ei tekisi pöydän alla.
Enpä ole moista roskaa koskaan kuullutkaan! Onko aloittaja joku lestadiolainen?
En tunne häpeää. Sitä tunnettiin joskus 50-luvulla, kun runkkaaminen oli syntiä.
Onko täällä yhtään miestä tai naista, joka tuntee masturboinnista häpeää? Aloittajaa lukuunottamatta.
Masturboinnin aikana tunnen vain hyvää oloa, himoa jne. Joskus jälkeenpäin on tullut sellaine omituinen häpeä ja myös alakuloisuuden tunne. En osaa selittää, mutta luulen ehkä ymmärtäväni ap mitä tarkoitat.
Yksi esimerkki: Ostin kaupasta ison pussin porkkanoita. Joukossa oli yksi erittäin paksu ja iso yksilö. Himoitsin sitä muutaman päivän alapää kihelmöiden. En siis ajatellut koko asiaa ennenkuin vasta kotona, kun näin, mitä olin ostanut :D Sitten kerran, kun olin yksin kotona, päätin toimia. Kortsu päälle ja hommiin. Tuntui ihan saatanan hyvältä ja sain yhden parhaimmista orkuista ikinä. Jälkeenpäin olo oli todella huono. Kadutti, hävetti ja oli alakuloinen olo pitkään. En ymmärrä. Olen minä dildojakin käyttänyt, mutta tämä oli jotain ihan erilaista. Mutta on siis ollut useita kertoja, että panettaa ja himottaa, ja kun olen hoidellut itseni sormin tai lelulla, niin jälkeenpäin vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Masturboinnin aikana tunnen vain hyvää oloa, himoa jne. Joskus jälkeenpäin on tullut sellaine omituinen häpeä ja myös alakuloisuuden tunne. En osaa selittää, mutta luulen ehkä ymmärtäväni ap mitä tarkoitat.
Yksi esimerkki: Ostin kaupasta ison pussin porkkanoita. Joukossa oli yksi erittäin paksu ja iso yksilö. Himoitsin sitä muutaman päivän alapää kihelmöiden. En siis ajatellut koko asiaa ennenkuin vasta kotona, kun näin, mitä olin ostanut :D Sitten kerran, kun olin yksin kotona, päätin toimia. Kortsu päälle ja hommiin. Tuntui ihan saatanan hyvältä ja sain yhden parhaimmista orkuista ikinä. Jälkeenpäin olo oli todella huono. Kadutti, hävetti ja oli alakuloinen olo pitkään. En ymmärrä. Olen minä dildojakin käyttänyt, mutta tämä oli jotain ihan erilaista. Mutta on siis ollut useita kertoja, että panettaa ja himottaa, ja kun olen hoidellut itseni sormin tai lelulla, niin jälkeenpäin vituttaa.
Ja ennenkuin joku ehtii kysyä, niin heitin porkkanan roskiin. En tehnyt lapsille ruokaa siitä :D
Vierailija kirjoitti:
Ja ennenkuin joku ehtii kysyä, niin heitin porkkanan roskiin. En tehnyt lapsille ruokaa siitä :D
Miksi? Ihan vitun hyvä porkkana???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ihan vitun hyvä porkkana???
Jälkeenpäin joskus mietinkin, että jos en olisi laittanut kortsua, niin olisin voinut miehelle sen syöttääkin ja katsoa, huomaisiko mitään. :D ihan piruuttani. Meillä ei meinaan ollut kovin kummoinen seksielämä silloin. Minä halusin useammin kuin hän. Tästä episodista en ole kertonut hänelle, ja nykyään asumme eri osoitteissa.
No en varsinaisesti masturboinnista - nautinto on pelkästään hyvä asia, se on hyväksi terveydelle ja parantaa esim. unen saantia - mutta joistakin ajatuksistani. Minulla on esimerkiksi usein fantasioita miehestä, joka on entinen työkaveri ja nykyään olemme kai ystävystymässä. En saisi fantasioida hänestä, mutta en voi itselleni mitään...