Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen työttömyys miehille paha turn off?

Vierailija
07.01.2017 |

Jos nainen on muuten hyvä - nätti, kiva, järkevä jne. ?
Kun aina puhutaan, että naisille se miehen työttömyys on isokin juttu, niin miten miehillä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyin merkityksetön asia.

Haha, et usko itsekään. Joka päivä täällä haukutaan naisia lompakkoloisiksi, jos he ovat kotona hoitovapaalla hoitamassa yhteistä lasta. Erovaiheessa miehet vasta itkevätkin, kun kamala akka vie kaiken - vaikka haluaisi vain oman osansa maksamastaan omaisuudesta.

Vierailija
22/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ei haittaa yhtään, jos nainen on rikas perijätär. Muuten sanoisin, että kyllä se haasteita suhteelle asettaa, jos raha on hyvin tiukalla, mutta ei tuo työssäkäynti sinänsä ole tärkeintä naisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn off. Itse olen saanut sen takia mieheltä pakit että olen vielä opiskelija, joten eiköhän työttömyyden aiheuttama köyhyys ole yhtä epäkiinnostavaa miehen mielestä kuin opiskelun aiheuttama köyhyys.

Vierailija
24/28 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on turn off??

Vierailija
25/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off? Ei se naisen työttömyys mun erektioon vaikuta. Se, että vaikuttaako yleisesti pariutumiseen riippuu monesta asiasta: onko kunnon koulutus (eli ei mitään nollatutkintoja, joilla voi korkeintaan pyyhkiä perseensä), onko aiempaa työkokemusta, hakeeko töitä aktiivisesti jne. Jos olisi täysin kouluttamaton ja työtön nainen, niin en kyllä sellaisen kanssa ainakaan saman katon alle pariutuisi, vaikka muut asiat olisi kunnossa.

M25

Mitkä ovat nollatutkintoja?

Vierailija
26/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma jos ei ole työttömänä vapaaehtoisesti.

Vierailija
27/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä, eikä koulutuksellakaan, pikkusen piti hanskalle nauraa tässä, onkohan itsekin työtön? 

Mutta se on kai sanomattakin selvää että kotityöt kuuluu 100% sille joka ei töitä tee, kuten että pitää itsensä timminä ja edustavana. Lihavaa sohvaperunaa en ikinä elättäisi, no, en olisi semmoisen kanssa vaikka hän elättäisi minut. Niin ja lapsia en halua.

Vierailija
28/28 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turn off. Itse olen saanut sen takia mieheltä pakit että olen vielä opiskelija, joten eiköhän työttömyyden aiheuttama köyhyys ole yhtä epäkiinnostavaa miehen mielestä kuin opiskelun aiheuttama köyhyys.

Oliko mies amis vai jo valmistunut akateeminen vai oletko ikuisuusopiskelija?