Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ikävä joulua :-(

Jouluihminen
07.01.2017 |

Esim. joulumusiikkia, joitakin jouluruokia, joulukoristeita, joulukarkkeja, television jouluohjelmia, joululahjoja ja erityisesti sitä joulun tunnelmaa ja rauhaisaa yhdessä oloa. Yritän helpottaa ikävää katsomalla dvd-levyiltä salaa The Joulukalenteria, kuuntelemalla joululauluja, pitämällä vielä joitakin koristeita esillä ja syömällä ennen joulua ostamiani suklaita, vaikka tiedän, että nämäkin touhut pitäisi lopettaa ja jättää mennyt joulu taakse. On vain niin vaikea hyväksyä, että menee taas melkein vuosi, ennen kuin saa taas luvan kanssa valmistella joulua enkä edes tiedä, että olenko elossa silloin :-(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin! Jopa itkin äsken sen rakia :'(

Vierailija
2/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, eniten kuitenkin tässä ahdistaa loman loppuminen ja huominen töihin paluu. 😢 Aikaiset aamuherätykset, stressi, kiire... vapaa-aikaa liian vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeassa Talossakin kaivataan joulua!

Vierailija
4/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin rakastan joulua ja kaikkea tähän vuodenaikaan liittyvää, mutta muistakaa että ei se joulukaan tuntuisi aina niin etityiseltä ja ihanalta jos sitä melkein vuotta ei olisi joulujen välissä. :)

Itse olen ratkaissut asian lykkäämällä joulun lopetuksen loppiaisen sijasta nuutinpäivään, sen jälkeen saa riittää ja fiilistellä ihan talvea vaan. Kynttilöitä voi polttaa vaikka huhtikuuhun asti ja pihavalot pitää koko talven pitämässä yllä pientä tunnelmaa.

Vierailija
5/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumusaa voi kuunnella millon huvittaa, vaikka kuulokkeilla juutuubista.

Kynttilöitä ja tuikkuja voi poltella ihan omaksi iloksi. Näillä kyllä pärjää, kunnes kevätaurinko näyttäytyy.

Vierailija
6/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykää facen Sydämeni joulun teen-ryhmään. Siellä money joulustelee läpi vuoden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi