Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, jotka ovat "amerikanläskejä"

Vierailija
07.01.2017 |

Prismassa tuli tuollainen nainen vastaan sillä pikku skootterillaan, vai mikä hemmetti se nyt onkaan. Ja sen amerikanläskimopedin kärryssä oli tietenkin pakastepizzoja ja suklaamuroja. Voi luoja...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tämä ilmeisesti on ihan ymmärrettävää?

Vierailija
2/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tämä ilmeisesti on ihan ymmärrettävää?

No ottaen huomioon kuinka paljon helpompaa elämä on naisille, ja siten heidän syrjäytymisensä harvinaisempaa, niin on se hieman ymmärrettävämpää. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, vaikka olen suomitason läski. Jenkeissä vielä kävelykuntoisetkin läskit käyttävät noita rascaleita ja niihin siirtyessä on jo luovutettu tilanteen korjaamisen suhteen ja annetaan perseen levitä kolmannellekkin tuolille. Suomessakin näitä alkaa tosiaan valitettavasti nähdä.

Vierailija
4/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan ymmärtää. Kaikilla läskeillä naisilla on komea mies käsipuolessa, itse en saa edes treffejä vaikka treenaan viidesti viikossa ja painan 50kg.

Vierailija
5/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Olisiko sinun mahdollista pyytää heitä käyttämään yksinkertaisempia sanoja ja lyhyempiä lauseita?

Vierailija
6/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä alan ymmärtää. Kaikilla läskeillä naisilla on komea mies käsipuolessa, itse en saa edes treffejä vaikka treenaan viidesti viikossa ja painan 50kg.

Johtuu siitä että näillä lihavilla on muutakin elämässään kun treenaaminen.

Vierailija
7/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten ymmärrä. Helppoa. Minä en ole koskaan ollut ylipainoinen mutta en silti kyylää muiden painoa enkä varsinkaan ostoksia.

Vierailija
8/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä paljon järkeä kuunnella kun on joku addiktio. Yleensä taustalla on joku käsittelemätön trauma, esimerkiksi läheisen kuolema tai lapsuudessa tapahtunut hyväksikäyttö.

Vierailija
9/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole Suomessa nähnyt sellaista markettiskootteria vielä koskaan, vaikka käyn mielestäni aika usein tuollaisissa isoissa marketeissa. Onko tämä oikeasti jo ilmiö täälläkin? Normilihavia on tietysti vaikka kuinka, mutta tuollaisia "amerikanlihavia" ei musta juurikaan tule vastaan. Vai onkohan se jotenkin alueellista?

Sinänsä yllättävämpäähän olisi jos sieltä kärrystä löytyisi jotain vähäkalorista ja terveellistä, sitten olisi enemmän mysteeri että mistä se lihominen on johtunut.

Vierailija
10/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista. Olisiko sinun mahdollista pyytää heitä käyttämään yksinkertaisempia sanoja ja lyhyempiä lauseita?

Päivän paras heitto tähän mennessä 😂

Vierailija
11/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä yllättävämpäähän olisi jos sieltä kärrystä löytyisi jotain vähäkalorista ja terveellistä, sitten olisi enemmän mysteeri että mistä se lihominen on johtunut.

Ihmeellistä tuossa on se luovuttamisen määrä. Kyseinen henkilö tietää olevansa siinä jamassa ylimääräisten kaloreiden takia, mutta ahmii silti rasvaa ja sokeria, kunnes kupsahtaa ennenaikaisesti.

Vierailija
12/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olen nähnyt vain miehiä läskiskootterissa, aika usein Kampissa olen nähnyt saman henkilön ajavan skootterilla tilataksiin. Tämä oli varmaan yli 200 kiloinen, saattaa kyllä olla vammautunut ja sittemmin lihonut. Eipä tuollaisen massan kanssa enää kävellä.

Vierailija
13/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että näillä lihavilla on muutakin elämässään kun treenaaminen.

Niin, ruoka

Vierailija
14/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kasva niin isoksi, jos ei ole jotain sairautta, joko fyysistä tai henkistä. Valitettavasti Suomessa hoito lihavien ihmisten syömishäiriöön on se, että lääri toteaa: "kannattaa laihduttaa". Sepä asiaa auttaakin paljon.

Vierailija
15/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kasva niin isoksi, jos ei ole jotain sairautta, joko fyysistä tai henkistä. Valitettavasti Suomessa hoito lihavien ihmisten syömishäiriöön on se, että lääri toteaa: "kannattaa laihduttaa". Sepä asiaa auttaakin paljon.

Niin, mutta näillehän ei saa sanoa että laihduta? Kun ei saa olla ilkeä. Ja loppuviimein se lihava "hyväksyy" itsensä lihavana ja muut on väärässä.

Vierailija
16/16 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta näillehän ei saa sanoa että laihduta? Kun ei saa olla ilkeä. Ja loppuviimein se lihava "hyväksyy" itsensä lihavana ja muut on väärässä.

Kyllä terveydenhoitohenkilökunta sitä hokee koko ajan (ja muillehan ei asia kuulukaan), mutta eipä siitä hyötyä ole, kun hommaan ei ole tarjota apua. Voi sitä anorektikollekin sanoa että "syöt nyt vaan" ja masentuneelle että "otat vaan itseäsi niskasta kiinni", yhtä paljon hyötyä siitä saa. Ammatin puolesta tuttua hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi