Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkeli käväsi kaupassa ja osti sadalla eurolla ruokaa.

Vierailija
07.01.2017 |

Yhden kassillisen. Uskomaton tärveli.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saattoi olla ukkelin viimeiset rahat. Milloin on seuraava eläkkeiden maksupäivä?

Vierailija
22/59 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala tarina. Ei saa ukkelit enää edes käydä kaupassa ilman että uskomattomat menee ja tärvelee ostokset. Mihin tää maailma on menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-market en tiedä kaupasta enempi. Siis kaksi kahvipakettia yli kympin. Toinen meinattiin viedä reissun varrella tädille. Leipä yli 3e jotain paikallista mutta kyllä hyvää ja tuoretta. Makaroonipussi 78centtiä!!! Limpsojen hinnoista en edes viitti puhua.

Tärviö on meillä rahan tuhlausta.

Vierailija
24/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So the old geezer went to the grocery store and bought hundred euros worth of food. One bag. Unbeliever spoiled.

Vierailija
25/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee samaa. Joskus ostaa kaikkea herkkua, helposti maksaa satkun. Itse en raski kerralla investoida hyvään ruokaan niin kalliisti (satanen kyllä menee helposti, mutta pelkkään kala-/lihatuotteisiin tms).

Vierailija
26/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tärveli?

Tärvellä eli pilata. Joku "uskomaton" siis pilasi sadan euron ruokakassin.

Ap voisi kyllä valaista vähän lisää tätä kuviota.

Missäpäin Suomea sanotaan tärveli?

Vierailija
27/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni 100€ mutta siinä on (periaatteessa) 6 pvän ruuat/3 kassillista ilman lihaa joka oli jo valmiina. Eli palanen kalaa ja paljon kasviksia, siihen ne rahat pääosin meni:(

Vierailija
28/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-market en tiedä kaupasta enempi. Siis kaksi kahvipakettia yli kympin. Toinen meinattiin viedä reissun varrella tädille. Leipä yli 3e jotain paikallista mutta kyllä hyvää ja tuoretta. Makaroonipussi 78centtiä!!! Limpsojen hinnoista en edes viitti puhua.

Tärviö on meillä rahan tuhlausta.

Ihan mielenkiinnosta, missäpäin Suomea sanotaan noin?

Vierailija
29/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvii toista kertaa lähteä.

Vierailija
30/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai... Alkoikin tehdä mieli ruokashoppailulle. Arkisapuskat haetaan keskustan edullisimmasta marketista.

Mutta joskus on kiva shoppailla (kyllä!) paremmassa ruokakaupassa. Ostaa oikeasti tuoretta kalaa, joka ei oo koskaan ollut vakuumissa, pari hyvää juustoa, maustetahnoja ruoanlaittoon, jotain spessumpaa hedelmää. Voi mennä satku. Mutta mä oon siitä kuluerästä paljon iloisempi kuin uusista korkkareista, kun katson viisivuotiasta tyttöäni keittiössä ruoanlaitossa. Ja kaikki ruoka maistuu tytölle, myös päiväkodissa.

Juureksia ja vihanneksia rahdataan joskus Lidlistä halvalla muovikassillinen. Painaa saman verran kuin tuo satasen shoppailukassi.

Molemmat ovat yhtä tärkeitä. Karkkia lapsi syö muutaman kymmenen grammaa lauantaina, itse en välitä.

31/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 E ihan normi kauppareissu?

Vierailija
32/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä aina kassalla tuuletan jos menee alle satku :( ja kyllä se kassillinen voi hyvin maksaa sen verran jos laadukkaita tuoreaineita ja jotain maustekastikkeita ja jotain perusolemus erikoisempaa hedelmää - puhumattakaan samppoista ja muista pesuaineista.

Olennaisempaa on kysymys : montako ateriaa siitä syötte? Jotkut kun onnistuu tärväämään satasen limppoihin sipseihin karkkeihin ja namiherkkuihin (valkosipulietanoihin yms) eli niistä saa yhtään kunnon ateriaa...

Vierailija
33/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee Prismaan 110 euroa ja kaksi kertaa viikossa. Kukkaudessa noin 1000 euroa.

3 kissaa, 2 teiniä ja kaksi aikuista. Kissoille menee päivittäin lihaa.

Vierailija
34/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois lisätä valokuvia

Vierailija
35/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee Prismaan 110 euroa ja kaksi kertaa viikossa. Kukkaudessa noin 1000 euroa.

3 kissaa, 2 teiniä ja kaksi aikuista. Kissoille menee päivittäin lihaa.

Mihin se loppu menee?

Vierailija
36/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aina kans 60-180 euroa. Jos joskus jää alle 50 e olen onnellinen !!

Eikä meitä ole kuin kaksi aikuista ja yksi 6 v lapsi. Olen ihan paska kaupassa kävijä, ja tuntuu ettei jääkaappi täyty lainkaan vaikka mitä ostan. Enkä tiedä miksi ostan aina kalleimpia ja ihme raaka-aineita. Ostan lihat aina tiskiltä ja joka kerta liikaa ja kalleinta. Lisäksi mukaan lähtee joka vtun kerta kaikenmaailman härpäkkeitä, lapselle pinnejä ja ponnareita, meikkejä ja jotain vitun lastoja ja pesuaineita..

Ongelma ei ole niin paha jos vierailen pikkukaupassa, Prismassa mun ei pitäis käydä ollenkaan "ruokakaupassa."

Lidlissä vituttaa käydä kun siellä on niin paskat lihat.

Vierailija
37/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Lidlissä vituttaa käydä senkin takia kun siellä ei myydä chesterfieldiä. T.36

Vierailija
38/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri meni 13e Lidlissä.

Naudanjauhelihaa, kanankopia, kermajuustoa, kaalinpää, porkkanoita, broccolipussi, tomaatteja, sipsejä.

Vierailija
39/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä meitä ole kuin kaksi aikuista ja yksi 6 v lapsi. Olen ihan paska kaupassa kävijä, ja tuntuu ettei jääkaappi täyty lainkaan vaikka mitä ostan. Enkä tiedä miksi ostan aina kalleimpia ja ihme raaka-aineita. Ostan lihat aina tiskiltä ja joka kerta liikaa ja kalleinta. Lisäksi mukaan lähtee joka vtun kerta kaikenmaailman härpäkkeitä, lapselle pinnejä ja ponnareita, meikkejä ja jotain vitun lastoja ja pesuaineita..

Ongelma ei ole niin paha jos vierailen pikkukaupassa, Prismassa mun ei pitäis käydä ollenkaan "ruokakaupassa."

Hullu. :D

Vierailija
40/59 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullu. :D

Just hyvä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi