Ukkeli käväsi kaupassa ja osti sadalla eurolla ruokaa.
Kommentit (59)
Mitä sieltä edes pitää ostaa että saa tuollaisen rahan menemään?
Kuka ukkeli? Kuka uskomaton? Joku ateistituttava? Miksi tärveli ukkelin ostokset?
No mitä siinä kassissa oli? Se ehkä oleellisempaa kuin summa
on tainnut olla ison puoleinen kassi tai on vaihdoehtoisesti hankkinut tuotteita joissa on korkea kilohinta.
Mulla menee aina vähintään satanen kun käyn kaupassa, ei siinä ole ollut mitään kummallista enää moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tärveli?
Tärvellä eli pilata. Joku "uskomaton" siis pilasi sadan euron ruokakassin.
Ap voisi kyllä valaista vähän lisää tätä kuviota.
Kai ukkeli edes vaati tärvelijää korvaamaan pilalle menneet ruuat?
5 henkeä, kaks urheilevaa teiniä, kaks aikuista, liikunnallisia ja yks alakoululainen. Ei tunnu satanen missään, normaalit viikon ruokaostokset ei mahdu sataseen. Mutta kasseja on huomattavasti enemmän kuin yksi.
Mulla meni 70 euroa ja siinä oli 5 päivän ruuat!
Teini halusi kokeilla kasvisruokavaliota ja sovimme että viikolla kasvisruokia ja viikonloppuna lihaa. Lihat on valmiina jääkaapissa joten niitä ei tarvinnut ostaa. Tuleeko tää kasvisruoka kalliimmaksi??
Ainoat turhuudet popparinjyväpussi ja iltalehti!
Ei kannattais ap:n valittaa, jos ukkelilla riittää rahaa kantaa sapuskaa pöytään.
Siellä on tainnut olla reilumpi pötkö sisäfilettä, paketti kuhaa ja kyytipojaksi muita äyriäisiä... ja siinä se olikin.
Taisi jäädä normimuovari jopa vajaaksi.
Ukkeli parka. Olisi edes ottanut mummelin turvakseen kauppareissulle. Ehkä tärvelijä ei olisi uskaltanut käydä kimppuun, kun vastassa olisi ollut kaksi ihmistä.
Mutta uskomattomat ovat juuri tuollaisia. Ei uskoa, ei moraalia.
Kassilliseen menee helposti satanen, jos ostaa ruuan lisäksi hygieniatarvikkeita yms.
Vierailija kirjoitti:
Ukkeli parka. Olisi edes ottanut mummelin turvakseen kauppareissulle. Ehkä tärvelijä ei olisi uskaltanut käydä kimppuun, kun vastassa olisi ollut kaksi ihmistä.
Mutta uskomattomat ovat juuri tuollaisia. Ei uskoa, ei moraalia.
Mua nyt säälittää tää pikku-ukkeli. Jäiköhän sille yhtään ruokaa, vai tärvelikö se uskoton vaan yhden kassillisen?
Luulen, että ukkeli jää itse nälkäiseksi. Jos jotain pientä jäikin tärveltymättä, ukkeli varmaan syöttää sen mummelille.
Kansalaiskeräys ukkelille! Harmaahapsia ei saa unohtaa!
Omilla rahoillaan kai osti?