Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, kelpaisinko?

Vierailija
07.01.2017 |

Olen 23 v, oon 159 cm pitkä ja painan 60kg. Mulla löytyy lihaa luun päältä, mutten ole mitenkään lihava. Löytyy peppu ja tissit ja muotoja. Mulla on 1 lapsi, joten se on tehnyt oman tehtävänsä kroppaan. Mulla on viininpunaiset pitkät hiukset (olen oikeastikin punapää), vihreät silmät, vaalea iho. Oon ihan nätti, naisellinen ja pukeudun naisellisesti. Niin, ja siistit tatuoinnit koristaa toista käsivartta.

Oon elämäniloinen, positiivinen ja mua ei tarvi houkutella lähtemään mihinkään, oon yleensä aina valmis. Rakastan lastani ja tykkään perhe-elämästä, mutta tykkään käydä joskus irrottelemassa. Ystäviä on ja he ovat tärkeitä. Mua sanotaan monesti söpöksi ja pieneksi :D oon vähän sellainen heittäytyjä, mutta oon myös fiksu ja ajattelen asiat järjellä ja monelta kantilta. Vaikutan kuulemma herttaiselta. Makkarin puolella oon aktiivinen ja teen itsekin aloitteita, enkä oo mikään "lahna". Mulla on ammatti ja oon kova tekemään töitä. Tykkään musiikista, kirjojen lukemisesta ja ulkoilusta. Varsinkin luonnossa.

Joo, mulla on ihan hyvä itsetunto, mutta tuli tällainen mieleen kun näin täällä samankaltaisen keskustelun :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, vai että tällainen vastaanotto :D

Joku sanoi että olen tekohilpeä. En oo tekohilpeä, oon kyllä vakavakin ja näytän tunteeni. Aikaisemmat asiat elämässäni on muokannut musta sellaisen, että pyrin näkemään asioiden positiiviset puolet enkä jää murehtimaan turhia. En jää tuleen makaamaan.

Ja ei, mulla ei oo delfiinejä ja tähtiä tatuoituna :D niinkin perusta löytyy kuin kukkia. Myös muita kuvia jotka pohjautuu mun elämään.

Anteeksi otsikointi on vähän huono, en ole tässä tyrkyttämässä itseäni miehille, pikemminkin mietin mitä mun ulkonäöstä ajateltaisiin ja luonteesta. Sekä miehet että naiset. Oon saanut lapsen jonki aikaa sitten ja pohdiskelen tässä uutta "minääni". Ulkomuoto muuttuu ja haluaisin tietää mitä muut siitä ajattelee, vaikka eihän tekstin perusteella voi kunnolla sanoa mitään. En ole yh.

Ja kyllä, olen muodokas, en lihava. Tätä olen ollut ennen raskauttakin. Mutta kyllä raskauskilojakin on jäänyt.

Anteeksi jos on ollut vähän sekavat kuvaukset.

Tuli vain tuosta yhdestä keskustelusta mieleen että mitähän musta ajateltaisiin ja tää on ihan harmitonta kyselyä :D

Vierailija
22/24 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole tässä tyrkyttämässä itseäni miehille

Tämä plus otsikko todistaa ettet ainakaan ole mikään penaalin terävin kynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat varmaan monelle miehelle jos annat lapsen pois.

Vierailija
24/24 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on haukkumispäivät meneillään.

Silti pakko sanoa, ellei nouse reilusti rautaa salilla useamman kerran viikossa, niin sinulla on merkittävästi liikaa painoa. Että väität vastaan ei nyt auta keissiäsi. Läskit pois, niin 2018-2020 nappaat jonkun tasokkaan kolmekymppisen.