Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuoleminen on niin vaikeaa? Läheisille jää jumalaton paperisotku, setviminen maksaminen ja irtisanominen - miksei tätä saada helpotettua?

Vierailija
07.01.2017 |

No koska byroslaviassa Sipilälle on tärkeämpää keksiä Anne Bernerin kanssa uusi verotushimmeli autoilijoille joka voidaan myydä yksityisille, kuin purkaa tätä sekasotkua.

Ja kansa äänestää. Idiootit.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tietokoneiden aikana saada tieto kuolemasta siirrettyä automaattisesti kaikille sidosryhmille?

Kun appiukkoni kuoli, niin tieto eläkelaitoksiin ja pankkeihin meni kyllä automaattisesti. Niistä tuli ihan pyytämättä tarvittavat paperit (esim. pankista kuolinpäivän tilitiedot), ja eläkkeen maksu katkesi automaattisesti.

Mutta ei esim. sähkölaitos voi tietää, kuinka pitkään vainajan asunnossa tarvitaan sähköä (vaikka asunnossa ei asuisikaan kukaan muu, niin perillisetkin tekevät vainajan tavaroiden lajittelun varmaan mieluummin sähkölampun kuin taskulampun valossa), tai puhelinyhtiö, onko liittymällä muitakin käyttäjiä. Tilatulla lehdelläkin voi olla vainajan lisäksi muita lukijoita. Ei näitä sopimuksia voida katkaista automaattisesti.

9

Vierailija
22/22 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon luettuani olin tulossa kertomaan, että asioita voi tehdä monin tavoin helpommaksi vielä elossa ollessaan, ja että se setviminen ja asioiden hoitaminen on myös terapeuttinen osa surutyöstä selviämistä. Mutta sinä haluatkin ratsastaa omalla kaakillasi, onnea vain valitsemallasi tiellä.

Minulle ei ole luvattu kovin montaa elinvuotta parantumattoman sairauteni vuoksi. Olen laittanut kaikki paperiasiat valmiiksi ja varmaan leipoisin pullat ja kakkupohjan valmiiksi pakastimeen jos se olisi mahdollista. Olen korostanut, etten halua mitään suuria hautajaisia joiden vuoksi ihmiset joutuvat stressaamaan vaateasioita. Olen kirjoittanut selkeästi toivevirteni ja tänä,vuonna teen itselleni tuhkauurnan. Tottakai minun pitää siivota huusholliani pikkuhiljaa enkä toivo sen vuoksi enää yhtään tavaraa kun tuo terveys ei ole priimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan