Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna varattuna 3 ulkomaanmatkaa + n. viikko Lapissa. Kaipuu reissuun on jatkuvaa

Vierailija
07.01.2017 |

ja nälkä kasvaa syödessä. Eli mitä enemmän matkustat, sitä enemmän haluat nähdä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Me ollaan vaan huonoja varaamaan matkoja. Reissattaisiin varmasti enemmän, jos jompi kumpi tykkäisi matkojen suunnittelusta.

Vierailija
2/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Tuo määrä on vain kokopäiväisesti työssäkäyvälle melkeinpä se maksimi, mitä ehtii. Nyt täytyy tosin pitää hieman taukoa, ehkä jopa useampi vuosi, kun vauva tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Me ollaan vaan huonoja varaamaan matkoja. Reissattaisiin varmasti enemmän, jos jompi kumpi tykkäisi matkojen suunnittelusta.

Sää http://bit.ly/2iPZy95

Vierailija
4/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarpeessa.

Vierailija
5/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän vielä päälle tulee viikon kesälomareissu ilman lapsia, keveriporukan kesken.

Tämän ajankohtaa ei ole vielä lyöty lukkoon eli se on varaamatta. Mun mielestä taas suunnittelu on hauskaa, tavallaan jo oleellinen osa matkaa. Siksi kai minusta onkin tullut meidän ystäväporukan matkanjärjestäjä kun aika ajoin tehdään näitä reissuja pelkästään aikuisten kesken. -ap

Vierailija
6/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oon tavan duunari. Säästyy paljolta stressiltä, kun ei ole aikaa eikä rahaa moiseen.

Vierailija
7/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös suunnitellusta, suuri huvi lomissa. Viime kesänä teimme yhden reissun Italiaan sukulaisten luo, ja silloin tietysti luontomme heidän asiantuntemukseenda. Tuntui vähän kuin jotain olisi jäänyt reissusta pois (vaikka pääsimme opastuksellaan mielenkiintoisiin paikkoihin)

Jos asuttaisiin lentoyhteyden äärellä, varmaan tulisi lennettyä useamminkin kuin se pari kolme kertaa vuodessa.

Vierailija
8/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava hiilijalanjälki! Oletan, että matkat tehdään lentäen.

Vierailija
9/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oon tavan duunari.

Niin minäkin oon.

7

Vierailija
10/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä päälle tulee viikon kesälomareissu ilman lapsia, keveriporukan kesken.

Tämän ajankohtaa ei ole vielä lyöty lukkoon eli se on varaamatta. Mun mielestä taas suunnittelu on hauskaa, tavallaan jo oleellinen osa matkaa. Siksi kai minusta onkin tullut meidän ystäväporukan matkanjärjestäjä kun aika ajoin tehdään näitä reissuja pelkästään aikuisten kesken. -ap

Hienoa, että sinunlaisiasi ihmisiä on. Mulla on myös ystävä, joka mieluusti hoitaa kaikki valinnat ja varaukset. Alussa hän oli vähän huolissaan siitä, kelpaako meille kaikki, mistä hän tykkää, mutta se meni ohi :) Sanoin, että meille varmasti kelpaa sama, kuin hänellekin, eikä me missään tapauksessa osattaisi varata yhtään sen paremmin. Jos jossain vaiheessa tulee huti, niin se voisi ihan yhtä hyvin tulla itselle. Nou problems.

Vierailija
11/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette käytä lentokonetta muuten teidän kaltaiset tuhoaa maan ilmakehän.

Vierailija
12/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusteluun ei kyllästy ikinä. Varmasti jokaisella suomalaisella vähintäänkin työssäkäyvällä olisi joskus varaa viedä itsensä ja perheensä ulkomaille, jos kokee sen kiinnostavaksi. Lentoja saa nykyään aika edullisesti. Vaatii hieman aikaa ja vaivannäköä suunnitella. 

Vierailija
13/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä kasvaa syödessä! Viime kesänä reppureissasin kolme viikkoa Keski-Euroopassa, tälle vuodelle ei ole vielä lyöty kesälomia lukkoon niin ei voi varailla reissuja. Puola houkuttelisi kovin.

Vierailija
14/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on kivaa,mutta ap:n esittely on lesoilevan ja hyvin levottoman ihmisen kuvaus elämästään.

Vierailija
15/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko suunnitella munki matkat? 😄

Vierailija
16/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän teidän arjessa ja kotioloissa mättää jos niitä pitää jatkuvasti lähteä karkuun?

Vierailija
17/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään suunnitella matkoja. 

En kyllä lähtis omalla rahalla mihinkään Lappiin.

Vierailija
18/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty tai halua suunnitella elämääni niin pitkälle, että vuoden lomamatkat olisi varattu jo nyt 😱. Lähden, kun siltä tuntuu/säätila kotimaassa alkaa ahdistamaan/pongaan muuten vaan halvat lennot jonnekin.

8 seuraavaa viikkoa tiedän tässä vaiheessa: ensi viikko kuluu Singaporessa, sitten pari-kolme viikkoa kotona (ehkä) ja sen jälkeen pari viikkoa Espanjassa. Ja koska meillä on toinen koti siellä, käyn siellä usein, kun satun saamaan edulliset lennot.

Kesälle on suunnitelmissa Etelä-Amerikan matka, kutta mitään ei ole vielä varattu.

Vierailija
19/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkusteluun ei kyllästy ikinä. 

Minä ainakin kyllästyin. Rasittavaa moinen paikasta toiseen raahautuminen. Harkitsin pitkään uuden passin hankkimista, kun edellinen meni viime vuonna vanhaksi. Olin tarvinnut sitä muistaakseni kahdesti, ja se oli sentään 10 vuoden passi.

Vierailija
20/76 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teillä on aikaa noin moneen matkaan, tavis-ihmisillä kun on lomaa vain 30 pv/vuosi eli viisi kalenteriviikkoa? Onko osa lomista vain viikonloppupiipahduksia vai oletteko kaikki lomanne reissulla?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän