Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo tapaus yöllä, akvaariooni valo meni yöllä itsestään päälle

Vierailija
07.01.2017 |

Akvaario on olohuoneessa, itse nukun makuuhuoneessa ja asun yksin.

Muistan selvästi kun ruokin kalat, tein iltatoimet ja sammutin kaloilta valot. Menin nukkumaan ja suljin oven (täällä vetää) kahva on sellainen vanhanaikainen "avainkahva" eli avainta täytyy kääntää ja samalla nykäistä voimakkaasti kun on jumissa.

Kuinka todennäköistä on, että olisin unissani täysin tiedostamatta käynyt laittamassa valon päälle? Mitään sähkövikaa lampussa ei ole koskaan ollut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi vitussa sulla ei ole akvaarion valaisimessa kello-ohjausta?!? Kalthan voi huonosti jos niiden yöt ja aamut tulee milloin sattuu. Täytyy olla kello ohjaamassa, jotta "aurinko" nousee ja laskee ajallaan.

Vierailija
22/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin että kun laitoin nukkumaan ja sammutin telkkarin, niin puolen tunnin päästä telkkari aukesi itsestään. Sammutin sen uudestaan ja taas puolen tunnin päästä telkkari meni päälle. Sammutin sen jälleen ja sitten se pysyi kiinni. Koskaan ennen tai tuon jälkeen moista ei ole tapahtunut. Tekniikka vaan temppuilee joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni joskus yöllä televisio päälle. Heräsin siihen että yöllä tuli jotain ohjelmaa koiranpentujen hukuttamisesta. Pelottavaa!

Vierailija
24/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akvaario on olohuoneessa, itse nukun makuuhuoneessa ja asun yksin.

Muistan selvästi kun ruokin kalat, tein iltatoimet ja sammutin kaloilta valot. Menin nukkumaan ja suljin oven (täällä vetää) kahva on sellainen vanhanaikainen "avainkahva" eli avainta täytyy kääntää ja samalla nykäistä voimakkaasti kun on jumissa.

Kuinka todennäköistä on, että olisin unissani täysin tiedostamatta käynyt laittamassa valon päälle? Mitään sähkövikaa lampussa ei ole koskaan ollut.

Ei omaan mistiinsa voi luottaa. Aika monesti ei ole tehnyt jotain mitä luulee tehneensä tai on tehnyt jotain mitä ei muista tehneensä. Sulla jäi se valo päälle. Seuraavaksi todennäköisintä on että kytkimissä on vähän jotain vikaa ja valo sammui, mutta kytkin ei ollut kunnolla ja palautui taas päälle asentoon.

Vierailija
25/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö monni Sipilältä?

Kertokaa te minulle? :/

http://aijaa.com/UqIWtM

ap

Olisko vähän Trumpin näköä..? Se mieshän tuntuu pääsevän sinne minne kukaan ei uskonut hänen pääsevän.

Itse aloitukseen liittyen, katkaisija on jäänyt jotenkin vajaaseen asentoon ja ponnahtanut takaisin päälle, tai jotain. Kyllä televisiotkin saattavat mennä itsekseen päälle. Minulla oli tietokone joka teki samaa.

Vierailija
26/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi vitussa sulla ei ole akvaarion valaisimessa kello-ohjausta?!? Kalthan voi huonosti jos niiden yöt ja aamut tulee milloin sattuu. Täytyy olla kello ohjaamassa, jotta "aurinko" nousee ja laskee ajallaan.

Minulla on hälytys puhelimessa että muistan laittaa samaan aikaan. Herään ja menen nukkumaan itsekin aina samaan aikaan.

ap

Vierailija
27/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulkaa katsellut Frii-kanavan kummitusohjelmia ja tämä tapaus on aivan kuin suoraan sieltä.  Suosittelen polttamaan salviaa :)

Vierailija
28/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse söin yksi yö kaksi levyllistä suklaata sängyssä. Muistan kyllä, että heräsin ja hain suklaata maistiaiseksi, mutta ei kyllä mitää havaintoa että söin kaksi levyllistä. Todisteena oli kuitenkin tyhjät kuoret. Kyllä unissaan voi tehdä ihmeellisiä asioita.

Väsyneenä ennen nukahtamista voi myös tehdä aika ihmeellisiä asioita. Käännissä tekemisistä nyt puhumattakaan saati kännissä ja väsyneenä illalla tai sekavana yöllä herätessään.

Itselle on parikin kertaa käynyt niin että nuokun netissä tissutellessa ja aamulla tai koskaan myöhemmin sitä viina- tai viinipulloa ei löydy mistään, eikä koskaan selviä mihin se on hävinnyt.

Vierailija
29/29 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hälytys puhelimessa että muistan laittaa samaan aikaan. Herään ja menen nukkumaan itsekin aina samaan aikaan.

ap

Hanki kellokytkin, ei maksa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi