TUPAKOIVAT NUORET??? KYSELY
1. Oletko tyttö vai poika (ikäsi)
2. Tietääkö vanhempasi
3. Luuletteko että mikään teistä tekee viehättävää jos poltat? Ei auta meikkaminen eikä hajuvedet!
4. Monta röökiä menee päivässä? Mitä merkkiä ? Haiseeko sormesi tällä hetkellä röökille
5. Kuka vittu teille hakee sitä?
6. Harrastatko liikuntaa?
Kommentit (14)
1. tyttö 16v
2. ei tiedä
3. Eipä kukaan oo sanonu että ruma oisin
4. Riippuu, muutamasta askiin. Marlboron kultasta ja ei, ei haise.
5. Kaverit, kukapa muukaan.
6. Sali, lenkkeily, uinti ja jalkapallo
Miten vanhempasi eivät muka haista 3 ? Peitteletkö tupakointia? Miten käyt tupakalla jos olet vanhempiesi kanssa. Oletko meinannut jäädä kiinni/ kautta yrittänyt keksiä tuskissasi päästä röökille vanhemmilta salaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten vanhempasi eivät muka haista 3 ? Peitteletkö tupakointia? Miten käyt tupakalla jos olet vanhempiesi kanssa. Oletko meinannut jäädä kiinni/ kautta yrittänyt keksiä tuskissasi päästä röökille vanhemmilta salaa?
Purkkaa, hajuvettä ja vaatteet tarpeeks usein pyykkiin. Ei sen kummallseimpaa. Ja tottakai peittelen. En oo meinannut jäädä kiinni enkä tuskissani oo yrittäny keksiä syytäkään :D Ja oon niin vähän kotona, enemmän kavereitten kämpillä joten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkkaa, hajuvettä ja vaatteet tarpeeks usein pyykkiin. Ei sen kummallseimpaa. Ja tottakai peittelen. En oo meinannut jäädä kiinni enkä tuskissani oo yrittäny keksiä syytäkään :D Ja oon niin vähän kotona, enemmän kavereitten kämpillä joten..
Miten huomasit jääneesi koukkuun,?
Oon ite 15v ja aluksi poltin vain kavereiden kanssa, mutta nyt oon huomannu et on ruvennu tekee mieli yksinäänkin.
Saatko jtn vierotusoireita jos et polta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit hertsi leijjaa mitä touhua. Ymmärrätkö sinä lapsi mitä oikein tee!!!
tyttö 14v
En oo varma tietääkö
En harrasta liikuntaa
Vanhemmat tutut hakee/haen itse väärennetyillä papereilla/ haen itse ulkomailta/kaverit hakee ulkomailta/ lokkaan kadulta ihmisiä hakemaan minulle.
LM punanen ja n. 10 röökiä päivä.
Voi kun saisitte yhden päivän kokea 35-vuotiaan mieheni tuskat kun hän 21 vuotta polttaneena yrittää lopettaa. On nikotiinilaastaria, -purkkaa, -sumutetta ja sähkötupakkaa mutta naama irveessä pystyy olemaan korkeintaan 2 viikkoa polttamatta. Olen luvannut hänelle 1000 euroa rahaa siitä jos hän onnistuu olemaan vuoden polttamatta mutta ei.
Se on teille nyt niin paljon helpompaa lopettaa kuin tulevaisuudessa :D
Voi hertsi leijjaaa!!! Miten täällä on 14-16 vuotiaita lapsia tähän aikaan!
Voi hyvänen aika!! Tupakointi on haitallista!!!
.