Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti järkyt pultit...Olin yksikseen laivalla

Vierailija
14.03.2006 |

ja eräs komea mies tarjosi mulle pari drinkkiä, ja saattoi mut hyttiini.

Mies tämän kuultuaan huusi ja itki pää tyynyn alla.

Oliko vähän turhaa?

Teinkö mielestäsi väärin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikkujouluista tullessa mies kysyi, että kenes kans nyt suutelit? No saman miehen kanssa, mutta.... Ei siis pulttia puolin eikä toisin.

Vierailija
2/8 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jssap...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha laittaa toisen mielikuvitusta laukkaamaan. nyt sun kantsii varmaan vakuutella et se ei mitään meinannu ja koita kestää...

Vierailija
4/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin työristeilyllä viime syksynä. yökerhossa juttelin ja tanssin yhden miehen kanssa loppuillan ja hän saattoi minut hyttiini ja seuraavan päivänä syötiin vielä aamupalakin yhdessä kun sattumalta tavattiin buffetissa.

mutten katsonut tarpeelliseksi kertoa tuota miehelleni kun tiedän että reagointi olisi tuota luokkaa kuin sinun miehelläsikin. riittää että minä tiedän ettei mitään kiellettyä tapahtunut enkä kanna huonoa omaatuntoa.

Vierailija
5/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles, että se mies joka ne drinksut tarjosi oli 75-vuotias sotaveteraani. ;)

Vierailija
6/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin selvisi, että syytteli mua kaikesta aiheettomasti kun itse samaan aikaan pelasi ties mitä pelejä muitten naisten kanssa. Onhan tuo kätevä tapa siirtää epäilykset pois itsestä.

No, ehkei noin sentään ole sinun tapauksessasi. Toivottavasti ei.

Vierailija
7/8 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä jos miehesi kertoisi sinulle vastaavan? Kuinka uskottavaa olisi että esim miehesi olisi yksin laivalla ja saattoi naisen naisen hyttiin ja jäi sinne juttelemaan koko yöksi?

Tietty jos mitään ei tapahtunut, niin sitten ei tapahtunut. Mutta miksi pitää tuollaista tehdä jos on suhteessa? Miksi ei sitten ole sinkkuna ja tee aivan mitä haluaa?

Vierailija
8/8 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit laittanut viestin niin että mies olisi tehnyt tuon asian niin jopa olisi tullut viestiä että varmasti on pettänyt ja jätä mies heti..

Kannattaa aina miettiä myös niinpäin että miten itse reagoisi jos toinen kertoisi saman tarinan tai tekisi samoin - jäisi moni ihmettely ihmettelemättä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi