Uinolla piraija-huulet, täytetty ihan liikaa!
Katsokaa, kun se puhuu, niin ylähuulenrajan yläpuolella on jotku ihme täyteainepallot myös.
Lisään vielä kuvakaappauksen sen videosta...
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
herätkää kirjoitti:
mikä tarve teillä on kommentoida negatiivista palautetta jonkun bloggaajan/vlogaajan elämästä vauva.fi sivulle? käyttäisitte nyt edes omaa naamaa. sanoisin että aika lapsellista.
Huoli kyseisen henkilön henkisestä hyvinvoinnista. Mitä hänelle on tapahtunut ja miksi...
Juu, kovasti se varmasti auttaa, että tällä paskapalstalla asiaa vatvotaan. Maailma ja Uino pelastuu!
Et toivottavasti ole niin typerä, että itse uskot tuota perusteluasi. Ilkeilyn halu ja heikko oma itsetunto meitä ajaa vatvomaan toisten ulkonäköä ja tekemisiä. Aikuisella ihmisellä pitää sen verran rotia olla, että tiedostaa ja myöntää omat syynsä ja heikkoutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
herätkää kirjoitti:
mikä tarve teillä on kommentoida negatiivista palautetta jonkun bloggaajan/vlogaajan elämästä vauva.fi sivulle? käyttäisitte nyt edes omaa naamaa. sanoisin että aika lapsellista.
Huoli kyseisen henkilön henkisestä hyvinvoinnista. Mitä hänelle on tapahtunut ja miksi...
Juu, kovasti se varmasti auttaa, että tällä paskapalstalla asiaa vatvotaan. Maailma ja Uino pelastuu!
Et toivottavasti ole niin typerä, että itse uskot tuota perusteluasi. Ilkeilyn halu ja heikko oma itsetunto meitä ajaa vatvomaan toisten ulkonäköä ja tekemisiä. Aikuisella ihmisellä pitää sen verran rotia olla, että tiedostaa ja myöntää omat syynsä ja heikkoutensa.
Eikö se nimen omaan ole heikon itsetunnon omaamista jos pitää laittaa pärstää uusiksi? Kasvoja jotka olivat vielä harvinaisen upeat ennen.
Aikuiset, fiksut ihmiset eivät sellaista toimintaa ymmärrä, ja tuo on todella huonoa roolimallin antamista nuorille naisille jotka kuvittelee että heistä tulee jotain jos käyvät hakemassa ankkapistoksia? Joku vastuu pitäisi siitäkin ottaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
herätkää kirjoitti:
Saako kysyä mitä sinä itse sitten teet tällä p-skapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
herätkää kirjoitti:
Saa kysyä. Saa myös ymmärtää lukemansa. "Ilkeilyn halu ja heikko oma itsetunto meitä ajaa vatvomaan toisten ulkonäköä ja tekemisiä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
herätkää kirjoitti:
Saa kysyä. Saa myös ymmärtää lukemansa. "Ilkeilyn halu ja heikko oma itsetunto meitä ajaa vatvomaan toisten ulkonäköä ja tekemisiä."
Porukka yrittää vaan auttaa sitä, ja ymmärtää mikä on noiden kaikkien pistoshoitojen ja muiden taustalla. Nuori ihminen näyttää pilaavan niillä ulkonäkönsä ja sitä ei sitten saa enää kuntoon rahallakaan. Mieti sitä.
Mennyt kyllä vähän överiksi hänellä tuo Henryn piirteiden ja tyylin matkiminen.
Kohta on naama ku Pete Burnsilla
Ikä-mamma kysyy: kuka tämä Uino on? Insta näyttää samalta kuin Adeliinan.
uinolla on suht kohtuulliset kun vertaa vaikka 18w crista jaatiseen
Vierailija kirjoitti:
Kohta on naama ku Pete Burnsilla
Joo ja eikö silläkin R.I.P transmiehellä revennyt ja mätääntynyt huulet jossain vaiheessa, ja järkyttävät arvet tuli?
Mitenhän suutelu onnistuu...yhh.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän suutelu onnistuu...yhh.
Just näin ja eniten tässä ihmetyttää se että eikö edes avomiehensä saa puhuttua mitään järkeä hänen päähänsä ja käskeä lopettamaan nuo pelottavan näköisiksi tekevät huulipistokset? En tunne ketään miestä joka pitäisi pumpattuja huulia kauniina tai haluttavina. Toki pitää mainita tässä yhteydessä että tunnen vain lähinnä hyvin koulutettuja, menestyviä miehiä, joten en tiedä amiksista yms ja että mitä he pitävät hyvän näköisenä.
Ystävä kävi kerran ottamassa ihan vähän täytettä ja asiallisessa suomalaisessa paikassa, sanoi että ne vähäisetkin täytteet tuntuivat oudoilta huulen sisällä, ja esimerkiksi huomasi siitä kun joi juomalasista kylmää vettä niin huulissa ei ollut enää yhtä paljon tuntoa ja se juomalasi kuulemma ikään kuin "keikkui" alahuulen päällä ja sitä piti painaa huulta vastaan ettei tullut tunnetta että vedet valuu leualle. Kuvitelkaa jos huulet on pumpattu about kolminkertaisen kokoisiksi siitä mitä ne ovat olleet niin paljonko niissä on enää sitä omaa alkuperäistä tuntoa jäljellä? :-o Kamalaa.
Tapahtuiko heidän suhteessa jotain mikä sai hänet muuttamaan ulkonäkönsä joksikin toiseksi? Osaako kukaan sanoa?
Hurjaa että parikymppinen päättää haluavansa olevan jonkun toisen näköinen ja käy teettämässä itsensä sellaisen kirurgisin keinoin ja muokkaa kuvansa aivan eri näköisiksi mitä on ikinä ollut. Luulin että tuollaista tapahtuu vain jossain Jenkeissä tai Briteissä joista tulee niitä pimeitä dokkareita missä väki koukussa kirurgiaan ja haluavat olla jonkin muun näköisiä kuin itsensä näköisiä koska häpeävät taustojaan, ovat tulleet petetyiksi tai jätetyiksi, mutta tuollaisia laidasta laitaan muodonmuutoksia tapahtuu näköjään Suomessakin.
Ihmettelen kuka Suomessa tekee näitä omituisia huulia.
Mulla on myös hyarulonia huulissa, ollut jo vuosia, mutta plastikkaakirurgin ja erikoissairaanhoitajan pistämänä. Viimeksi jälkimmäinen kieltäytyi pistämästä liikaa, sanoi just että näyttäisin ankalta.
Ihminen tulee itse sokeaksi noille, siksi kannattaa luottaa ammattilaiseen. Botoxia eivät suostuneet pistämään ennen kuin olin 37v. Menee kuulemma muuten omat piirteet pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös hyarulonia huulissa, ollut jo vuosia, mutta plastikkaakirurgin ja erikoissairaanhoitajan pistämänä. Viimeksi jälkimmäinen kieltäytyi pistämästä liikaa, sanoi just että näyttäisin ankalta.
Ihminen tulee itse sokeaksi noille, siksi kannattaa luottaa ammattilaiseen. Botoxia eivät suostuneet pistämään ennen kuin olin 37v. Menee kuulemma muuten omat piirteet pilalle.
tarkennan: kieltäytyi pistämästä LISÄÄ. omasta mielestäni vanhat täytteet oli hävinneet, mutta hän sanoi, että ei laita lisää. kertoo mun mielestä ammattilaisuudesta ja vastuusta, sillä menetti rahaa, itse olisin ollut valmis maksamaan pistoksista.
Vierailija kirjoitti:
Uinon avomiehen Sampan äiti, joka on kirurgiseen ja esteettiseen alaan erikoistunut sairaanhoitaja, omistaa valtuutetun klinikan Espoossa ja siellä ainakin käytetään aitoja aineita kun on ammatin puolesta lääkelisenssit ja kaikki, mutta Uinosta näkee ettei Sampan äiti ole todellakaan noita huulia laittanut, koska hän on antanut asiantuntijajutun lehteen siitä miten välttää tuollaiset huulet! Jutun voi lukea täältä
http://www.iltalehti.fi/kauneus/201710112200450257_ka.shtml
On korkeintaan tainnut korjata muiden tekemiä jälkiä huulissaan koska Uino laittoi joskus someen että Sampan äiti korjasi hänen huulia. Olen käynyt Sampan äidillä ja kollegoillaan laitehoidoissa eikä siellä klinikalla ole koskaan tullut mitään ankkahuulisia asiakkaita tai työntekijöitä vastaan. Ei entiselläkään työpaikallaan.
Nuo meikkibloggaajat kävivät tai käyvät siis selvästi jonkun muun luona, joka suostuu pistämään övereitä määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarkennan: kieltäytyi pistämästä LISÄÄ. omasta mielestäni vanhat täytteet oli hävinneet, mutta hän sanoi, että ei laita lisää. kertoo mun mielestä ammattilaisuudesta ja vastuusta, sillä menetti rahaa, itse olisin ollut valmis maksamaan pistoksista.
Minullekin pistettiin vain jonkin verran botoxia muutamaan kohtaan otsassa ja kulmissa ja sanottiin että tulla parin viikon päästä uudestaan näytille että pistetään sitten lisää botoxia otsaan jos on tarve, ettei missään nimessä kerralla liikaa ettei tule jähmettynyttä amerikan mallista ilmeetöntä naamaa :)
Näin uinon vanhoista postauksista, miltä näytti ennen huulten täyttöä. Aivan älyttömän kaunis! Ihanan luonnollinen vaalea kaunotar. Oli myös hoikempi.
Tuntuu että jotenkin hukkunut tähän kardashian-buumiin ja samallatavalla yrittää ahteriaan/huuliaan kasvattaa. Huulet on nykyään aivan järkyttävät. Miksi??? Hän oli niin kaunis ilman tuollaisia turhakkeita. :(
Miksi aikuinen, varattu nainen laittaa paljaspyllykuvia instagramiin?
Jos minä alkaisin laittaa paljaspyllykuvia nettiin kaikkien nähtäville ja muokkaisin kasvot piikityksissä niin radikaalisti että olisin lopulta lähes eri rotuisen ihmisen näköinen, niin voisi olla että mieheni häipyisi kuvioista alta aikayksikön :D