Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analyysiä, kiitos! Miten miesten lisääntynyt vastuu kotitaloustöistä on vaikuttanut mieheen?

Mies 39 vuotta
06.01.2017 |

Kaipaan naisten mielipiteitä erään ketjun innoittamana. Siis miten miesten lisääntynyt vastuunkanto kotitöistä näkyy kotona muuten kuin lisääntyneenä työmääränä ja lisävaatimuksina? Siis toisin sanoen mitä miehet ovat saaneet tai saavat vastineeksi siitä että ovat tulleet vastaan naisten vaatimuksissa? Eli analyysiä siitä miksi minun miehenä kannattaa tehdä lisää kotitöitä? Onko kenties vaara, että jossain vaiheessa minä miehenä joudunkin tekemään ne kaikki hommat + ne perinteisiksi miesten töiksi ajatellut taskit?

Huomatkaa, että nyt en väitä, että miehet olisivat tulleet naisnäkökulmasta katsoen tarpeeksi vastaan näissä asioissa. Yksinkertainen kysymys miksi minun kannattaa jatkossakin panostaa kotitöihin miesnäkökulmasta katsoen ja mielellään naisten vastauksia kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tekisi yhtä paljon kotitöitä kuin nainen. Sukupuolet eivät ole suoraan vertailukelpoisia.

Ai, tarvitaanko kotitöiden tekemiseen nykyään sitä pippeliä ja pimppiä?

Me teemme mieheni kanssa yhtä pitkää päivää töissä joten myös kotityöt jakaantuvat tasapuolisesti. En ikipäivänä olisi sellaisen miehen kanssa, joka pitää kotihommia naisten hommina.

En välitä naisesta, jossa on vähääkään tasa-arvoon fanaattisesti suhtautuvaa luonteessa, joten ei ole minun menetykseni. Neitimiehille on omat naiset, minua ei yksikään nainen komenna.

Ai, se on nykyään fanaattisuutta kun nainen haluaa että hommat jaetaan reilusti? Selvä.

Kerros nyt, mitä nainen hyötyy sellaisesta suhteesta, jossa hän tuo rahaa talouteen kuten mieskin mutta joutuu tekemään kaikki tai lähes kaikki kotihommat (plus hoitamaan mahdolliset lapset) sillä välin kun  ukko makoilee sohvalla? Miksi nainen menisi tai pysyisi tuollaisessa suhteessa kun tuolla on vapaalla jalalla miehiä, joita edes tarvitse käskeä. He tekevät huomauttamattakin oman osuutensa kotihommista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan