Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakeutuuko mulkerot aina HR-tehtäviin vai tekeekö työ heistä sellaisia?

Vierailija
06.01.2017 |

En ole vielä tavannut yhtään täyspäistä HR-duunaria.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-duunaria? Nehän ovat työnantajan edustajia, ei mitään duunareita!

Vierailija
2/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti luulevat olevansa muiden yläpuolella ja täydellisiä työntekijöitä itse kun on varaa rankata muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, taidankin erikoistua HR-puolen hommiin!

Vierailija
4/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovasti luulevat olevansa muiden yläpuolella ja täydellisiä työntekijöitä itse kun on varaa rankata muita.

Voisitko  tajuta että se muiden rankkaaminen on niiden työtehtävä?

Vierailija
5/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sen tajuamisessa ei ole mitään ongelmaa. :) sen sijaan siinä on ongelma, että  kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella.

Vierailija
6/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sen tajuamisessa ei ole mitään ongelmaa. :) sen sijaan siinä on ongelma, että  kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella.

Niinhän ne onkin kulien yläpuolella!?

Vierailija
7/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko itse tajuta että useimmat rankkaa hakijat ihan Stetson-Harrison-menetelmällä?

Vierailija
8/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä firmassa oli koomista, kun siellä oli hotain hr-assarikanoja, jotka luulivat olevansa muuhun porukkaan verrattuna ylemmässä asemassa, vaikka ne oli ihan perusduunareita, jotka pyöritteli lähinnä jotain papereita siellä, eikä tehnyt mitään oikeita hr-asioihin liittyviä päätöksiä. Mutta kun HR on niin kova juttu, niin pitäähän sitä päteä.

Vierailija
9/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko itse tajuta että useimmat rankkaa hakijat ihan Stetson-Harrison-menetelmällä?

Rankkaa hakijat? Tämä lause kertonee kaiken siitä, mitä tavan tallaaja luulee tietävänsä hr-työstä. Että hr vain rankkaa HAKIJOITA.

Vierailija
10/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia, kuivia, tosikkoja, pilkun viilaajia, joustamattomia, vähä-älyisiä, jämähtäneitä... Tällaisia ovat olleet HR-puolen naiset tähän mennessä työpaikoilla.

Vierailija
11/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR = ?

Henkilöstön Ruoskinta

Homojen Rinki

Henkilöstöravintola

Helppo Riitta

?

Vierailija
12/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itse olen hr puolella ja työ on vaativaa ja rankkaa. Monia unettomia öitä. Tasapainoilua firman ja ns. Johdon vaatimusten ja työntekijöiden välillä. Ei minulla ole ainakaan mitään intressiä yrittää mitään muuta kuin hoitaa työni niin hyvin kuin mahdollista, saada siitä palkka ja elää omaa elämää vapaa-ajalla. Välillä moni tuntuu unohtavan sen,että tavan ihmisiä tässä vain ollaan ja henkilökohtaisesti kellekään en mitään pahaa halua. Taidan henk.koht. olla jopa enemmän työntekijöiden puolella. Parasta työssäni on se,kun osittain minun ansiostani joku motivoitunut työntekijä saa töitä. Kiitokset työntekijöiltä piristää päivää. Rankinta työssäni on kuunnella tekijöiden valituksia ja se,kun jonkun työt loppuvat tai emme syystä tai toisesta voi palkata jotain motivoitunutta hyvää työntekijää. Rankka ala ja työ kuitenkin,joten hieman ymmärrystä välillä toivoisin:) Jonkun se nämäkin hommat vaan on hoidettava ja parhaani yritän aina. Palkka ei todellakaan vastaa työn vaativuutta ja sitä, että olen lähes aina töissä, sillä työnantajan tarjoama "puhelinetu" tarjoaa tämän mahdollisuuden.

Vierailija
13/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhhhrrrtr kirjoitti:

En osaa sanoa. Itse olen hr puolella ja työ on vaativaa ja rankkaa. Monia unettomia öitä. Tasapainoilua firman ja ns. Johdon vaatimusten ja työntekijöiden välillä. Ei minulla ole ainakaan mitään intressiä yrittää mitään muuta kuin hoitaa työni niin hyvin kuin mahdollista, saada siitä palkka ja elää omaa elämää vapaa-ajalla. Välillä moni tuntuu unohtavan sen,että tavan ihmisiä tässä vain ollaan ja henkilökohtaisesti kellekään en mitään pahaa halua. Taidan henk.koht. olla jopa enemmän työntekijöiden puolella. Parasta työssäni on se,kun osittain minun ansiostani joku motivoitunut työntekijä saa töitä. Kiitokset työntekijöiltä piristää päivää. Rankinta työssäni on kuunnella tekijöiden valituksia ja se,kun jonkun työt loppuvat tai emme syystä tai toisesta voi palkata jotain motivoitunutta hyvää työntekijää. Rankka ala ja työ kuitenkin,joten hieman ymmärrystä välillä toivoisin:) Jonkun se nämäkin hommat vaan on hoidettava ja parhaani yritän aina. Palkka ei todellakaan vastaa työn vaativuutta ja sitä, että olen lähes aina töissä, sillä työnantajan tarjoama "puhelinetu" tarjoaa tämän mahdollisuuden.

Voisin vielä lisätä,että varmasti työ itsessään pakottaa työntekijän kovettamaan itsensä. Ei tässä hommassa miuten jaksaisi. Se on varmasti ainakin kohdallani totta!

Vierailija
14/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HR-pimuille joku on unohtanut kertoa, että he ovat vain tukifunktio, ei sen kummempaa. Kun itse haastatteluissa muistaa tämän niin turha hermoilu katoaa...

Vierailija
15/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen HRssa ja näin nimettömänä voi tunnustaa että olen kieltämättä vähän muiden yläpuolella. Sisäisesti olemme The Royal HR :) siitä tulee jotenkin sairaalla tavalla hyvä olo kun tietää ennen muita esim että ketkä tulevat kohta saamaan kenkää

Vierailija
16/16 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä HR ihmisiä. Ettehän te niitä päätöksiä tee kuka saa kenkää. Teille vain ulkoistetaan paskojen uutisten kertominen. Vähän säälin teitä.

Ps. Meidän firmassa on ihan mukavat hr-ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi