Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn tänään hakeen jonku panokaverin, vinkkejä

Vierailija
06.01.2017 |

Miten saa miehen äkkiä ulos toimituksen jälkeen kohteliaasti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket kohteliaasti painua vittuun

Vierailija
2/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet likainen hutsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä hakemaan salesta lisää kumeja etkä päästä enää sisään.

Vierailija
4/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet säännöt selväksi ennenkuin menette itse asiaan, eli kyse on puhtaasti seksistä ja mies ei voi jäädä yöksi. Voit esim. sanoa, että kämppis tulee johonkin tiettyyn kellonaikaan.

Vierailija
5/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet miehelle saman kuin minä naisille, eli panon jälkeen juotat sammuksiin. Sen jälkeen raahaat miehen alastomana kainaloista hissiin ja painat menee ylimpään kerrokseen. Ei se muista kuitenkaan sun sukunimeä. Nimikyltin eteen voit varmuuden vuoksi laittaa teipin (jossa feikki nimi) ja ottaa teippi sitten pois, kun ukko saatu hissiin :-))

6/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä seuraavaa lausetta

"Spermasi oli niin pahaa, että on parasta lähteä, nyt."

Vierailija
7/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

Teet miehelle saman kuin minä naisille, eli panon jälkeen juotat sammuksiin. Sen jälkeen raahaat miehen alastomana kainaloista hissiin ja painat menee ylimpään kerrokseen. Ei se muista kuitenkaan sun sukunimeä. Nimikyltin eteen voit varmuuden vuoksi laittaa teipin (jossa feikki nimi) ja ottaa teippi sitten pois, kun ukko saatu hissiin :-))

Voi sinua pientä reppanaa. Kauheesti joudut näkemään vaivaa panon vuoksi. Moni saa kuule seksiä ihan ilman mitään ponnisteluja.

Vierailija
8/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpix kirjoitti:

Voi sinua pientä reppanaa. Kauheesti joudut näkemään vaivaa panon vuoksi. Moni saa kuule seksiä ihan ilman mitään ponnisteluja.

Oletko herännyt hissistä alasti vai mikä harmittaa.

Vierailija
9/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpix kirjoitti:

Oletko herännyt hissistä alasti vai mikä harmittaa.

no viitosta tässä tuntuu harmittavan :D

Vierailija
10/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä 😊. Miehillä on paha tapa nukahtaa seksin jälkeen, enkä halua katella kenenkään naamaa aamulla ja esittää muka kohteliasta miettien, että painuisit jo kotiisi.

Sitten ollaan muka niin ihastuneita ja pyydetään numeroa. Niin läpinäkyvää!

Ap

Vierailija
11/18 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saa miehen äkkiä ulos toimituksen jälkeen kohteliaasti?

ota ihan uusi tulokulma: älä roudaa jantteria ensinkään kotiisi, vaan pankaa rappukäytävässä. Aktin jälkeen sitten vaan lasket hameen helman takaisin alas ja siirryt sisälle huoneistoosi. Problem solved.

Vierailija
12/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpix kirjoitti:

:D :D

t. m 44

Vierailija
13/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat aktin jälkeen suureen ääneen, että "Jippiii, nyt mä oon raskaana. Tästä tulee ihanaa, isukki!"

Vierailija
14/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ite miehen luokse ja lähe ite käveleen hulluun pakkaseen keskellä yötä. En mä ny ikinä ketään viittis heittää ulos keskellä yötä. Kyllä sitä ny aamuun saa nukkua.

Vierailija
15/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkö johtaa haluttuun asiaan?

Vierailija
16/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä 😊. Miehillä on paha tapa nukahtaa seksin jälkeen, enkä halua katella kenenkään naamaa aamulla ja esittää muka kohteliasta miettien, että painuisit jo kotiisi.

Sitten ollaan muka niin ihastuneita ja pyydetään numeroa. Niin läpinäkyvää!

Ap

Kerro nämä mielipiteet etukäteen, niin vääränlaiset miehet ei lähde erehdyksessä mukaasi. Älä sitten valita, että joudut tyytymään paskiaisiin.

Vierailija
17/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että oma mieheni tulee yöllä suomeen ja sun pitää poistua ennen sitä.

Vierailija
18/18 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vielä läksiäisiksi, että turha kuvitella mitään jatkosta tai edes toisesta kerrasta ja turha yrittää tavoitella enää ja että poikaystäväsi kuuluu moottoripyöräkerhoon ja omistaa sut mustasukkaisesti.