Käyn tänään hakeen jonku panokaverin, vinkkejä
Kommentit (18)
teet säännöt selväksi ennenkuin menette itse asiaan, eli kyse on puhtaasti seksistä ja mies ei voi jäädä yöksi. Voit esim. sanoa, että kämppis tulee johonkin tiettyyn kellonaikaan.
Teet miehelle saman kuin minä naisille, eli panon jälkeen juotat sammuksiin. Sen jälkeen raahaat miehen alastomana kainaloista hissiin ja painat menee ylimpään kerrokseen. Ei se muista kuitenkaan sun sukunimeä. Nimikyltin eteen voit varmuuden vuoksi laittaa teipin (jossa feikki nimi) ja ottaa teippi sitten pois, kun ukko saatu hissiin :-))
Käytä seuraavaa lausetta
"Spermasi oli niin pahaa, että on parasta lähteä, nyt."
Kärpix kirjoitti:
Teet miehelle saman kuin minä naisille, eli panon jälkeen juotat sammuksiin. Sen jälkeen raahaat miehen alastomana kainaloista hissiin ja painat menee ylimpään kerrokseen. Ei se muista kuitenkaan sun sukunimeä. Nimikyltin eteen voit varmuuden vuoksi laittaa teipin (jossa feikki nimi) ja ottaa teippi sitten pois, kun ukko saatu hissiin :-))
Voi sinua pientä reppanaa. Kauheesti joudut näkemään vaivaa panon vuoksi. Moni saa kuule seksiä ihan ilman mitään ponnisteluja.
Vierailija kirjoitti:
Kärpix kirjoitti:
Voi sinua pientä reppanaa. Kauheesti joudut näkemään vaivaa panon vuoksi. Moni saa kuule seksiä ihan ilman mitään ponnisteluja.
Oletko herännyt hissistä alasti vai mikä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpix kirjoitti:
Oletko herännyt hissistä alasti vai mikä harmittaa.
no viitosta tässä tuntuu harmittavan :D
Kiitos vinkeistä 😊. Miehillä on paha tapa nukahtaa seksin jälkeen, enkä halua katella kenenkään naamaa aamulla ja esittää muka kohteliasta miettien, että painuisit jo kotiisi.
Sitten ollaan muka niin ihastuneita ja pyydetään numeroa. Niin läpinäkyvää!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saa miehen äkkiä ulos toimituksen jälkeen kohteliaasti?
ota ihan uusi tulokulma: älä roudaa jantteria ensinkään kotiisi, vaan pankaa rappukäytävässä. Aktin jälkeen sitten vaan lasket hameen helman takaisin alas ja siirryt sisälle huoneistoosi. Problem solved.
Kärpix kirjoitti:
:D :D
t. m 44
Huudat aktin jälkeen suureen ääneen, että "Jippiii, nyt mä oon raskaana. Tästä tulee ihanaa, isukki!"
No mene ite miehen luokse ja lähe ite käveleen hulluun pakkaseen keskellä yötä. En mä ny ikinä ketään viittis heittää ulos keskellä yötä. Kyllä sitä ny aamuun saa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Käsket kohteliaasti painua vittuun
Ja tämäkö johtaa haluttuun asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä 😊. Miehillä on paha tapa nukahtaa seksin jälkeen, enkä halua katella kenenkään naamaa aamulla ja esittää muka kohteliasta miettien, että painuisit jo kotiisi.
Sitten ollaan muka niin ihastuneita ja pyydetään numeroa. Niin läpinäkyvää!
Ap
Kerro nämä mielipiteet etukäteen, niin vääränlaiset miehet ei lähde erehdyksessä mukaasi. Älä sitten valita, että joudut tyytymään paskiaisiin.
Sano että oma mieheni tulee yöllä suomeen ja sun pitää poistua ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vielä läksiäisiksi, että turha kuvitella mitään jatkosta tai edes toisesta kerrasta ja turha yrittää tavoitella enää ja että poikaystäväsi kuuluu moottoripyöräkerhoon ja omistaa sut mustasukkaisesti.