Jos et pidä tuoretta Miss Helsinkiä kauniina niin olet rasisti!
Kommentit (78)
Ei haittaa koska olen rasisti muutenkin. Nykyään varmaan natsirasisti.
Miss Helsinki-kisathanovat pelleilyä. Ne misiit kelpaavat vain Seiskan kohujulkkiksiksi eikä heillä ole mitään mahdollisuuksia missään oikeissa kauneuskilpailuissa.
No sitten ole rasisti (tosin suvakkien mielestä olen kyllä muutenkin).
Mahoton klyyvari on tytöllä. En pidä isonenäisistä naisista, mutta makunsa kullakin
Se, että arvostukseni Odusogaa kohtaan on nolla, ei johdu ihonväristä vaan silikoneista.
Vitu**aa se roolimalli, jonka hän antaa nuorille tytöille, että vaikka on jo oikein kauniit rinnat, niin ne ei muka kelpaa, vaan pitää laittaa silikonia.
On kyllä todella ruma nainen, värillä ei ole väliä. Olisi todella ruma vaaleanakin.
Sitten olen rasisti, mutta kauniina en häntä pidä, tai sanotaan näin, että kisoissa oli huomattavasti kauniimpiakin. Tämä taas ei tarkoita sitä, että maailmassa ei ole kauniita tummia naisia, kyllä niitä on ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella ruma nainen, värillä ei ole väliä. Olisi todella ruma vaaleanakin.
Kerrankin samaa mieltä.
Jostain kumman syystä uuden Miss Helsingin suurimmat somekritisoijat ja haukkujat ovat keski-ikäisiä ylipainoisia naisia. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Ruma se missi on silti. Lola Odusoga oli kaunis missiaikoinaan.
Samaa mieltä. Missi- ja mallimaailmassa on paljon todella upeita kauniita tummia naisia, tämä voittaja ei minusta vain ole erityisen kaunis. Mutta makuasioita tietysti.
Hyvä että mamukriittiset ymmärtävät että eivät ole haluttuja.
Upeasti natseja tuli kaapista ketjussa. Jatkakaa vain, natsi on on aina kiva kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Upeasti natseja tuli kaapista ketjussa. Jatkakaa vain, natsi on on aina kiva kaveri.
Sinähän sen tiedät =D
Eikö tuossa kisassa ole kyse enemmän kropasta kuin naamasta? Eivät aiemmatkaan voittajat ole olleet kovin hehkeitä.
Ei tarvitse pitää kaunottarena, mutta jotain rajaa kommentointiin. Lisäksi on eri asia sanoa ihmistä rumaksi, kuin sanoa rumaksi siksi kuin on tumma. Hirveitä solvauksia ollut joissakin ketjuissa.
Aivan sama. Ruma se missi on silti. Lola Odusoga oli kaunis missiaikoinaan.