Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ylipainoinen nainen oikeasti aivan pohjasakkaa

Vierailija
06.01.2017 |

Siltä välillä tuntuu, kun lukee tätä palstaa... Ylipainoinen nainen ei ole edes ihminen, vaan jokin alhainen olento johon kukaan mies ei oikeasti haluaisi koskea pitkällä tikullakaan, ja jos koskee, niin kyse on siitä että mies ei ole saanut ketään hoikkaa. Onko asia oikeasti näin vai onko tämä palsta vain jotenkin vinoutunut?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt mitään pohjasakkaa, mutta jos puhutaan itsessään seksuaalisesta viehätyksestä, niin onhan se ns.normaalipainossa oleva silmää miellyttävämpi monelle, mutta ei toki kaikille. Osa miehistä myös pitää pyöreistä naisista. Kilot tai ulkomuoo ei ihmisarvoa laske,mutta markkina-arvoa se voi mahdollisesti laskea.

Vierailija
2/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tämä palsta on täynnä a) trollijonneja b) katkeria trollinaisia c) ylipäätään vittumaisia ihmisiä. Oikeassa elämässä ketään ei voisi vähempää kiinnostaa muiden paino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioi toisten ylipainoa tippaakaan jos on liikakiloja on muutamia.  En mieti onko joku tavallisen näköinen ihminen normaalipainoinen vai ylipainoinen.

Vierailija
4/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden komean miehen. Hän on normaalipainoinen mutta seurustelee 150 kiloisen kanssa. Hehkuttaa kuinka he rakastelevat tuntikausia.

Taannoin tuli dokumentti näistä leveälantioisista naisista. Levein lantio oli 2,3 metriä. Näillä naisilla oli aviomiehet jotka oikeesti pitivät näin kookkaista naisista. Ymmärrän kyllä, että Kardashianit ovat seksikkäitä mutta nuo dokumentin naiset olivat hurjia.

Vierailija
5/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän luulisit jos oikein ajattelet omilla aivoillasi?

Itsekin olen tavis pullukka ja todellakin elämä on kaikinpuolin ok!

Kukaan ei kohtele minua huonosti ja oma itsetunto on ok eli olen tyytyväinen sellaisena kuin olen.

Pari miestä täällä palstalla vain huutelee jotka ei saa naista ollenkaan...ei laihaa eikä lihavaa.

Ja ne naiset jotka ovat luonnostaan hoikkia ei kiinnosta toisten läskit.

Naiset jotka joutuu tekemään helvetin kovan työn ja olemaan syömättä että pysyvät hoikkana tuomitsevat muiden kilot. Ja muiden kilot ovat ihan helvetistä varsinkin silloin kun läskin elämä onkin onnellista ja on mies ja seksiäkin ;) 

Vierailija
6/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainoinen nainen on heti askeleen alempana kuin muuten samanlainen mutta normaalipainoinen. Eikä tämä ole mitenkään uusi asia.

Jos kuulut mihin tahansa vähemmistöön, tiettyyn ikäluokkaan, sosiaaliluokkaan, omaat sairauksia, olet tietyn painoinen, jne jne niin aina yksi askel alaspäin. Ja niitä voi kertyä monia, usein kertyykin ja kiihtyvää tahtia.

Oikein? Hienoa? Mukavaa?

No ei. Mutta tämä on nykypäivän totuus valtaosasta ihmisiä. Ihmisarvo ei ole enää kaikille, ja kerrasta olisi paras onnistua tai unohtaa kaiken. Sellaisia meistä suomalaisista on tullut ja sellaista satoa me lähivuosina niitämme.

Yleensä ne syrjäytyneet pyörivät omassa porukassaan. Heikoimmat vetävät itsensä hirteen. Sekopäisimmät vetävät jonkun toisen hirteen. Toivottavasti osuisi edes sellaiseen ihmiseen joka on ollut tätä tilannetta tekemässä.

Vierailija
7/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rakastaa naista tulenpalavasti noin bmi 27:ään asti. Ylimenevän osan kanssa olen vain hyvä ystävä.

M

Vierailija
8/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin rakastaa naista tulenpalavasti noin bmi 27:ään asti. Ylimenevän osan kanssa olen vain hyvä ystävä.

M

Samat ajatukset, joskin itse vetäisin tuon BMI-rajan hiukan alemmaksi. 165cm ja 75-kiloinen on mun makuuni jo hiukan liian tuhti emäntä. Mutta makuasioitahan nämä.

M37

Vierailija
9/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä läskit naiset lähtökohtaisesti aikamoisia hirvityksiä ovat. Ei millään pahalla...

Vierailija
10/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on tarpeen puhua mistään pohjasakasta, mutta tottakai on niin, että suurin osa niin miehistä kuin naisista viehättyy normaalipainoisista vastakkaisen sukupuolen edustajista. Ja huomattakoon nyt, että tuo suurin osa ei tietenkään tarkoita samaa kuin ihan kaikki.

Vierailija
11/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isoja naisia arvostavia miehiä on. Ja jos ei erotiikasta puhuta, niin suurin osa ihmisistä ei kyttää silmä kovana, miten paljon ylipainoa kullakin on. Mäkin olen palstan mukaan pohjasakkaa. Lyhyt, köyhä ja kalju käppänä, mutta ei se tosielämässä mitenkään näy muuten kuin, etten esim. eilen yltänyt kaupassa haluamaani perunalastupussiin.

Pahat sanat, kirjoitetut ja sanotut, satuttaa totta kai välillä, koska ihmisiähän tässä ollaan. Kuitenkin maailma on suuri ja on asioita, jotka merkitsevät, ja joihin ylipaino tai sen sellaiset jutut eivät vaikuta. Kaikenlaiset ihmiset löytää toisensa ja elää elämäänsä joka päivä tällä pallolla.

Pohjasakkaa on mulle puolustuskyvyttömiä sortavat ihmiset ja muut pääasiassa pahantahtoiset. Ylipainoiset ei ole lähelläkään sitä pohjaa.

Vierailija
12/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

generalissue kirjoitti:

Kyllä ylipainoinen nainen on heti askeleen alempana kuin muuten samanlainen mutta normaalipainoinen. Eikä tämä ole mitenkään uusi asia.

Jos kuulut mihin tahansa vähemmistöön, tiettyyn ikäluokkaan, sosiaaliluokkaan, omaat sairauksia, olet tietyn painoinen, jne jne niin aina yksi askel alaspäin. Ja niitä voi kertyä monia, usein kertyykin ja kiihtyvää tahtia.

Oikein? Hienoa? Mukavaa?

No ei. Mutta tämä on nykypäivän totuus valtaosasta ihmisiä. Ihmisarvo ei ole enää kaikille, ja kerrasta olisi paras onnistua tai unohtaa kaiken. Sellaisia meistä suomalaisista on tullut ja sellaista satoa me lähivuosina niitämme.

Yleensä ne syrjäytyneet pyörivät omassa porukassaan. Heikoimmat vetävät itsensä hirteen. Sekopäisimmät vetävät jonkun toisen hirteen. Toivottavasti osuisi edes sellaiseen ihmiseen joka on ollut tätä tilannetta tekemässä.

Rotu, työtön, köyhä ja uskonto siihen lisää niin lista on täydellinen

Vierailija
13/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei edes ole oikeasti ylipainoisia

Vierailija
14/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on todellakin pohjasakkaa. En pysty edes kättelemään läskiä asiakasta.

Vierailija
15/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bmi jotain 44, painan siis 130kg ja olen 172cm pitkä. Ja kyllä mulla on hyvä aviomies, mahtavat lapset, mielenkiintoinen työpaikka jossa mua arvostetaan, ystäviäkin jotka arvostaa mua, olen politiikassakin mukana, ja kyllä minä vaaleissa saan ääniä. Varmasti on mennyt työpaikkoja joskus ohi lihavuuden takia, mutta ne ehkä se oli hyvä vaan, nyt olen oikeassa paikassa, siellä ei kysytty painoa, vaan sitä mitä olen ihmisenä, mitä löytyy korvien välistä. 

Ja jos joku ihmettelee, niin myös seksi on aina hyvää kun sitä on, meille molemmille, mieheni ei ole mikään pieni hänkään.

Vierailija
16/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on itseluottamuksesta! Tanssi kotona mieleisesi musiikin tahdissa, se auttaa niin mieltä kuin ruumista.

Ihminen on kokonaisuus, jos et kanna katkeruutta, olet hyvä ja kaunis.

Ehkä ei se koko vaan muoto. Hyvillä liiveillä saa tissit pakettiin, on myös tukevia pöksyjä. Kulje ryhdikkäästi, osta joku pitkä mutta suoralinjaisen kapea tunika. Laita lenkkarit jalkaan ja kulje pää pystyssä.

Rakkauteen ei voi vaikuttaa: sopiva ihminen tulee jos on tullakseen.

Ei tarvi olla syvästi kiitollinen jonkun juopporetkun huomiosta, vaan rakkaus alkaa kun alkaa rakastaa ja kunnioittaa itseään. Ja se hyvä olo näkyy ja vetää puoleensa kivoja ihmisiä. Sama ohje laihoille. Huom.sama henkilö voi elämänsä aikana olla laiha tai lihava, lempeä itseluottamus pätee joka vaiheessa.

Vierailija
17/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin Etelä-Amerikassa matkustaessa, ettei länsimainen ja myös tietyissä Aasian maissa vallitseva hoikkuutta korostava naisihanne ole suinkaan ainoa mahdollinen, vaan monin paikoin maailmassa suhtautuminen on avarakatseisempaa. Matkailu avartaa, sanotaan, ja minulle yksi tärkeä oppi on ollut ymmärtää, että olen täysin turhaan käyttänyt suuren osan elämästäni inhoten milloin vatsaani, milloin reisiäni, milloin takapuoltani, ja yrittäen epätoivoisesti jumpata, rajoittaa syömisiä ja kuivaharjaten selluliittiä - vain toteuttaakseni kuvitelmaa siitä, mikä miellyttää miehiä. Matkaiöun myötä tajusin, että maailma on täynnä miehiä, joilla on muita kriteereitä naiselle kuin tämän BMI tai lantionympärys, ja sen sijaan, että yrittäisin muuttaa itseäni, voin yhtä hyvin etsiä miehen, joka pitää minua ja vartalotyyppiäni kauniina sellaisenaan. Se, mitä pidetään painon suhteen hyväksyttävänä ja mikä menee turn offin puolelle, riippuu kulttuurin lisäksi ympäristöstä myös siinä mielessä, että hoikkuutta ihannoivassa Itä-Euroopassa keskimääräinen suomalainen nainen näyttää punkerolta, mutta jossain Teksasissa sama nainen näyttääkin oikein sopusuhtaiselta. En todellakaan pidä viehättävyyteni mittarina sitä, mitä joku suomiäijä minusta ajattelee.

Vierailija
18/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä välillä tuntuu, kun lukee tätä palstaa... Ylipainoinen nainen ei ole edes ihminen, vaan jokin alhainen olento johon kukaan mies ei oikeasti haluaisi koskea pitkällä tikullakaan, ja jos koskee, niin kyse on siitä että mies ei ole saanut ketään hoikkaa. Onko asia oikeasti näin vai onko tämä palsta vain jotenkin vinoutunut?

Ei mikään pohjasakka. Usein läskeihin liittyy sellainen ennakkokäsitys että he haisee eivätkä pese paikkojaan. Eli esim jalkovälissä on kummallisia odööreitä ja juustoa jne. Mutta kyllähän se läskiys osoittaa korvien välistä tilannetta eniten. Eli ei ole itsekontrollia ja on säälittävä ja jopa luuseri.

Vierailija
19/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian -ohjelmassa ne maajussit melkein aina valitsevat hoikimman naisen

Vierailija
20/20 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, yksikään ihminen ei ole pohjasakkaa ulkoisten merkkien pohjalta. Toisaalta, tyhmyydestä en tiedä, sillä usein kuulee lihavien (miesten sekä naisten) sanovan, että "tää johtuu geeneistä". Siihen ei voi muuta sanoa kuin paskanmarjat.

T: Mies 29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi