Onko Suvi Pitkäsen raskausmekko mielestäsi tyylikäs?
Mulle tulee mieleen ihan kumipallo. Kumipallona luoksesi pompin, boing boing...
Kommentit (15)
No ei kai tuon tarkoituksenakaan kait ole olla tyylikäs, tai sitten mä vain ymmärrän sen sanan eri tavalla. Musta tuon tarkoituksena on olla seksikäs.
Mielestäni tuollainen asu ei ole kenellekään tyylikäs, mutta makuasioita. Hyvin suvi kuitenkin mekkonsa kantoi.
Tuon naaman rinnalla kaikki näyttää tyylikkäältä...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuollainen asu ei ole kenellekään tyylikäs, mutta makuasioita. Hyvin suvi kuitenkin mekkonsa kantoi.
Ja haisi. Virtsihielle.
Mauton ja halpa vaikutelma tulee. Jotenkin todella teinimäinen valinta. Teinithän vetää päälleen kaiken maailman virityksiä ja vaatekokeiluja, minäkin olen vetänyt ja ai että hävettää katsoa niitä kuvia jälkikäteen :D. Mutta että aikuinen nainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja haisi. Virtsihielle.
Voin kuvitella, noilla viikoilla alkaa olla jo aika tukala ja lämmin olo jo ilman kumipukuakin.
Muovimekko, kumipallo vedetty päälle
Vierailija kirjoitti:
Mauton ja halpa vaikutelma tulee. Jotenkin todella teinimäinen valinta. Teinithän vetää päälleen kaiken maailman virityksiä ja vaatekokeiluja, minäkin olen vetänyt ja ai että hävettää katsoa niitä kuvia jälkikäteen :D. Mutta että aikuinen nainen...
Ai kamala.. Mä kyllä pukeudun nyt AIKUISENA NAISENA aika tylsästi, mutta luojan kiitos ajatteluni on sentään hieman vähemmän tylsää. Aikuiset naiset! Vetäkää päällenne virityksiä ja vaatekokeiluja! Ei se oo niin vakavaa.
Muuten ihan kiva, mutta oisin ottanut kyllä yhden koon isompana. :)
Eikö tuo nainen ymmärrä miten on pilannut kasvonsa. Ikää taitaa olla n.30v mutta näyttää 52v.
Älkää nuoret menkö noihin leikkauksiin ja täyteaineisiin tai botokseihin.
http://is.mediadelivery.io/img/468/2af0bdd633d1459180539545844ad2fe.jpg
kaunista on :) ...............
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tuon tarkoituksenakaan kait ole olla tyylikäs, tai sitten mä vain ymmärrän sen sanan eri tavalla. Musta tuon tarkoituksena on olla seksikäs.
Miten joku voi pitää raskaana olevaa seksikkäänä? 😳
Siinä on keskivartalon tilalla vaan kolme samankokoista palloa