Kauan sinulla kesti päästä erosta yli?
Omasta erosta nyt pari kuukautta aikaa. Mies lähetteli "seksiviestejä" vanhan heilansa kanssa ja kun asia paljastui, hän jätti minut. Luulin tämän olevan elämäni mies ja olin miltei muuttamassa miehen luo. Sain myös paljon ystäviä miehen puolelta, tosin ne meni nyt miehen myötä. Oma virheeni eron aikana on ollut se, että olen pari yötä viettänyt exäni kanssa. Se ei helpota tätä oloa kyllä ensinkään. Oma itsekunnioitus nollissa ja fiilis siitä, että joskus vielä voisin löytää rakkauden on olematon.
Kommentit (13)
Katkaise nyt kaikki yhteydet eksääsi, äläkä enää näe häntä vaikka kuinka haluttaisi. On totta että aika parantaa haavat, joten anna ajan kulua. Nyt masentaa, mutta jonain päivänä se helpottaa.
Itse erosin 10 vuotta kestäneestä suhteesta, joista 2 viimeistä vuotta tein eroa. Olin raukka, tiesin että halusin erota mutta odotin oikeaa hetkeä ja sitä että tulee viimeinen pisara. Lopulta erosimme ja surressa meni puoli vuotta. Sitten pahin oli ohi, mutta olin sen jälkeenkin puolisen vuotta vielä vähän sekaisin. Tunnen itseni ja annoin itselleni aikaa. Joten vuosi eron jälkeen tunsin olevani yli siitä. Eksäni ei, koska hänelle ero tuli yllätyksenä ja on aina vaikeampaa tulla jätetyksi. Lisäksi hän koko ajan elätteli toiveita että palaamme yhteen, eli ei edes yrittänyt päästää minusta irti. Vasta kun aloin seurustelemaan uudestaan hän ymmärsi yskän ja alkoi hankalaksi, eli varmaan alkoi vasta sitten käsitellä eroa. (Meillä on eksän kanssa sama kaveripiiri, joten näemme usein ja siksi tiedän.)
Mutta me olimme tosiaan yhdessä 10 vuotta, senkin takia aikaa kului noin paljon. Halusin eron jälkeen olla valmis uuteen suhteeseen enkä halunnut pelkkää laastarisuhdetta. Sinulla ei varmaan mene näin kauaa kun ette asuneet edes yhdessä. Tsemppiä! :)
Joo tuon olen jo itesekin todennut, että exää ei ole mitään järkeä tavata. Koko eroprosessi alkaa muutoin aina alusta.. Onneksi ei ehditty muuttaa yhtee. Huh. Mies laittoi just nyt viestin, "anteeksi kaikesta". Miksi ihmeessä ja miksi juuri nyt..? En ole ollut häneen vähään aikaan yhteydessä ja siihen tosiaan pyrinkin. En halua vastata tuohon mitään. Ajatus katkesi kyllä nyt täysin.
Ap
Uppausta ja tilannepäivitystä. Exä tosiaan laitteli viikonloppuna pari viestiä, mutta en vastannut niihin ja se tuntui hyvältä. Tapasin myös todella mukavan miehen, joka kutsui minut tällä viikolla kylään. En oikein tiedä kuinka suhtautuisin tähän. Se tuntuu mukavalta, mutta mihinkään suhteeseen en koe olevani valmis.
Ap
Upp. Kuinka toimisitte tämän uuden mies tuttavuuden kanssa? Erostani nyt reilu pari kuukautta aikaa.
Koitetaan kerran vielä upata :D
Ap
Jaa-a. 15v sitten erottiin. Välillä olen ollut varma, että yli on päästy. Olen aloittanut uuden suhteen jne., mutta koska ex on edelleen mielessä ja välillä iskee armoton ikävä ja suru, niin en ole tainnutkaan siitä vielä täysin yli päästä.
Siepp kirjoitti:
Upp. Kuinka toimisitte tämän uuden mies tuttavuuden kanssa? Erostani nyt reilu pari kuukautta aikaa.
Tapailisin. Tekisin selväksi, että en ole valmis mihinkään vakavaan, mutta miksen viettäisi aikaa ihmisen kanssa jonka seurassa viihdyn.
Mulla erosta toipumiseen on yleensä mennyt vuosi. Muutamassa kuukaudessa jo helpottaa, mutta oikeasti irti pääseminen on vienyt sen noin vuoden.
Keskiviikkona katselin yhtä kämppää, torstaina kävin katsomassa ja ostin sen. Perjantaina muutin ja illalla nukkumaan menessäni totesin, että mitä minä paskalla ja rupesin nukkumaan. Se oli siinä sitten.
Inhottaa, kun tiedän sen että tähän prosessiin vaan väkisin menee aikaa. Haluaisin unohtaa koko ihmisen jo! Mut eipä se niin vaan taida mennä. Jotakin kait tästäkin tulee oppimaan. Ainakaan en itse uskalla enää luottaa toiseen täysillä, eikä rakkaus ole missään vaiheessa mitään disney elokuvaa. Toivon etten ihan kyynistyisi tai katkeroituisi.
Tapasin tätä uutta kaveria ja ajellessani myöhemmin kotiin alkoi itkettää. Exä välkkyi mielessä ja se lähinnä suututti. Jatkan kenties tämän uuden tyypin tapailua, mutta teen tosiaan selväksi hänelle missä mennään. Haluan olla reilu.
Ap
Äh. Taas iski nii älytön ikävä. Tekisi mieli ottaan exään yhteyttä. Sitten taas muistutan itselleni, että se ei vain kannata. Huoh..
Ap
Ja vieläkin ikävää ja inhottavaa oloa. Haluisin vaa päästä tästä jo irti.
Ap
Upp we go