Älkää antako lapsienne seurata teamarikaa snäpissä
Koko ajan ihan sekasin ja kännissä. Hirvee rooli päällä. Huumeidenkäyttäjä, alkoholisti ja syömishäiriöinen.. ei hyvää merkkiä näytä.
Kommentit (5)
Nyttenkin ollut monta päivää ihan silmät ristissä tuola reissussa, koko ajan kalja tai viinapullo kädessä.
Miksi seuraat jos asia sinua kiusaa? Varsin hyvin tiedät; "nytkin päiväkausia koko ajan viina- tai kaljapullo kourassa". Seurattua on siis tullut. Päiväkausia.
Tuntuu olevan viimeisen päälle mielenkiintoista?! Miksi? Siksikö että saat p.njauhettavaa jatkuvalla syötöllä? Miksi kiinnostaa ihmisen elämä jonka elintavan tuomitsee? Eikö olisi miellyttävämpää olla katsomatta?
Minä en tiedä kenestä puhut, enkä mistä, mutta tuo juoruakka-asenne on todella vastenmielinen. Juuri näitä silmä ovenraossa ja parvekkeen kaiteen takaa vaanivia. Korva kiinni seinässsä ja patterissa jotta saa "sensaatioita" levitettäväksi. Jos ei aihetta ole, keksitään. On teillä surkean pienet ympyrät.
hanki elämä kirjoitti:
Miksi seuraat jos asia sinua kiusaa? Varsin hyvin tiedät; "nytkin päiväkausia koko ajan viina- tai kaljapullo kourassa". Seurattua on siis tullut. Päiväkausia.
Tuntuu olevan viimeisen päälle mielenkiintoista?! Miksi? Siksikö että saat p.njauhettavaa jatkuvalla syötöllä? Miksi kiinnostaa ihmisen elämä jonka elintavan tuomitsee? Eikö olisi miellyttävämpää olla katsomatta?
Minä en tiedä kenestä puhut, enkä mistä, mutta tuo juoruakka-asenne on todella vastenmielinen. Juuri näitä silmä ovenraossa ja parvekkeen kaiteen takaa vaanivia. Korva kiinni seinässsä ja patterissa jotta saa "sensaatioita" levitettäväksi. Jos ei aihetta ole, keksitään. On teillä surkean pienet ympyrät.
Hei. Minä olenkin aikuinen :) tämän ketjun pointti otsikosta alkaen oli se, että _lapsien_ ei kannattaisi sisältöä nähdä, mikä on relevanttia sillä teamarikan seuraajakunta on suurimmaksi osaksi ala ja yläasteikäisiä.
kertoihan se jo annankin lehdessä että on syömishäiriö ja masis https://anna.fi/wp-content/uploads/asteikko_issues/issue266/page312235/…
Youtubessa pitkä avautumisvideokin mainitsemistasi ongelmista. Koko sen naisen tuottama sisältö on tätä huonoa esimerkkiä jos siihen lähdetään.