Suomi juntti taas nolaa suomen mainetta.
Olisivat heittäneet helvettiin sen sieltä riehumasta.
Kommentit (13)
Ap nolaa itsensä, kun ei osaa yhdyssanoja eikä isoja alkukirjamia.
Sitäpä aloittajan kannaattakin miettiä tämä päivä.
Ai että, minä jo ihmettelinkin, etteikö tästä tule av-kohua.
"Suomen maine!"
"Käytöstavat ennen kaikkea!"
Suomalaisten vässyköiden lempipuheenaihe eli etiketti ja huomiota herättämätön käytös.
Kenelle koitui haittaa kärrynpyörän tekemisestä?
Huh! Luulin jo että joku oikeasti vakava juttu kuten suominaisten mamupatjailu olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ap nolaa itsensä, kun ei osaa yhdyssanoja eikä isoja alkukirjamia.
Onneksi en ole valkoisessa talossa itseäni nolaamassa, kyllä toiminta pitää olla tilanteen mukaista.
Mun mielestä noi on idiootteja joiden jutu eivät ole edes hauskoja. Kai sitten idiootteja on paljon suomessa kun menestyvät.
Vaikkei toi nyt ollutkaan mikään fiksu veto. Niin silti minua on monesti mietittänyt tää ainainen lällätys suomi junteista...
Mistä maasta sitten tulee ne fiksut ja mallikkaat ihmiset? Meinaan vaan että lentoemäntänä näen aika paljon erinlaisia kulttuureita, ja jokaisessa on omat erityspiirteensä, ja mun mielestä suomalainen on aikamoisen helppo, joskin juro...
Mut kertokaa te minua viisaammat, mistä löytyy ne fiksut ja sivistyneet ihmiset sitten?
Miksi hyväksyi edes kutsun tältä pellepresidentiltä, jonka saavutuksiksi jää historiaan ainoastaan maailman tuhoaminen?
Mielestäni Suomen maine kärsi ja joutui häpeään kun meni tapaamaan tätä keniassa syntynyttä poppamiestä eikä suinkaan hänen kärrynpyöränsä.
Asia olisi ollut aivan toinen, jos kutsu olisi tullut Trumpilta niin silloin ymmärrettävästi olisi käytöstavatkin olleet tarpeen.
Natsi juntti suomalainen!!!
Ei kerrota, et se on täältä!!!
Eikä ollut edes nakuna??