Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti muka miehiä jotka eivät sano "rakastan sinua" tms

Vierailija
05.01.2017 |

En vain ymmärrä ja oikeastaan surettaa tuo asia.
Minkä ikäisiä tällaiset miehet ovat? Entä millaisia ovat perusluonteeltaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska on miehiä jotka tekevät perheväkivaltaa. On äärimmäisen julmaa kieltää naiselta sen mitä jokainen nainen sisimmässään eniten tarvitsee: rakkaudentunnustuksen. Se on henkistä väkivaltaa. Ei tule mieleen mitään pahempaa motä naiselle voi tehdä :(

Vierailija
2/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, koska on miehiä jotka tekevät perheväkivaltaa. On äärimmäisen julmaa kieltää naiselta sen mitä jokainen nainen sisimmässään eniten tarvitsee: rakkaudentunnustuksen. Se on henkistä väkivaltaa. Ei tule mieleen mitään pahempaa motä naiselle voi tehdä :(

Haista sinä vittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä yksi tuollainen, ikää on 38v. Perusluonne on juuri sellainen "ei puhu eikä pussaa".

Kaiketi vissiin ainakin vähän tykkää meikästä kun ei ole vielä kamppeitaan pakannut ja häipännyt.

Vierailija
4/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä yksi tuollainen, ikää on 38v. Perusluonne on juuri sellainen "ei puhu eikä pussaa".

Kaiketi vissiin ainakin vähän tykkää meikästä kun ei ole vielä kamppeitaan pakannut ja häipännyt.

luultavasti jättäisit miehen jos hän muuttuisi rakastan sinua mieheksi, koska luulisit hänen pettävän sinua

Vierailija
5/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni. On äreä ja itsekäs luonne. Käytti henkistä väkivaltaa, en tuntenut olevani rakastettu enkä haluttu.

Eropäätökseni tuli hänelle järkytyksenä, sen jälkeen kyllä vakuutti rakkautta. Se oli vain myöhäistä.

Vierailija
6/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luultavasti jättäisit miehen jos hän muuttuisi rakastan sinua mieheksi, koska luulisit hänen pettävän sinua

Joo, epälisin että jotain touhuaa selkäni takana :D

Mies on siis tuollainen ollut ihan alusta lähtien eikä se ole koskaan häirinnyt minua. Sitä rakkautta voi osoittaa muillakin keinoin kuin sanoin.

Vierailija
7/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sanonut vain muutaman kerran rakastavansa. Aluksi valitin tästä ja koin asian loukkaavana, mutta myöhemmin ymmärsin, ettei hänen lapsuuden kodissaan kukaan ikinä sanonut rakastavansa. He näyttivät sen teoin ja elein, jopa katsein. Jäyhä suomalainen perhe, fiksuja kaikki mutta ajattelevat enemmän järjellä kuin tunteilla.

Mieheni osoittaa silti teoin rakastavansa ja hellii ja halii, suukottelee. On vain rauhallinen hiljainen introvertti jonka sanavarastoon ei kuulu rakkaudesta puhuminen. Samaan aikaan fiksumpaa ja suoraselkäisempää sekä rehellisempää miestä saa etsiä. En vaihtaisi.

8/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauluja rustaava boheemi runopoika.

Ei ole sanonut kertaakaan noita sanoja.

Vierailija
9/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta voi osoittaa sekä teoin että sanoin, eivät ne sulje pois toisiaan.

Kivalta tuntuu molemmat.

Vierailija
10/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan sinua

Vierailija
11/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaudentunnustukset välttämättä mitään tarkoita. Varmaan joku kirvesmurhaajakin tunnusti rakkautensa vaimolleen. :-) Itse en kyllä jaksaisi tuollaista tuppisuuta, joka menisi naimisiinkin kanssani myöntämättä rakkauttaan.

Vierailija
12/28 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kiristää mieheltä "rakastan sinua"-sanat ja heti perään luettelee, mihin kaikkeen se miehen velvoittaa. 

Vierailija
13/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole sitä montaa kertaa sanonut kuluneiden 20v aikana. Ehkä silloinkin mielummin muodossa olet rakas tms.

Ai minkälainen mies? Vaimoaan oikeasti rakastava ja arvostava ja sen joka hetki osoittava. Pieniä tekoja, isoja tekoja. Varmaan saisin kuun taivaalta jos olisi varaa:) Suhteessamme on paljon naurua, kumppanuutta ja syvää ystävyyttä rakkauden lisäksi. Tuppisuuksi tuota miestä ei kyllä saa:)

Tunnen olevani rakastettu joka päivä.

Vierailija
14/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä... Sen mielestä ei rakkaustunnustusta tarvinut hokea piti itseestään selvyytenä, kunnes sitten jätin sanoin en tällaiseen parisuhteeseen jää.

Mun nykyinen on ihana antaa läheisyyttä ja rakastaa. Välillä voi olla kiukkupipo mutta sisältä se on lämmin :)

Vierailija
15/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sanota, vaan se näytetään.

Vierailija
16/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä turhia, kerron sitten jos tilanne muuttuu.

Vierailija
17/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sanota,eikä näytetä,että rakastettaisiin.Surullista.Avioliittovuosia on takana vaikka kuinka paljon.

Vierailija
18/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mulla jatkuvana kriisinä, josta koitan päästä yli. Siis mä kaipaisin todella paljon kauniita sanoja ja kehuja, että mies joskus jotakin kommentoisi että olen kaunis tai hyvät tissit tai että rakastaa mua. Mutta nuo jutut on sille äärimmäisen vaikeita. Ehkä kerran vuodessa jotakin tollaista saa sanottua tai useimmin kirjoitettua esim. johonkin fesesynttäripäivitykseen.

Mutta osoittaa rakkautensa sitoumuksellaan, teoillaan, vaivannäöllään... Silti asian kanssa kipuilen 

Vierailija
19/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla miehet haluavat kuulla että heitä rakastetaan ja ihaillaan, ei se ole naisten yksinoikeus.Ihmisiä ovat kummatkin.

Vierailija
20/28 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi jöröttäjä 24v. Suhteen alussa päivittäin hoki että rakastaa ja lässylässy. Suutuin kerran hänelle siitä ja sanoin, ettei tarvitse hokea koska menettää merkityksen. Nykyään ei sano edes lapsilleen, paitsi joskus vastaa 'niin mäkin sua/teitä'. Itse R-sanaa käyttää äärimmäisen harvoin.

Tosin, ihminen, joka ei ole koskaan saanut vilpitöntä rakkautta (todella rikkinäinen ja henkisesti rankka lapsuus ja nuoruus) tuskin osaa noinvain myöskään antaa sitä muille.

Tiedän kuitenkin, että mieheni haluaa rakastaa, muttei vain vielä osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan